Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Mielensäpahoittajat, osa 87

Aikuiset ihmiset pelkäävät sateenkaarta.
Mielensäpahoittajat, osa 87

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 74 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +621 (663 ääntä)
      Vatövak kiellettyjen sanojen listalle!

      Lainaa

    2. Raisu orava 22.6.2021 0:29
      Tulos: -124 (188 ääntä)
      Nii joo tietty pelkoahan se taitaa olla..

      Lainaa

    3. Tulos: +323 (373 ääntä)
      Niin mikä se posti on? Pasikin siellä ihan pokalla naamalla kuvittelee että ihmiset boikotoisi jotain pride-teemaa? niin paljon että sillä on kansantalouteen negatiivinen vaikutus. Siitä tuntee heti aidon idiootin, sellainen semityhmä omaa tyhmiä mielipiteitä mutta ei luule maapallon ympärillä pyörivän niiden omien tyhmien mielipiteiden mukaan. Ja itsehän aina kuulen pride-meiningeistä ja muista homoiluista vaan aina silloin kun nämä perusjuntit niistä kailottaa. Ei vaikuta mun elämään, oon hetero, mutta ei oo multa poiskaan.

      Lainaa

    4. Tulos: +225 (239 ääntä)
      traumcity: Niin mikä se posti on? Pasikin siellä ihan pokalla naamalla kuvittelee että ihmiset boikotoisi jotain pride-teemaa? niin paljon että sillä on kansantalouteen negatiivinen vaikutus. Siitä tuntee heti aidon idiootin, sellainen semityhmä omaa tyhmiä mielipiteitä mutta ei luule maapallon ympärillä [...]
      Jep, eihän niitä värejä bisnekset käyttäysi ellei se vaikuttaisi rahavirtaan positiivisesti. Huomaa kuinka kuplassa Pasi kavereineen elää.

      Lainaa

    5. Kireä ilves 22.6.2021 1:02
      Tulos: +231 (257 ääntä)
      traumcity: Niin mikä se posti on? Pasikin siellä ihan pokalla naamalla kuvittelee että ihmiset boikotoisi jotain pride-teemaa? niin paljon että sillä on kansantalouteen negatiivinen vaikutus. Siitä tuntee heti aidon idiootin, sellainen semityhmä omaa tyhmiä mielipiteitä mutta ei luule maapallon ympärillä [...]
      No tämä. Mä olen hetero työssäkäyvä keski-ikäinen perheenäiti. Mun elämään ei mitenkään vaikuta mitkään lgbt-jutut, joten en jaksa miettiä niitä kun on tarpeeksi huolehdittavaa muutenkin.
      Toisilla ilmeisesti ei ole omassa elämässä tarpeeksi kun jaksavat vihata ja vastustaa kaikkea itselle tuntematonta.

      Lainaa

    6. Piukka keiju 22.6.2021 2:34
      Tulos: +171 (185 ääntä)
      traumcity: Pasikin siellä ihan pokalla naamalla kuvittelee että ihmiset boikotoisi jotain pride-teemaa? niin paljon että sillä on kansantalouteen negatiivinen vaikutus.
      Tää ja ihan kun firmat laittais yhtään mitään pride-teemaan viittaavaa esille, jos se vaikuttais kassavirtaan negatiivisesti. :D Eli Pasi puhuu yksinkertaisesti shaibaa, käytännössä kukaan ei boikotoi, koska niitä on yhä esillä, lisääntyvissä määrin.

      Lainaa

    7. Tuomittu pussieläin 22.6.2021 3:01
      Tulos: +32 (44 ääntä)
      Jarnon kommentti pelasti mun päivän

      Lainaa

    8. Urbaani fretti 22.6.2021 3:17
      Tulos: +106 (134 ääntä)
      Koko korona olisi saatu aikoja sitten kukistettua julistamalla koko vuosi Pride-vuodeksi.

      Lainaa

    9. Pöhkö kani 22.6.2021 3:33
      Tulos: +109 (141 ääntä)
      Pitääkin lähteä tästä kaduille pomppimaan sateenkaarilippuun pukeutuneena allyna, ihan vaan jotta Jounit kumppaneineen pysyy kaukana.

      Lainaa

    10. Tulos: -66 (114 ääntä)
      Kimallus: Vatövak kiellettyjen sanojen listalle!
      Vatövak?! Toihan on ihan loistava! Otan heti käyttöön.

      Lainaa

    11. Pingviini (ent. Soinniton ananas) 22.6.2021 4:28
      Tulos: +177 (207 ääntä)
      Iloiset värit kielletty, ahdistuneille ahdasmielisille sopii vain harmaasävyt.

      Lainaa

    12. Tornipöllö 22.6.2021 4:56
      Tulos: +172 (178 ääntä)
      Ei nyt oikein Jounin pointti auennut. Eli siis joku somevastaava postaa Matkahuollon facessa pride-aiheisen mainosjulkaisun ja Jounin mielestä tämä jotenkin meinaa sitä, että kyseinen putiikki ei enää ehdi kuljettaa paketteja? Luuleeko Jouni, että priden tukeminen vaatii jotain 24/7 aktiivista homorummutusta jonka takia ei aika riitä muihin hommiin vai mitä ihmettä nyt taas?

      Lainaa

    13. Tulos: +168 (184 ääntä)
      Maan isoimmat teleoperaattori osallistui prideen 2019. Nämä mielensäpahoittajat ovat nyt siis sen pienen tervehdys operaattorin asiakkaina? Eläkkeet jätettiin myös nostamatta kun Varma osallistui prideen. Vai olisiko niin ettei kukaan oikeasti boikotoi..

      Lainaa

    14. Tulos: -144 (182 ääntä)
      Keijotar: Maan isoimmat teleoperaattori osallistui prideen 2019. Nämä mielensäpahoittajat ovat nyt siis sen pienen tervehdys operaattorin asiakkaina? Eläkkeet jätettiin myös nostamatta kun Varma osallistui prideen. Vai olisiko niin ettei kukaan oikeasti boikotoi..
      Niin milläs sitä boikotoi kun yhteiskunnan perusrakenteista alkaa olla kyse? Pride on ihan jees, elettäisi paremmassa porukassa jos sen jokainen yksityishenkilö hyväksyisi, mutta kaikkien pitäisi olla huolissaan kun mikä tahansa poliittis-ideologinen toiminta otetaan mukaan yrityksiin ja peruspalveluihin, jotka sitten alkavat boikotoimaan yksityishenkilöitä jotka kehtaavat kritisoida toimintaa (oli se kritiikki sitten esitetty miten urposti vaan.)
      Yhteiskunta ei enää ole kaikille. Se on väkivaltaisen lopun tie, kuten historia on osoittanut.

      Lainaa

    15. Tulos: +132 (152 ääntä)
      Woodrow: Niin milläs sitä boikotoi kun yhteiskunnan perusrakenteista alkaa olla kyse? Pride on ihan jees, elettäisi paremmassa porukassa jos sen jokainen yksityishenkilö hyväksyisi, mutta kaikkien pitäisi olla huolissaan kun mikä tahansa poliittis-ideologinen toiminta otetaan mukaan yrityksiin ja [...]
      Siis  jotkut ahdasmieliset yksityishenkilöt boikotoivat yrityksiä, ei toisin päin. Miten se on kenenkään muun vika, jos joku urpo jättää omat eläkkeensä nostamatta, koska haluaa boikotoida ihmisoikeustapahtumaa?

      Lainaa

    16. Takkuinen hilleri 22.6.2021 8:11
      Tulos: +27 (47 ääntä)
      traumcity: Niin mikä se posti on? Pasikin siellä ihan pokalla naamalla kuvittelee että ihmiset boikotoisi jotain pride-teemaa? niin paljon että sillä on kansantalouteen negatiivinen vaikutus. Siitä tuntee heti aidon idiootin, sellainen semityhmä omaa tyhmiä mielipiteitä mutta ei luule maapallon ympärillä [...]
      Posti on... Osin epäluotettava palvelu, joka ei aina toimita paketteja/kirjeitä oikeaan osoitteeseen tai ollenkaan, tai alkaa siirrellä ja käsitellä niitä toisinaan mielivaltaisesti.

      Lainaa

    17. Tulos: +9 (19 ääntä)
      Tuomittu pussieläin: Jarnon kommentti pelasti mun päivän
      Sama täällä 😄

      Lainaa

    18. Pehmeä jänis 22.6.2021 8:19
      Tulos: -307 (333 ääntä)
      Kireä ilves: No tämä. Mä olen hetero työssäkäyvä keski-ikäinen perheenäiti. Mun elämään ei mitenkään vaikuta mitkään lgbt-jutut, joten en jaksa miettiä niitä kun on tarpeeksi huolehdittavaa muutenkin. Toisilla ilmeisesti ei ole omassa elämässä tarpeeksi kun jaksavat vihata ja vastustaa kaikkea itselle tuntematonta.
      Lgbt tänää. Lapsiin sekantuminen huomenna. Kyllä se suakin rupeis puistattamaan jos lapsiin sekantumiseen puolesta alettaisiin kampanjoimaan samalla perkeleen innolla.

      Lainaa

    19. Tuhoisa ankerias 22.6.2021 8:25
      Tulos: +77 (83 ääntä)
      Woodrow: Niin milläs sitä boikotoi kun yhteiskunnan perusrakenteista alkaa olla kyse? Pride on ihan jees, elettäisi paremmassa porukassa jos sen jokainen yksityishenkilö hyväksyisi, mutta kaikkien pitäisi olla huolissaan kun mikä tahansa poliittis-ideologinen toiminta otetaan mukaan yrityksiin ja [...]
      Jaa että nämä maan isoimmat teleoperaattoritko ovat ilmoittaneet Pasille että hänen rahansa eivät enää kelpaa? Taitavat sateenkaaren värit olla useimmille yrityksille kuitenkin sen verran pintaa ettei tässä tarvitse kuitenkaan alkaa ihan vielä homonatseja pelätä.

      Lainaa

    20. Tulos: +120 (126 ääntä)
      Woodrow: Niin milläs sitä boikotoi kun yhteiskunnan perusrakenteista alkaa olla kyse? Pride on ihan jees, elettäisi paremmassa porukassa jos sen jokainen yksityishenkilö hyväksyisi, mutta kaikkien pitäisi olla huolissaan kun mikä tahansa poliittis-ideologinen toiminta otetaan mukaan yrityksiin ja [...]
      Tarkoitatko tota Jounin Matkahuolto bannia?  Eiköhän yritykset saa bännätä omilta Facebook-sivuiltaan kenet tahansa, joka alkaa tarpeeksi sekopäisesti siellä riehumaan ihan mistä aiheesta tahansa. Tuskinpa Jounikaan ihan vain sivistyneesti "muistutti perustoiminnasta" vaan ryhtyi johonkin saarnaan, joka ei liittynyt mitenkään Matkahuoltoon.

      Lainaa

    21. Horjahtava keiju 22.6.2021 8:49
      Tulos: -174 (222 ääntä)
      En ymmärrä, miksi priden tyrkyttäjät leimaavat vastakkaisen ääripään pelkureiksi, vaikka pelolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Molemmat ääripäät aivan yhtä idioottimaisia, eikö voitais kaikki vaan olla ja sitten jos haluaa olla suvakki, niin suvaita myös niitä jotka eivät suvaitse.

      Lainaa

    22. Tulos: +135 (165 ääntä)
      Pehmeä jänis: Lgbt tänää. Lapsiin sekantuminen huomenna. Kyllä se suakin rupeis puistattamaan jos lapsiin sekantumiseen puolesta alettaisiin kampanjoimaan samalla perkeleen innolla.
      Siis mitenkä oli?
      Herran jestas. 

      Lainaa

    23. Tulos: +224 (248 ääntä)
      Pehmeä jänis: Lgbt tänää. Lapsiin sekantuminen huomenna. Kyllä se suakin rupeis puistattamaan jos lapsiin sekantumiseen puolesta alettaisiin kampanjoimaan samalla perkeleen innolla.
      Vertaatko ihan oikeasti lapsiin sekaantumista aikuisen ihmisen oikeuteen olla oma itsensä omassa kehossaan vahingoittamatta muita ja olla tulematta vahingoitetuksi ulkopuolisten taholta, sekä elämään parisuhteessa samaa sukupuolta olevan toisen suostuvaisen aikuisen kanssa?
      Arvelisin, että pridelle on kysyntää vielä seuraavat 50 vuotta tällä menolla. Pride lakkaa olemasta sitten kun se on tehnyt itsensä tarpeettomaksi, eli silloin kun tällaisia aivopieruja ei tarvitse enää mistään lukea.

      Lainaa

    24. Tulos: -83 (91 ääntä)
      -x-x-: Tarkoitatko tota Jounin Matkahuolto bannia?  Eiköhän yritykset saa bännätä omilta Facebook-sivuiltaan kenet tahansa, joka alkaa tarpeeksi sekopäisesti siellä riehumaan ihan mistä aiheesta tahansa. Tuskinpa Jounikaan ihan vain sivistyneesti "muistutti perustoiminnasta" vaan ryhtyi johonkin saarnaan, joka ei liittynyt mitenkään Matkahuoltoon.
      Juuri sitä tarkoitan. Keskustelijat Öm ja Tuhoisa Ankerias ovat sinulle pisteen velkaa. Joudut olettamaan että Jouni on syyllistynyt epäasialliseen viestintään sekä sen että banni tuli Facebookissa ja näytät tekevän nämä oletukset itsestäänselvyytenä. Tältä pohjalta keskustelua on turha jatkaa.

      Lainaa

    25. Validi peto 22.6.2021 9:35
      Tulos: +82 (124 ääntä)
      Pehmeä jänis: Lgbt tänää. Lapsiin sekantuminen huomenna. Kyllä se suakin rupeis puistattamaan jos lapsiin sekantumiseen puolesta alettaisiin kampanjoimaan samalla perkeleen innolla.
      Morjens, persu.

      Lainaa

    26. Tulos: -126 (170 ääntä)
      Miu: Vertaatko ihan oikeasti lapsiin sekaantumista aikuisen ihmisen oikeuteen olla oma itsensä omassa kehossaan vahingoittamatta muita ja olla tulematta vahingoitetuksi ulkopuolisten taholta, sekä elämään parisuhteessa samaa sukupuolta olevan toisen suostuvaisen aikuisen kanssa? Arvelisin, että pridelle [...]
      Maailmalla on ihan aikuisten oikeasti järjestäytyneitä pedofiilejä jotka pyrkivät inklusoimaan oman suuntautuneisuutensa LGBT+ -sateenkaareen. En tiedä kuinka suuri osa näistä ihmisistä on lapsiinsekaantujia (pedofiili ei automaattisesti ole sekantuunut lapsiin), mutta aiheesta keskusteleminen ei ehkä ole sellainen aivopieru millaiseksi sen oletat.

      Lainaa

    27. Tulos: +51 (59 ääntä)
      Toj Karin: Vatövak?! Toihan on ihan loistava! Otan heti käyttöön.
      Älä ota. Luulevat vielä, että oot saanu kohtauksen.

      Lainaa

    28. Kivikova kookos 22.6.2021 9:50
      Tulos: +89 (99 ääntä)
      Woodrow: Maailmalla on ihan aikuisten oikeasti järjestäytyneitä pedofiilejä jotka pyrkivät inklusoimaan oman suuntautuneisuutensa LGBT+ -sateenkaareen. En tiedä kuinka suuri osa näistä ihmisistä on lapsiinsekaantujia (pedofiili ei automaattisesti ole sekantuunut lapsiin), mutta aiheesta keskusteleminen ei ehkä ole sellainen aivopieru millaiseksi sen oletat.
      Mutta keskustelun aloitus oli kyllä tolkuttoman huono.

      Lainaa

    29. Tulos: +83 (95 ääntä)
      Horjahtava keiju: En ymmärrä, miksi priden tyrkyttäjät leimaavat vastakkaisen ääripään pelkureiksi, vaikka pelolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Molemmat ääripäät aivan yhtä idioottimaisia, eikö voitais kaikki vaan olla ja sitten jos haluaa olla suvakki, niin suvaita myös niitä jotka eivät suvaitse.
      Kuka tyrkyttää pridea? En minäkään taas tietäisi koko tapahtumasta jos ei olisi siitä valittajia 😀
      Pelolla ei varmaan ole kaikkien kanssa tekemistä, mutta luulen että kyllä niitäkin löytyy, jotka pelkäävät, esim. millaiseksi tämä maailma muuttuu jos tämäkin hyväksytään. Ja näkisin että silloin se on nimenomaan pelkoa ja huolta tulevasta (pelkoa vaikka siitä onko itselle enää tilaa ns. uudessa maailmassa).
      Suvaitsevaisuus-kysymys onkin sitten mielenkiintoinen. Kyllä minä voin lähtökohtaisesti suvaita niitä, jotka ovat kanssani eri mieltä. Mutta vaikka olisin kuinka suvaitsevainen, niin minulla saa myös olla mielipiteitä, myös negatiivisia, eikö vain? Ja mielipde-eroja voi olla, mutta mitä sitten kun se ulotetaan henkilön toimintaan? Siitä luultavasti (toivottavasti) ollaan samaa mieltä, että jos suvaitsemattomuus johtaa esim. väkivaltaan tai toisen elämän tahalliseen hankaloittamiseen, niin se on väärin. Toisen haukkuminen, oli se sitten mistä syystä vaan (ajattelen nyt tässä ihmisen ulkoista ominaisuutta ja vaikkapa seksuaalista suuntautumista, teot onkin sitten vähän eri juttu), lienee väärin, tästä oltaneen myös samaa mieltä? Mitä sitten jää esim. rasistille, joka minun pitäisi suvaita? Jos hän kohtelee mielipiteestään huolimatta kaikkia tasaveroisesti eikä satuta puheillaankaan muita, niin okei. Mutta entä sitten jos ei toimi näin, pitääkö se silti hyväksyä?
      Tällä siis yritän sanoa, että vaikka hyväksyisinkin että toisella on eri mielipide, se saattaa silti johtaa tekoihin, joita en hyväksy.

      Lainaa

    30. Tulos: +3 (27 ääntä)
      Kivikova kookos: Mutta keskustelun aloitus oli kyllä tolkuttoman huono.
      Siitä olen samaa mieltä. Tuo on ainakin nyt nettiaikakaudella niin yleinen tapa puhua asiasta kuin asiasta että moinen tökeröys menee jo yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Itse aihetta voi kuitenkin käsitellä ja jos sen tekee itse asiallisemmin niin aloittajan tökeröys jää omaan arvoonsa.

      Lainaa

    31. Tulos: -22 (44 ääntä)
      Horjahtava keiju: En ymmärrä, miksi priden tyrkyttäjät leimaavat vastakkaisen ääripään pelkureiksi, vaikka pelolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Molemmat ääripäät aivan yhtä idioottimaisia, eikö voitais kaikki vaan olla ja sitten jos haluaa olla suvakki, niin suvaita myös niitä jotka eivät suvaitse.
      Liberaalin suvaitsevuuden tarkoitus on suvaita kaikkia ihmisiä yksilöinä, sen sijaan että heidät tuomittaisi kuviteltujen liitännäisyyksien perusteella. Tarkoitus ei ole suvaita kaikkia ideologioita ja määritelmällisesti tällaisen suvaitsevan pitäisi nimenomaan vastustaa epäsuvaitsevaisia ideologioita. Nykypäivän politiikassa toki moni ns. suvaitseva kannattaa ihmiskunnan sektioimista jonkinlaisiin kuviteltuihin ryhmiin, jonka jäsenet sitten jollain maagisella ajattelulla olisivat vastuussa kuvitellun ryhmän muiden jäsenten toiminnasta, eli termi on menettänyt merkityksensä.

      Lainaa

    32. Tahdistamaton keiju 22.6.2021 10:51
      Tulos: +6 (10 ääntä)
      Vatövak tosiaan...

      Lainaa

    33. Tahdistamaton keiju 22.6.2021 10:58
      Tulos: +43 (47 ääntä)
      Keijotar: Maan isoimmat teleoperaattori osallistui prideen 2019. Nämä mielensäpahoittajat ovat nyt siis sen pienen tervehdys operaattorin asiakkaina? Eläkkeet jätettiin myös nostamatta kun Varma osallistui prideen. Vai olisiko niin ettei kukaan oikeasti boikotoi..
      Osallistuvat näköjään tänäkin vuonna. Ja se pieni "tervehdysoperaattorikin" on erään noista isoista omistama, että se siitä... :D

      Lainaa

    34. Tulos: +18 (34 ääntä)
      Pingviini (ent. Soinniton ananas): Iloiset värit kielletty, ahdistuneille ahdasmielisille sopii vain harmaasävyt.
      No mutta kun LBGTQ+ -väki varasti sateenkaaren Jumalalta :((( https://twitter.com/chrisdstedman/status/1004445792655040514?lang=en

      Lainaa

    35. Pingviini (ent. Soinniton ananas) 22.6.2021 13:41
      Tulos: +23 (31 ääntä)
      S: No mutta kun LBGTQ+ -väki varasti sateenkaaren Jumalalta :((( twitter.com/chrisdstedman/status/1004445792655040514?lang=en
      No nyt kyllä tulee itku. :D

      Lainaa

    36. Tulos: +83 (99 ääntä)
      Taas sama juttu. Aina kun pride mainitaan, alkavat nämä ihmiset valittaa että miksi sitä homorummutusta pitää koko ajan joka paikkaan tunkea. Eli kyllä homot saavat olla olemassa kunhan eivät näy eivätkä kuulu missään. Tästä huomataan että kyllä vähemmistöjen oikeuksien ajamiselle on tarvetta vielä vuosiksi eteenpäin. Niidenhän pitäisi olla itsestään selviä.

      Lainaa

    37. Meluisa norppa 22.6.2021 14:28
      Tulos: +95 (113 ääntä)
      Pehmeä jänis: Lgbt tänää. Lapsiin sekantuminen huomenna. Kyllä se suakin rupeis puistattamaan jos lapsiin sekantumiseen puolesta alettaisiin kampanjoimaan samalla perkeleen innolla.
      Ei luoja. Jos sulle kahden suostuvaisen aikuisen rakkaus ja lapsiin sekaantuminen menee samalle viivalle, niin toivon että pysyt kaukana lapsista.

      Lainaa

    38. riki sorsan veli 22.6.2021 14:32
      Tulos: -46 (64 ääntä)
      Validi peto: Morjens, persu.
      Sellainen parempi ihminen siellä.

      Lainaa

    39. Nöyrä poro 22.6.2021 14:39
      Tulos: +108 (120 ääntä)
      Pehmeä jänis: Lgbt tänää. Lapsiin sekantuminen huomenna. Kyllä se suakin rupeis puistattamaan jos lapsiin sekantumiseen puolesta alettaisiin kampanjoimaan samalla perkeleen innolla.
      Sata vuotta sitten: "Naiset tänään. Eläinten äänioikeus huomenna. Kyllä se suakin rupeis puistattamaan, jos hämähäkkien äänioikeuden puolesta alettaisiin kampanjoimaan samalla perkeleen innolla." Jos lapsiin sekaantumisen puolesta aletaan kampanjoimaan, niin sitä kyllä vastustaisin. Se ei liity tähän kuitenkaan mitenkään, kuten eläimet eivät liity naisiin.

      Lainaa

    40. Tulos: +57 (65 ääntä)
      foo: Taas sama juttu. Aina kun pride mainitaan, alkavat nämä ihmiset valittaa että miksi sitä homorummutusta pitää koko ajan joka paikkaan tunkea. Eli kyllä homot saavat olla olemassa kunhan eivät näy eivätkä kuulu missään. Tästä huomataan että kyllä vähemmistöjen oikeuksien ajamiselle on tarvetta vielä vuosiksi eteenpäin. Niidenhän pitäisi olla itsestään selviä.
      Toisaalta Suomessa on tapana ajatella kaikista itselle vieraista ihmisistä ihan yleensä että saavat olla olemassa kunhan eivät itselle kuulu tai näy. Tästä huolimatta meillä kaikilla, homot mukaan lukien, käytännössä ON oikeus kuulua ja näkyä. Jos joku koittaa esim. estää Pride-kulkuetta niin poliisi puuttuu asiaan. Kaikkien aikojen ironia kyllä tosiaan on se että homofoobikot valitsevat käyttää oikeuttaan kuulua ja näkyä nostamalla tietoisuutta Pridesta nykyään tehokkaammin kuin Pride-rummuttajat itse.

      Lainaa

    41. Epäjalo lohikäärme 22.6.2021 14:48
      Tulos: +57 (65 ääntä)
      Pehmeä jänis: Lgbt tänää. Lapsiin sekantuminen huomenna. Kyllä se suakin rupeis puistattamaan jos lapsiin sekantumiseen puolesta alettaisiin kampanjoimaan samalla perkeleen innolla.
      Tää oli kyl oikeen todellinen "vatövak"-kommentti.

      Lainaa

    42. Tulos: -72 (92 ääntä)
      Eipä tuo Sarin kommentti niin sarkasmilta tunnu, jatkuvastihan tuota asiaa rummutetaan joka paikassa. Suomessa kuitenkin on ilmasto asiat todella hyvin, täällä saat olla homo, lesbo tai mikä tahansa muu sukupuoli onkaan joten jos tällaiset asiat on lähellä sydäntä niin kannattaisiko lähteä johonkin sellaiseen maahan näistä asioista puhumaan missä ne ei ole hyvin

      Lainaa

    43. Pelkäämätön soturi 22.6.2021 15:08
      Tulos: +94 (104 ääntä)
      Woodrow: Maailmalla on ihan aikuisten oikeasti järjestäytyneitä pedofiilejä jotka pyrkivät inklusoimaan oman suuntautuneisuutensa LGBT+ -sateenkaareen. En tiedä kuinka suuri osa näistä ihmisistä on lapsiinsekaantujia (pedofiili ei automaattisesti ole sekantuunut lapsiin), mutta aiheesta keskusteleminen ei ehkä ole sellainen aivopieru millaiseksi sen oletat.
        Kyllä on juu. Esim. Hollannissa oli lapseensekaantumisen laillistamista kannattava puolue. En silti lähtisi siitä päättelemään, että hollantilainen politiikka on lapsiinsekaantumisen kannalla. Ainahan sitä voi yrittää kelvata, ei tarkoita että kelpaa.
        Mitä Prideen tulee, voisin kuvitella että keskustelu menisi jotensakin näin: "Hei, me ollaan rakkaus kaikenikäisille -lava, mekin tullaan Pridekulkueeseen! ^^" Pridekulkueen järjestäjät: "HELVETTI ETTE TULE". 
        Pride on nykymuodossaan ihmisoikeustapahtuma. Ihmisiin sekaantuminen vailla heidän suostumustaan (lapset ja eläimet eivät voi antaa suostumusta) on ihmisoikeusloukkaus pahemmasta päästä ja ymmärrettävä raiskauksena ja seksuaalioikeuksien pahana polkemisena. Johtopäätös: Pride ja lapsiinsekaantuminen eivät mitenkään voi tulla toimeen keskenään. 

      Lainaa

    44. Nurja valas 22.6.2021 15:18
      Tulos: +48 (64 ääntä)
      Horjahtava keiju: En ymmärrä, miksi priden tyrkyttäjät leimaavat vastakkaisen ääripään pelkureiksi, vaikka pelolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Molemmat ääripäät aivan yhtä idioottimaisia, eikö voitais kaikki vaan olla ja sitten jos haluaa olla suvakki, niin suvaita myös niitä jotka eivät suvaitse.
      Ei.

      Lainaa

    45. Nurja valas 22.6.2021 15:20
      Tulos: +69 (77 ääntä)
      Woodrow: Maailmalla on ihan aikuisten oikeasti järjestäytyneitä pedofiilejä jotka pyrkivät inklusoimaan oman suuntautuneisuutensa LGBT+ -sateenkaareen. En tiedä kuinka suuri osa näistä ihmisistä on lapsiinsekaantujia (pedofiili ei automaattisesti ole sekantuunut lapsiin), mutta aiheesta keskusteleminen ei ehkä ole sellainen aivopieru millaiseksi sen oletat.
      Pyrkivät. Eivät kuulu sinne kuitenkaan.

      Lainaa

    46. Tulos: +81 (99 ääntä)
      Woodrow: Maailmalla on ihan aikuisten oikeasti järjestäytyneitä pedofiilejä jotka pyrkivät inklusoimaan oman suuntautuneisuutensa LGBT+ -sateenkaareen. En tiedä kuinka suuri osa näistä ihmisistä on lapsiinsekaantujia (pedofiili ei automaattisesti ole sekantuunut lapsiin), mutta aiheesta keskusteleminen ei ehkä ole sellainen aivopieru millaiseksi sen oletat.
      Maailmassa on myös paljon lapsiin sekaantuvia heteroita. Pitäiskö heterous siis tän takia kieltää?

      Lainaa

    47. Tulos: -45 (67 ääntä)
      Laura: Maailmassa on myös paljon lapsiin sekaantuvia heteroita. Pitäiskö heterous siis tän takia kieltää?
      Huvittava päättelyketju. Kuka on esittänyt homouden kieltämistä?

      Lainaa

    48. Rapea kirahvi 22.6.2021 15:50
      Tulos: -3 (15 ääntä)
      Mites se Lemmyn kantisbaarin väritys? Oliks Lemmy sit homo vai? 😂

      Lainaa

    49. Sankka fretti 22.6.2021 16:16
      Tulos: -4 (30 ääntä)
      Woodrow: Maailmalla on ihan aikuisten oikeasti järjestäytyneitä pedofiilejä jotka pyrkivät inklusoimaan oman suuntautuneisuutensa LGBT+ -sateenkaareen. En tiedä kuinka suuri osa näistä ihmisistä on lapsiinsekaantujia (pedofiili ei automaattisesti ole sekantuunut lapsiin), mutta aiheesta keskusteleminen ei ehkä ole sellainen aivopieru millaiseksi sen oletat.
      Niin ja muunmuassa perus-suomalaisten puolueen kannattajiin kuuluu ihmisiä joiden mielestä Suomessa voitaisiin alkaa lahtaamaan "väärän aatteen" ihmisiä. Kuuluuko koko PS kieltää tämän takia, koska he tulevat äänestämään sellaisia ihmisiä jotka ajavat heidän asioitaan?
      Toisaalta kommenttisi on sellaista paskaa että asiasta väittely kanssasi on todennäköisesti aivan yhtä järkevää kuin vastatuuleen kuseminen. LGBT+ -sateenkaari edustaa pedofiileja, mielipide on muodostettu.

      Lainaa

    50. Tulos: -21 (47 ääntä)
      Sankka fretti: Niin ja muunmuassa perus-suomalaisten puolueen kannattajiin kuuluu ihmisiä joiden mielestä Suomessa voitaisiin alkaa lahtaamaan "väärän aatteen" ihmisiä. Kuuluuko koko PS kieltää tämän takia, koska he tulevat äänestämään sellaisia ihmisiä jotka ajavat heidän asioitaan? Toisaalta kommenttisi on [...]
      Nauran itseni tärviölle. Kukahan tässä on lukinnut mielipiteensä ennen keskustelua? xDDD

      Lainaa

    51. Tulos: +63 (69 ääntä)
      Horjahtava keiju: En ymmärrä, miksi priden tyrkyttäjät leimaavat vastakkaisen ääripään pelkureiksi, vaikka pelolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Molemmat ääripäät aivan yhtä idioottimaisia, eikö voitais kaikki vaan olla ja sitten jos haluaa olla suvakki, niin suvaita myös niitä jotka eivät suvaitse.
      Itse en ole priden tyrkyttäjä saati suvakki, mulle on ihan evvvk mitä muut ihmiset puuhailee jos siitä ei mitään harmia ole kenellekään. En toisinsanoen normaalisti uhraa ajatustakaan koko yhteisölle.
      Mutta ihmiset jotka vastustavat asioita ja ihmisryhmiä vailla mitään järjellistä syytä ovat kyllä alinta kuonaa ja eihän tuollaisia urpoja tarvitse suvaita. 
      Hanki oma elämä tai tule pois kaapista. Me normaalit aikuiset ihmiset eletään omaa juttua ja annetaan muiden elää omaansa. Se vaatii aktiivista omaa tahtoa joutua homojen kanssa törmäyskurssille. 

      Lainaa

    52. Tulos: +62 (76 ääntä)
      Woodrow: Huvittava päättelyketju. Kuka on esittänyt homouden kieltämistä?
      Aa, anteeks sä haluut vaan kieltää Priden? Eli ihmisoikeuksiin liittyvän rauhanomaisen mielenosoituksen. Samalla voidaan sit varmaan kieltää kaikki UFF kirppikset ja Punainen Risti ja kirkkojen Joulupuu keräykset - koska joku yksittäinen pedofiili saattaa niissäkin pyöriä.
      Kielletään samalla leipä koska sitäkin se pedofiili varmaan syö. 

      Lainaa

    53. Suotuisa herne 22.6.2021 17:46
      Tulos: +30 (36 ääntä)
      Napael: Jep, eihän niitä värejä bisnekset käyttäysi ellei se vaikuttaisi rahavirtaan positiivisesti. Huomaa kuinka kuplassa Pasi kavereineen elää.
      Pasin sinimusta kupla.

      Lainaa

    54. Tahraton järvisieni 22.6.2021 20:10
      Tulos: +33 (39 ääntä)
      Mistä muuten tulee joidenkin käsitys että talous olisi kuralla? Juuri uutisissa kerrottiin työllisten määrän kasvaneen voimakkaasti ja talouskasvun kiihtyvän edelleen kuluvana vuonna.

      Lainaa

    55. Tulos: +8 (10 ääntä)
      Jarnon kommentista olisin halunnut laittaa "haha"-reaktion :D

      Lainaa

    56. Tulos: -21 (33 ääntä)
      Laura: Aa, anteeks sä haluut vaan kieltää Priden? Eli ihmisoikeuksiin liittyvän rauhanomaisen mielenosoituksen. Samalla voidaan sit varmaan kieltää kaikki UFF kirppikset ja Punainen Risti ja kirkkojen Joulupuu keräykset - koska joku yksittäinen pedofiili saattaa niissäkin pyöriä. Kielletään samalla leipä koska sitäkin se pedofiili varmaan syö. 
      Ole toki hyvä ja kiellä mitä tahdot, pois se minusta on.

      Lainaa

    57. Suora preeriasusi 23.6.2021 0:06
      Tulos: +12 (16 ääntä)
      Olen ihan samaa mieltä kaikkien tämänkin ketjun "suvakkien" kanssa. Mutta, sitä vaan ihmettelen että mikähän näiden ihosairauksien ja sateenkaaren asiayhteys oli, vai oliko mikään? Ymmärrän että firmat osoittavat tukensa Pride-kuukaudelle sateenkaarettamalla logonsa, siinä on selvä asiayhteys. Tai yksityishenkilö profiilikuvansa, siinäkin on asiayhteys. Mutta tässä nimenomaisessa postauksessa se hämmentää ainakin minua.

      Lainaa

    58. Nöyrä poro 23.6.2021 0:34
      Tulos: +50 (56 ääntä)
      Suora preeriasusi: Mutta, sitä vaan ihmettelen että mikähän näiden ihosairauksien ja sateenkaaren asiayhteys oli, vai oliko mikään? Ymmärrän että firmat osoittavat tukensa Pride-kuukaudelle sateenkaarettamalla logonsa, siinä on selvä asiayhteys. Tai yksityishenkilö profiilikuvansa, siinäkin on asiayhteys. Mutta tässä nimenomaisessa postauksessa se hämmentää ainakin minua.
      Sara on katsonut, että kivan värinen sateenkaaritausta. Ei sillä aina tarvitse olla sen kummempaa merkitystä.

      Lainaa

    59. Transrasvaton katkarapu 23.6.2021 6:56
      Tulos: +26 (32 ääntä)
      Horjahtava keiju: En ymmärrä, miksi priden tyrkyttäjät leimaavat vastakkaisen ääripään pelkureiksi, vaikka pelolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Molemmat ääripäät aivan yhtä idioottimaisia, eikö voitais kaikki vaan olla ja sitten jos haluaa olla suvakki, niin suvaita myös niitä jotka eivät suvaitse.
      Katsos kun se maailma ei olekaan niin mustavalkoinen kuin sinä ja vajakit kuvittelette. Vaikka minä suvaitsisitin sataa asiaa, se ei tarkoita että minä suvaitsisin kaikkia maailman asioita. Ja jos minä vastustan sataa asiaa, sekään ei tarkoita että vastustaisin kaikkea jne...

      Lainaa

    60. Pidikkeetön kultakala 23.6.2021 7:00
      Tulos: -15 (25 ääntä)
      Tahraton järvisieni: Mistä muuten tulee joidenkin käsitys että talous olisi kuralla? Juuri uutisissa kerrottiin työllisten määrän kasvaneen voimakkaasti ja talouskasvun kiihtyvän edelleen kuluvana vuonna.
      Talous ON kuralla. En tiedä mitä uutisia olet katsellut, mutta se että joskus on ollut vielä huonommin, ei tarkoita että nyt olisi hyvin. Suomi velkaantuu koko ajan lisää ja talouskasvu on paljon hitaamaa kuin esim. muilla pohjoismailla.

      Lainaa

    61. Laktoositon nauta 23.6.2021 17:29
      Tulos: +28 (34 ääntä)
      Woodrow: Niin milläs sitä boikotoi kun yhteiskunnan perusrakenteista alkaa olla kyse? Pride on ihan jees, elettäisi paremmassa porukassa jos sen jokainen yksityishenkilö hyväksyisi, mutta kaikkien pitäisi olla huolissaan kun mikä tahansa poliittis-ideologinen toiminta otetaan mukaan yrityksiin ja [...]
      Paitsi tasavertaisuus ja ihmisoikeudet ei ole poliittinen ideologia.

      Lainaa

    62. Tulos: +25 (31 ääntä)
      Transrasvaton katkarapu: Katsos kun se maailma ei olekaan niin mustavalkoinen kuin sinä ja vajakit kuvittelette. Vaikka minä suvaitsisitin sataa asiaa, se ei tarkoita että minä suvaitsisin kaikkia maailman asioita. Ja jos minä vastustan sataa asiaa, sekään ei tarkoita että vastustaisin kaikkea jne...
      Aivan. Se että on suvakki ei tarkoita että olisi velvollinen suvaitsemaan kaikkea mahdollista. Ilmeisenä esimerkkinä se, että suvakit vastustavat maahanmuuttajiin kohdistuvaa systemaattista rasismia, ei tarkoita että heidän pitäisi suvaita esimerkiksi ISIS:in harjoittamaa äärimmäistä väkivaltaa (joka kohdistuu sekä kristittyihin että muslimeihin) ja vuosituhansia vanhan kulttuuriperinnön tarkoituksellista tuhoamista, vain siksi että ISIS väittää olevansa islamilainen järjestö.

      Lainaa

    63. Odotettu peto 24.6.2021 3:06
      Tulos: +39 (41 ääntä)
      Woodrow: Yhteiskunta ei enää ole kaikille.
      Yhteiskunta siis oli niin kauan 'kaikille' kun sateenkaari-ihmiset pidettiin huolella näkymättömissä ja kuulumattomissa ja homo- ja transfobia kukoisti, mutta lakkasi olemasta kun vähemmistöjen syrjintään alettiin puuttua? Sateenkaari-ihmisten sensurointi ja hiljentäminen historiallisesti on ollut ihan ok, mutta se, että homofobiasta saattaa tulla negatiivista palautetta tai yksityiset yritykset ei hyväksy sitä alustoillaan on 'väkivaltaisen lopun tie'? 
      Silloin kun yhteiskunta vielä oli 'kaikille', ketä niihin kaikkiin kuului? Ei vähemmistöt ainakaan, veikkaisin?

      Lainaa

    64. Tulos: -9 (17 ääntä)
      Odotettu peto: Yhteiskunta siis oli niin kauan 'kaikille' kun sateenkaari-ihmiset pidettiin huolella näkymättömissä ja kuulumattomissa ja homo- ja transfobia kukoisti, mutta lakkasi olemasta kun vähemmistöjen syrjintään alettiin puuttua? Sateenkaari-ihmisten sensurointi ja hiljentäminen historiallisesti on ollut [...]
      Ihmettelysi taustalla on hyväkin pointti: yhteiskunta ei aina ole ollut kaikille ja meillä on itseasiassa ollut todella poikkeuksellinen, lyhyt aika kun näin on ollut. Sateenkaari-ihmiset saavat nykyään näkyä ja kuulua, osalla yksityishenkilöistä on tähän kenties jotain muuta sanottavaa ja heidän viestinsä saa myös näkyä ja kuulua. Jos joku ryhtyy toimiin estääkseen jotakuta muuta näkymästä tai kuulumasta niin poliisi puuttuu asiaan. Nyt kun olemme joko olleet tässä tilassa tai olemme ainakin lähempänä kuin historiallisesta ollaan oltu, onko aiheenmukaista vaihtaa suuntaa? Eikö tämä ollutkaan se tavoite johon olemme yhdessä pyrkineet?

      Lainaa

    65. Tulos: -17 (21 ääntä)
      Laktoositon nauta: Paitsi tasavertaisuus ja ihmisoikeudet ei ole poliittinen ideologia.
      Mutta niiden kannattaminen on, puhumattakaan niiden nimiin verhoutuvasta muusta poliittisesta toiminnasta.

      Lainaa

    66. Tulos: -5 (17 ääntä)
      Nurja valas: Pyrkivät. Eivät kuulu sinne kuitenkaan.
      Ja vesi on märkää, mutta silti meidän kannattaa taistella Nestlen pyrkimyksiä vastaan, kun he yrittävät yksityistää juomaveden. Kuten Pelkäämätön soturi mainitsee, Hollannissa on aiheeseen paneutunut puoluekin. Se tarkoittaa että pyrkimykset eivät rajoitu keskusteluun "Mekin tullaan mukaan!" "No ette jumalauta tule!", vaan tavoitteeseen pyritään poliittisin keinoin: valehtelemalla ja asioita vääristelemällä. Taistelu tätä vastaan ei tapahdu automaattisesti eikä etenkään koko asia kieltämällä.

      Lainaa

    67. Tulos: -15 (17 ääntä)
      Sarilla on huonoa sarkasmia, sillä joka sana on totta.

      Lainaa

    68. Mäntylahti-Piiras 24.6.2021 11:32
      Tulos: -27 (35 ääntä)
      en ihan ymmärrä että mikä on Pride kuukauden pointti, lisätä tietoisuutta että LGBTQ+ on olemassa? Eiköhän sen jo kaikki tiedä, edistää suvaitsevaisuutta? Jos jollekulle on ongelma hyväksyä homoseksuaalisuus ja/tai transut, ei sateenkaarilippujen heiluttaminen paljoa asiaa auta vaan luolamiehet/naiset vaan kaivaa kuvaannolliset poteronsa syvemmiksi. Välillä myös tuntuu että poittina on antaa ihmisille kuva että LGBTQ:hun kuuluminen olisi jonkinlainen saavutus.

      Lainaa

    69. Itseasiassa 25.6.2021 0:42
      Tulos: +16 (18 ääntä)
      Pakko tässä mainita, että on jo tutkittu avoimempien yritysten menestyvän myös taloudellisesti paremmin. "Inclusive, diverse societies are better for business and better for economic growth." https://open-for-business.org/ Joten Pride-liput salkoon ja sateenkaaria kaikkialle!

      Lainaa

    70. Menevä taikuri 27.6.2021 8:06
      Tulos: +17 (25 ääntä)
      Woodrow: Ja vesi on märkää, mutta silti meidän kannattaa taistella Nestlen pyrkimyksiä vastaan, kun he yrittävät yksityistää juomaveden. Kuten Pelkäämätön soturi mainitsee, Hollannissa on aiheeseen paneutunut puoluekin. Se tarkoittaa että pyrkimykset eivät rajoitu keskusteluun "Mekin tullaan mukaan!" "No [...]
        Ei ole enää. Se puolue kaatui omaan mahdottomuuteensa -itse kun kuulin sen perustamisesta joskus vuosikymmeniä sitten, totesin kuivasti "hyvä että itse laittoivat nimensä listaan, tiedetään ketä pitää välttää". Lapsiinsekaantumista kannattavia puolueita ei ikinä tule olemaan laajasti, liian monella meistä on lapsia. Toisaalta mitä enemmän tunnemme LGBTQIA -porukoita, sitä enemmän olemme heidän oikeuksiensa kannalla.

      Lainaa

    71. Inhottava minkki 30.6.2021 2:55
      Tulos: +10 (18 ääntä)
      Pehmeä jänis: Lgbt tänää. Lapsiin sekantuminen huomenna. Kyllä se suakin rupeis puistattamaan jos lapsiin sekantumiseen puolesta alettaisiin kampanjoimaan samalla perkeleen innolla.
      Jos sä et erota aikuista ja lasta niin mitäs jos et koskis keneenkään?

      Lainaa

    72. Kuminauhaton lintu 22.7.2021 1:11
      Tulos: +6 (8 ääntä)
      Menevä taikuri: Lapsiinsekaantumista kannattavia puolueita ei ikinä tule olemaan laajasti, liian monella meistä on lapsia.
      Ei lapsettomuus tee ihmisestä pedofiiliä eikä omat lapset takaa ettei joku ole pedofiili tai sekaannu lapsiin.

      Lainaa

    73. Harmaa kivi 8.8.2022 20:20
      Tulos: +2 (6 ääntä)
      Kuminauhaton lintu: Ei lapsettomuus tee ihmisestä pedofiiliä eikä omat lapset takaa ettei joku ole pedofiili tai sekaannu lapsiin.
        Eihän toki, olin itsekin monta vuosikymmentä lapseton, enkä silloinkaan ollut pedofiili. Mutta "lapsellisella" on tarve suojella lastaan, joten avoimesti suuntaustaan harjoittava (tietysti on ne onnettomat jotka syntyivät sellaisiksi mutta omaavat moraalin, heitä vain säälin) pedofiili ei kestäisi kovin kauan, joku vanhempi tekisi heistä muhennosta. 
       Yleensä en ole lainkaan kiinnostunut muiden tekemisistä, edesottamuksista tai moraaleista, paitsi noin teoreettisella "haha, kaikenlaista" -tasolla, mutta jos lapseeni käytäisiin käsiksi... nojoo, en halua olla internet tough girl, eikä ole mitään syytä olettaa, että joku kävisi. 

      Lainaa

    74. Tulos: 0 (0 ääntä)
      En tajunnut Jounin avautumisesta hevonskegulia. Lienen menettänyt paljon.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: homot, matkahuolto, posti, pride, sateenkaari