Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Näin saat naisia, osa 53

Jos tällä Tinder-profiililla ei natsaa...
Näin saat naisia, osa 53

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 57 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +416 (574 ääntä)
      Kari ja Aimo, juuri teidän takia tarvitsemme feminismiä.

      Lainaa

    2. Tulos: +387 (407 ääntä)
      Aina joskus mä mietin että on se kumma kuinka me ihmiset ollaan niin erilaisia. Setämiehen alku kai itsekin mutta nyt taas vetää sanattomaksi mitä schaibaa jengi suoltaa ihan pokkana, kännissä ja läpällä ehkä mutta onko se mikään tekosyy. Ei näin jätkät, ei näin.

      Lainaa

    3. Kykenemätön peura 28.6.2022 1:34
      Tulos: +227 (237 ääntä)
      No ainakaan Anne ei jäänyt ainoaksi setämiesöyhöttäjäksi tänä yönä. Voisiko kaikki Karit ja Aimot vaan blokata kaikesta keskustelusta, kunnes niillä on jotain järkevää sanottavaa.

      Lainaa

    4. jukkapalmu 28.6.2022 4:39
      Tulos: +134 (148 ääntä)
      "Kari se sitten viime metreillä veti sen ässän hihasta ja alko niistä alastonkuvista jauhamaan..."

      Lainaa

    5. Tulos: +160 (178 ääntä)
      Karoliina: Kari ja Aimo, juuri teidän takia tarvitsemme feminismiä.
      Tai käytöstapoja.

      Lainaa

    6. Lannoitteeton fretti 28.6.2022 7:27
      Tulos: +363 (371 ääntä)
      Jotenkin surullista että tuollaiset karit luulevat, että tuo käytös johtuu kromosomeista. Ja toisaalta myös noloa verhota oma huono käytös sen taakse ettei sille muka voi mitään kun sattuu tuommoiset kromosomit olemaan.

      Lainaa

    7. Tulos: -246 (358 ääntä)
      Karoliina: Kari ja Aimo, juuri teidän takia tarvitsemme feminismiä.
      Ei, feminismiä ei tarvita mihinkään. Tasa-arvoa kylläkin

      Lainaa

    8. Tulos: +234 (346 ääntä)
      Niinpä: Ei, feminismiä ei tarvita mihinkään. Tasa-arvoa kylläkin
      Feminismi ajaa nimenomaan sukupuolten välistä tasa-arvoa. Vai pitikö vaan päästä yrittämään pätevistä?

      Lainaa

    9. Takkuinen siili 28.6.2022 8:07
      Tulos: +257 (269 ääntä)
      Lannoitteeton fretti: Jotenkin surullista että tuollaiset karit luulevat, että tuo käytös johtuu kromosomeista. Ja toisaalta myös noloa verhota oma huono käytös sen taakse ettei sille muka voi mitään kun sattuu tuommoiset kromosomit olemaan.
      Jeps, ja samat tyypit perustelee r*iskauksetkin sillä, että pojat on poikia, eivätkä vaan voi hormoneilleen mitään, kun näkevät nätin tytön paljastavissa/vähissä vaatteissa. Että ihan luonnollisia haluja vaan.

      Lainaa

    10. Tulos: +157 (185 ääntä)
      Täysin totta puhuen Tuomaksellahan on jo hyvä ominaisuus mikä joiltain puuttuu: rehellisyys. Ja ehkä tuon ikäiselle vielä antaakin anteeksi ettei elämä ihan täysin mallillaan vielä ole.

      Lainaa

    11. Itsevarma raparperi 28.6.2022 9:01
      Tulos: -52 (130 ääntä)
      Irkku: Täysin totta puhuen Tuomaksellahan on jo hyvä ominaisuus mikä joiltain puuttuu: rehellisyys. Ja ehkä tuon ikäiselle vielä antaakin anteeksi ettei elämä ihan täysin mallillaan vielä ole.
      Ei se nyt vaan kuule riitä, pitäis kuulua suhteeseen kuin suhteeseen. Ootko sä niitä tyyppejä, joiden mielestä naisten pitäis laskea standardejaan, koska muuten jotkut miehet ei ikinä saa naista? Ja muutenkin, ei lupaa hyvää, jos ollessaan rehellinen ei juuri keksi itsestään mitään hyvää sanottavaa.

      Lainaa

    12. Tunteeton päärynä 28.6.2022 9:22
      Tulos: +40 (42 ääntä)
      Kari, korkki kiinni!

      Lainaa

    13. Tulvaton majava 28.6.2022 10:18
      Tulos: +67 (77 ääntä)
      jukkapalmu: "Kari se sitten viime metreillä veti sen ässän hihasta ja alko niistä alastonkuvista jauhamaan..."
      "Mikä Kari? Ai runkkari?"

      Lainaa

    14. Tulos: -87 (89 ääntä)
      Kari! 🔥

      Lainaa

    15. Punnittu kärpänen 28.6.2022 10:45
      Tulos: -63 (101 ääntä)
      Tuomaksella varmasti natsaa paremmin tuolla tekstillä kuin muuten, jostain syystä naiset tuntuu haluavan projekteja

      Lainaa

    16. Tulos: -130 (174 ääntä)
      Vaakku: Feminismi ajaa nimenomaan sukupuolten välistä tasa-arvoa. Vai pitikö vaan päästä yrittämään pätevistä?
      Ja paskat aja

      Lainaa

    17. Tulos: +47 (51 ääntä)
      Kykenemätön peura: No ainakaan Anne ei jäänyt ainoaksi setämiesöyhöttäjäksi tänä yönä. Voisiko kaikki Karit ja Aimot vaan blokata kaikesta keskustelusta, kunnes niillä on jotain järkevää sanottavaa.
      Se on vähän vaikeeta, kun jos ne blokkaa, ei voi tietää  jos niillä olisi jotain järkevää. Tosin on aika turvallista olettaa ettei ole, joten eipä tuo paljoa paina omatuntoa vaikka unohtaisikin blokit päälle.

      Lainaa

    18. Päivänpolttava kuguaari 28.6.2022 13:58
      Tulos: +33 (45 ääntä)
      Aimo ja Kari, nuo keskustelua sulostuttavat elämän esinahkakoululaiset. ❤️

      Lainaa

    19. Valaiseva noita 28.6.2022 14:19
      Tulos: +81 (87 ääntä)
      Irkku: Täysin totta puhuen Tuomaksellahan on jo hyvä ominaisuus mikä joiltain puuttuu: rehellisyys. Ja ehkä tuon ikäiselle vielä antaakin anteeksi ettei elämä ihan täysin mallillaan vielä ole.
      Vois sitä silti deittiprofiiliin jotain hyvää itsestäänkin keksiä. Jos siis oikeasti deittiä haluaa.

      Lainaa

    20. Rentoutunut leijona 28.6.2022 14:35
      Tulos: -73 (121 ääntä)
      Vaakku: Feminismi ajaa nimenomaan sukupuolten välistä tasa-arvoa. Vai pitikö vaan päästä yrittämään pätevistä?
      Egalitarismi kannattaa tasa-arvoa. Feminismi on naisasia-aate jonka sisältä löytyy niin tasa-arvoa tavoitteleva kuin sitä vastustaviakin koulukuntia.

      Lainaa

    21. Liika persikka 28.6.2022 14:54
      Tulos: +67 (103 ääntä)
      Niinpä: Ei, feminismiä ei tarvita mihinkään. Tasa-arvoa kylläkin
      Feminismi = sukupuolten välinen tasa-arvo

      Lainaa

    22. Liika persikka 28.6.2022 14:56
      Tulos: +70 (84 ääntä)
      Punnittu kärpänen: Tuomaksella varmasti natsaa paremmin tuolla tekstillä kuin muuten, jostain syystä naiset tuntuu haluavan projekteja
      Veikkaan enemmän että tässä vetoaa rehellisyys ja tietty pilke silmäkulmassa. Mielummin Tuomas kuin jo ensimetreillä asioita suorastaan pimittävä yksilö

      Lainaa

    23. Subwooferilla höystetty hyeena 28.6.2022 15:42
      Tulos: +60 (78 ääntä)
      Karoliina: Kari ja Aimo, juuri teidän takia tarvitsemme feminismiä.
      Karin ja Aimon käytöstä ei taida feminismi muuttaa miksikään. He ovat pesunkestäviä idiootteja joita löytyy sukupuoleen katsomatta ja jonka törkeydet kohdistuvat kaikkiin sukupuoleen katsomatta. Sukupuoli saattaa lähinnä vaikuttaa törkeyksien laatuun. Heille vastaantulevat naiset ovat huoria ja miehet homoja, kusipäitä tai turpiin saannin tarpeessa.
      Heitä löytää lähikapakasta, kaupan takaa puistosta ja muista mitä omituisimmista paikoista, ja he edustavat isoa osaa yhteiskunnan syvimmistä syövereistä. Eikä heitä heiluta tippaakaan miten maailma ympärillä muuttuu.
      Kari ja Aimo ovat heitä, joiden takia tarvitsemme poliisia ja suljettuja osastoja. 

      Lainaa

    24. Tulos: +44 (48 ääntä)
      Onhan taas hienoa olla irstas vanha setämies kun nämä Karit ja Aimot on päästetty hoitamaan meidän PR-osastoa. *huoh*

      Lainaa

    25. Itseasiassa 28.6.2022 19:51
      Tulos: +68 (80 ääntä)
      Karin ja Aimon kommentit kun ilmiantaisi Facessa seksuaalisesta vihjailuista, niin ei ne olisi yhteisösääntöjen vastaisia. Sellaisia kuitenkin ovat mm. imettävät äidit ja rintapumput. Iljettävää.

      Lainaa

    26. Läpivedoton haukka 28.6.2022 21:09
      Tulos: +44 (52 ääntä)
      Parempi toi Tuomaksen teksti sentään on kuin ne profiilit joissa on vaan joku ylivalottunut peiliselfie eikä tekstiä ollenkaan. Ainakin tietää heti, että Tuomas on rehellinen mies :D

      Lainaa

    27. Vakava kalkkuna 28.6.2022 21:39
      Tulos: -57 (65 ääntä)
      Itseasiassa: Karin ja Aimon kommentit kun ilmiantaisi Facessa seksuaalisesta vihjailuista, niin ei ne olisi yhteisösääntöjen vastaisia. Sellaisia kuitenkin ovat mm. imettävät äidit ja rintapumput. Iljettävää.
      Whataboutismi, tuo nykyajan syöpä.

      Lainaa

    28. Valaistu kurkku 28.6.2022 21:40
      Tulos: -45 (73 ääntä)
      Liika persikka: Feminismi = sukupuolten välinen tasa-arvo
      Kaunopuheissa kyllä. Käytännössä ei sinne päinkään.

      Lainaa

    29. Hiomaton alpakka 28.6.2022 21:41
      Tulos: -72 (98 ääntä)
      Vaakku: Feminismi ajaa nimenomaan sukupuolten välistä tasa-arvoa. Vai pitikö vaan päästä yrittämään pätevistä?
      Yrittämään... niin mitä oli? Feminismi muuten EI aja mitään tasa-arvoa.

      Lainaa

    30. Tulos: -61 (63 ääntä)
      Kari tässä, hei! Kun kerran on mokattua tullut, niin ei voi muuta kuin nostaa käden ylös virheen merkiksi. Totuus minun kohdallani on se, että minua eivät ole enää noin kahteenkymmeneen vuoteen kiinnostaneet seksuaalisessa mielessä naiset. Eivätkä miehet. Eivät lampaat eivätkä kanat. Minun syntini oli kuitenkin liiallinen uteliaisuus. Vilpitön anteeksipyyntöni loukkaamalleni naiselle. Tiedät kyllä itse, ketä tarkoitan.

      Lainaa

    31. Kirpeä Ahven 28.6.2022 21:48
      Tulos: -32 (52 ääntä)
      Rentoutunut leijona: Egalitarismi kannattaa tasa-arvoa. Feminismi on naisasia-aate jonka sisältä löytyy niin tasa-arvoa tavoitteleva kuin sitä vastustaviakin koulukuntia.
      Kiitos tästä. Asia on juuri näin, vaikka nykypäivänä halutaan jotenkin ajatella, että kun vain vastustaa vääräksi kokemaansa on automaattisesti aina oikeassa. Se ei mene niin. Mikään ideologia ei ole lähtökohtaisesti oikein. Niihin sokeasti uskomalla päädytään aina jonkinlaiseen totalitarismiin, joissa jotakuta sorretaan. Ne ovat vain työkaluja, joita pitää käyttää ainoastaan määritelminä muutoin hankalasti selitettäville ajtuskokonaisuuksille, ei ohjenuorana.

      Lainaa

    32. Tulos: -60 (72 ääntä)
      Liika persikka: Feminismi = sukupuolten välinen tasa-arvo
      Feministit ajaa naisten tasa-arvoa, niin kuin kuuluukin. He ei aja miesten tasa-arvoa. (Ref miessakit, joka on vähän sovinistinen ei pääse Prideen. Vähemmän sovinistinen kuin jotkut on muuten "suuntautuneita").

      Lainaa

    33. Reseptivapaa Dinosaurus 28.6.2022 23:40
      Tulos: +82 (84 ääntä)
      Kari: Kari tässä, hei! Kun kerran on mokattua tullut, niin ei voi muuta kuin nostaa käden ylös virheen merkiksi. Totuus minun kohdallani on se, että minua eivät ole enää noin kahteenkymmeneen vuoteen kiinnostaneet seksuaalisessa mielessä naiset. Eivätkä miehet. Eivät lampaat eivätkä kanat. Minun syntini [...]
      Kari hyvä, sinun syntisi ei suinkaan ollut liiallinen uteliaisuus vaan tökerö,  epäasiallinen ja epäkohtelias käytös. Uteliaisuus on tervettä ja normaalia. Uteliaisuuden käyttäminen tekosyynä asiattomaan käytökseen ja suoranaiseen ahdisteluun on typeryyttä ja empatiakyvyn puutetta. Aikuinen ihminen osaa itse jo säädellä käytöstään ja halujaan ja tehdä valintoja sen mukaan.
      Katsopa siis vielä kertaalleen peiliin ja mieti vielä uudestaan, että oliko tässä nyt kuitenkaan kyse tuon naisen yliherkkyydestä vanhan miehen uteliaisuutta kohtaan, vaiko sittenkin omasta huonosta käytöksestä, itsehillinnän puutteesta ja hölmöilystä, josta on parempi ottaa opiksi ja kiireesti. Ei tuollainen peli vetele enää nykypäivän Suomessa edes äijien saunailloissa. Meillä on jo otettu opiksi ja ryhdistäydytty!

      Lainaa

    34. Rento kameli 29.6.2022 1:10
      Tulos: -57 (89 ääntä)
      Vaakku: Feminismi ajaa nimenomaan sukupuolten välistä tasa-arvoa. Vai pitikö vaan päästä yrittämään pätevistä?
      Kysypä ihan huviksesi tuntemiltasi feministeiltä, mitä he ovat tehneet miesten tasa-arvon eteen?

      Lainaa

    35. Tipaton kivi 29.6.2022 14:52
      Tulos: -37 (53 ääntä)
      Karoliina: Kari ja Aimo, juuri teidän takia tarvitsemme feminismiä.
      Emme tarvitse, kuten emme myöskään sovinismia.

      Lainaa

    36. Tulos: +52 (54 ääntä)
      Subwooferilla höystetty hyeena: Karin ja Aimon käytöstä ei taida feminismi muuttaa miksikään. He ovat pesunkestäviä idiootteja joita löytyy sukupuoleen katsomatta ja jonka törkeydet kohdistuvat kaikkiin sukupuoleen katsomatta. Sukupuoli saattaa lähinnä vaikuttaa törkeyksien laatuun. Heille vastaantulevat naiset ovat huoria ja [...]
      Kari ja Aimo ei ehkä oo enää pelastettavissa, mutta seuraaville sukupolville vois tehdä selväksi että nää ihmiset ei oo mitään roolimalleja ja että kaikille ihmisille pitäis kuulua samat oikeudet sukupuolesta/kromosomeista riippumatta.

      Lainaa

    37. Pehmeä jänis 29.6.2022 18:14
      Tulos: -34 (42 ääntä)
      Niinpä: Ei, feminismiä ei tarvita mihinkään. Tasa-arvoa kylläkin
      Noh noh, tarvitaanhan sitä, pitäähäb jonkun aina palaa roviolla

      Lainaa

    38. Suolaton herukka 29.6.2022 23:21
      Tulos: +23 (27 ääntä)
      Muuten voisi Tuomaskin kiinnostaa, tälleen naisena joka ei luota miehiin, mutta se huono hygienia.. Se ei vaan käy. Ei enää.. exän mielestä hampaiden pesu oli esileikkiä ja suihkussa kävi kun alkoi haista niin paljon ettei enää lähelle halunnut mennä.

      Lainaa

    39. Korea Roska 29.6.2022 23:26
      Tulos: +61 (71 ääntä)
      Rento kameli: Kysypä ihan huviksesi tuntemiltasi feministeiltä, mitä he ovat tehneet miesten tasa-arvon eteen?
      Tajuathan, että kukaan ei voi ajaa vain naisten tai miesten tasa-arvoa, vaan molempien tasa-arvoa ajetaan aina yhdessä? Siis joka kerta, kun teet jotain naisten tasa-arvon eteen, niin se sama teko vaikuttaa miesten tasa-arvoon aivan yhtä paljon.
      Siis jos miehillä on asiat paremmin kuin naisilla, niin eiväthän miehet silloin ole tasa-arvoisia naisiin nähden. Kun naisten tilannetta parannetaan, niin naiset tulevat entistä tasa-arvoisemmiksi miehiin nähden, ja miehet tulevat yhtä paljon tasa-arvoisemmiksi naisiin nähden. Koko tasa-arvohan tarkoittaa sitä, että vertaillaan ryhmiä toisiinsa. Tällöin ei ole mahdollista, että yksi sukupuoli olisi tasa-arvoinen, mutta toinen ei.
      Ei sillä, etteikö miehilläkin olisi sukupuolisidonnaisia ongelmia tässä epätäydellisessä yhteiskunnassamme, minua vain naurattaa aina kun joku vetää tämän argumentin esille ymmärtämättä, mitä sana "tasa-arvo" tarkoittaa.

      Lainaa

    40. Korea Roska 29.6.2022 23:44
      Tulos: +49 (51 ääntä)
      Kari: Kari tässä, hei! Kun kerran on mokattua tullut, niin ei voi muuta kuin nostaa käden ylös virheen merkiksi. Totuus minun kohdallani on se, että minua eivät ole enää noin kahteenkymmeneen vuoteen kiinnostaneet seksuaalisessa mielessä naiset. Eivätkä miehet. Eivät lampaat eivätkä kanat. Minun syntini [...]
      Jahas, ja tämmöinenkin tänne ilmestynyt.
      Moi Kari.
      Kiva, että tajusit ja myönsit mokanneesi, mutta pistäpä nyt vielä miettien, että MIKÄ se moka oli.
      Se ei ollut liika uteliaisuus.
      Tuo toinen henkilö jakoi konekirjoitustestinsä hienot tulokset, ja sinä pelmahdit aivan puskista paikalle ahdistelemaan häntä seksuaalisesti ruikuttamalla häneltä alastonkuvia. Ilmeisesti vieläpä heroiinin vaikutuksen alaisena, jos nyt päättelin oikein tuon jälkimmäisen viestisi sekavuuden.
      Lisäksi syytit kaikkia maailman XY-kromosomit omaavia henkilöitä siitä, että he ovat seksihulluja seksuaalirikollisia, jotka kiertävät sinun itsesi tavoin maailmaa ahdistelemassa ihmisiä seksuaalisesti vaatimalla heiltä alastonkuvia. On hyvin ilkeää väittää, että ihminen olisi tällainen pahis vain siksi, koska on sattunut syntymään tiettyjen kromosomien kanssa. Jos ihminen vaatii toisilta asiattomasti alastonkuvia (eli tekee seksuaalirikoksia), niin vika on jossain muualla kuin kromosomeissa.
      Lopuksi, on epäkohteliasta valehdella, ettet mukamas olisi kiinnostunut ihmisistä seksuaalisesti, kun kuitenkin juuri ruinasit ihmiseltä alastonkuvia. 

      Lainaa

    41. Poistuva salaatti 30.6.2022 14:48
      Tulos: -50 (56 ääntä)
      Korea Roska: Tajuathan, että kukaan ei voi ajaa vain naisten tai miesten tasa-arvoa, vaan molempien tasa-arvoa ajetaan aina yhdessä? Siis joka kerta, kun teet jotain naisten tasa-arvon eteen, niin se sama teko vaikuttaa miesten tasa-arvoon aivan yhtä paljon. Siis jos miehillä on asiat paremmin kuin naisilla, [...]
      Höpö höpöä ja sitä kaunopuhetta, millä feminismiä yritetään myydä. Tasa-arvoa markkinoidaan positiivisena asiana, mitä se toki onkin, MUTTA samalla tasa-arvon nimissä otetaan toiselta osapuolelta jotain pois, niin ei se mitään positiivista ole. Ei, vaikka kuinka maalaillaan pumpulia siihen asian ympärille. "Sinun omaksi parhaaksi" on argumentti, jota kyllä käytetään aika laajalla skaalalla kun tehdään toiselle ihmiselle väärin.

      Lainaa

    42. Tulos: +46 (52 ääntä)
      Poistuva salaatti: Höpö höpöä ja sitä kaunopuhetta, millä feminismiä yritetään myydä. Tasa-arvoa markkinoidaan positiivisena asiana, mitä se toki onkin, MUTTA samalla tasa-arvon nimissä otetaan toiselta osapuolelta jotain pois, niin ei se mitään positiivista ole. Ei, vaikka kuinka maalaillaan pumpulia siihen asian [...]
      Mitäs miehiltä on "otettu pois"?

      Lainaa

    43. Etsintäkuulutettu mansikka 30.6.2022 16:06
      Tulos: +44 (50 ääntä)
      Poistuva salaatti: Höpö höpöä ja sitä kaunopuhetta, millä feminismiä yritetään myydä. Tasa-arvoa markkinoidaan positiivisena asiana, mitä se toki onkin, MUTTA samalla tasa-arvon nimissä otetaan toiselta osapuolelta jotain pois, niin ei se mitään positiivista ole. Ei, vaikka kuinka maalaillaan pumpulia siihen asian [...]
      Niin, mitä miehiltä on otettu pois? Jos tarkoitat lupaa häiriköidä ja hyväksikäyttää naisia, niin siitä saisi viedä loputkin pois.
      Ja miten tämä on höpöhöpöä? Tasa-arvo on kuin vaakakuppien tasapainottamista. Kun teet jotain toiselle, se vaikuttaa myös toisen asemaan. Ei ole mahdollista, että samassa vaa'assa yksi kuppi olisi tasapainossa ja toinen ei. Ei myöskään ole mahdollista viedä yhtä vaakakuppia lähemmäs tasapainotilaa ilman, että toinen kuppi lähenee tasaoainotilaa yhtä paljon.

      Lainaa

    44. rottanpää 1.7.2022 4:35
      Tulos: +36 (42 ääntä)
      Rento kameli: Kysypä ihan huviksesi tuntemiltasi feministeiltä, mitä he ovat tehneet miesten tasa-arvon eteen?
      Onko pakko kysyä, vai saako raportoida ihan omia havaintoja?
      Itse törmään jatkuvasti toksisen maskuliinisuuden purkamiseen. Eli tekoihin (pääasiassa somesisältö), jotka pyrkivät antamaan miehille vapauden olla omia itsejään ja sallimaan meille inhimilliset tarpeet ja ominaisuudet kuten tunteet ja niiden ilmaisu, platoninen hellyys ja vapaus itseilmaisuun esim. vaatetuksen tai harrastusten kautta. Tarkoittaen siis esimerkiksi sitä, ettei värit tai vaatteet, harrastukset, mielenkiinnonkohteet tai elekieli ole sukupuolisidonnaisia, vaan ihan kuka tahansa voi olla millainen tahansa, eikä kenenkään pitäisi tuntea painetta olla tietynlainen sukupuolensa takia.

      Lainaa

    45. Viriili keiju 1.7.2022 21:58
      Tulos: -36 (40 ääntä)
      Vaakku: Feminismi ajaa nimenomaan sukupuolten välistä tasa-arvoa. Vai pitikö vaan päästä yrittämään pätevistä?
      No tuo nyt on sama kun sanoisi että lyöminen vähentää väkivaltaa.

      Lainaa

    46. Lila herne 2.7.2022 13:06
      Tulos: +30 (34 ääntä)
      Voisiko joku nyt lopultakin antaa joitakin konkreettisia esimerkkejä siitä, miten feminismi muka syrjisi miehiä tai olisi jotakin miehiltä pois?

      Lainaa

    47. Tilattava tuhatjalkainen 3.7.2022 21:58
      Tulos: -1 (5 ääntä)
      Ihana Tuomas! Menisin heti treffeille hänen kanssaan!

      Lainaa

    48. Vehreä haltija 4.7.2022 14:02
      Tulos: -7 (27 ääntä)
      Lila herne: Voisiko joku nyt lopultakin antaa joitakin konkreettisia esimerkkejä siitä, miten feminismi muka syrjisi miehiä tai olisi jotakin miehiltä pois?
      Hallitus-, koulutus ja virkapaikkojen kiintiöt. Feminismi on em. tehtäviin saanut naisille kiintiöt ja se on miehiltä pois, kun osaan paikoista ei saa hakea pätevintä kuin naisten joukosta.

      Lainaa

    49. Tunnettu rakki 4.7.2022 17:42
      Tulos: +1 (1 ääni)
      Minäpä olen elämänkoulun häirikkö grandmaster ja siinä saa tollaset Aimot turpaansa.

      Lainaa

    50. Tunnettu rakki 4.7.2022 18:16
      Tulos: +3 (3 ääntä)
      Kari on pelle ja Tuomas hieno mies.

      Lainaa

    51. Spekuloiva rotta 6.7.2022 19:22
      Tulos: -3 (15 ääntä)
      Lila herne: Voisiko joku nyt lopultakin antaa joitakin konkreettisia esimerkkejä siitä, miten feminismi muka syrjisi miehiä tai olisi jotakin miehiltä pois?
      Sukupuolikiintiöt ovat tästä räikein ja helposti ymmärrettävin esimerkki.

      Lainaa

    52. Mäntylahti-Piiras 11.7.2022 16:20
      Tulos: -2 (4 ääntä)
      Kari panee nyt korkin kiinni ja menee nukkumaan

      Lainaa

    53. Mäntylahti-Piiras 11.7.2022 16:51
      Tulos: +2 (6 ääntä)
      Vaakku: Feminismi ajaa nimenomaan sukupuolten välistä tasa-arvoa. Vai pitikö vaan päästä yrittämään pätevistä?
      riippuu mistä roikkuu, feminismi ei ole monoliittinen liike jossa kaikki kannattajat ovat samaa mieltä joka asiasta, tutkijat jopa puhuvat mieluummin feminisMEIstä, siis monikossa, koska liikkeessä on monta aatesuuntaa jotka ovat eri mieltä monista periaatekysymyksistä, kuten siitä mitä kukin aatesuunta tarkoittaa "tasa-arvolla", yksi on sitä mieltä että miesten ja naisten väliset erot ovat keinotekoisia kun taas toinen suuntaus uskoo että naisten psykologia nimenomaan eroaa luonnostaan miesten psykologiasta, joidenkin feministien mielestä tasa-arvoa on se että naiset saavat itse päättää miten he haluavat elää, toisten mielestä naiset jotka eivät elä ja käyttäydy määrätyllä tavalla ovat feminismin vihollisia ja/tai heikentävät tasa-arvoa.
      Itse olen sitä mieltä että olisi ehkä parempi luopua koko termistä ja puhua vain tasa-arvosta, vaikka vain jotta kivikauteen jämähtäneet neandertalilaiset urpot eivät asettuisi poikkiteloin ihan vain periaatteesta koska joku joskus jossain kertoi kuulleensa yhdestä feminististä joka halusi kastroida kaikki miehet ja/tai jauhaa ne lannoitteeksi.

      Lainaa

    54. Nöyrä mäyrä 19.7.2022 4:11
      Tulos: 0 (2 ääntä)
      Karoliina: Kari ja Aimo, juuri teidän takia tarvitsemme feminismiä.
      Ei vaan ihan perus käytöstapoja.

      Lainaa

    55. Vammanen apina 10.11.2022 3:54
      Tulos: -6 (6 ääntä)
      Vaakku: Feminismi ajaa nimenomaan sukupuolten välistä tasa-arvoa. Vai pitikö vaan päästä yrittämään pätevistä?
      Sivustakatsojan sillmin feminismi näyttää enemmänki siltä että feministit esittää rumia miehiä.. Eihän kenenkään ole esim pakko ajella kainalokarvojaan, ei minun äitikään ajele, mutta ei niiden kasvattamiseen tarvita sinisiä hiuksia, rumaksi meikattua naamaa, hirveetä huomionhakuisuutta tms, vaan voi ihan vaan pitää ne kainalokarvansa jos ei halua ajaa niitä.

      Lainaa

    56. Pehmusteeton sohvaperuna 12.6.2023 12:12
      Tulos: -1 (3 ääntä)
      Vaakku: Feminismi ajaa nimenomaan sukupuolten välistä tasa-arvoa. Vai pitikö vaan päästä yrittämään pätevistä?
      Ei todellakaan aja!

      Lainaa

    57. Tulos: -2 (2 ääntä)
      Vaakku: Feminismi ajaa nimenomaan sukupuolten välistä tasa-arvoa. Vai pitikö vaan päästä yrittämään pätevistä?
      feminismi ei ole kyllä vuosikymmeniin mitään tasa-arvoa ajanut... pelkästään valitsee parhaat palat mitä miehillä on ja jättää kaiken paskan miehille, vai oletteko muka joskus kuulleet kuinka feministit ovat valittaneet, että pitää saada kiintiöt naisille vaarallisiin ja likaisiin paskahommiin mitä 99% miehistä tekee, tai oikeasti hakisi tasa-arvoista asepalvelusta mikä itsessään on suurempi epätasa-arvo kuin kaikki "haitat" yhteenlaskettuna mistä feministit valittavat. Tähän tietysti joku valittaa, että jotkut feministit puhuvat sen puolesta, että voisi olla tasa-arvoinen asepalvelus, mutta onko missään koskaan järjestetty mielenosoitusta sen puolesta, tai ylipäätään oikeasti ajettu sitä asiaa? Tämä puhe on oikeasti vain pelkkää paskapuhetta jolla yritetään näyttää, että oltaisiin johdonmukaisia ja reiluja, mutta oikeasti kukaan feministi sitä ei halua.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: hevonen, kuva, miehet, poni, profiili, pässi, ratsastaa, rehellinen, tinder

  • Uusimmat

  • Kategoriat