Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Naistenhuoneen ovi jäi auki, osa 248

Päähänpisto: Haluan pisamia – ja aineetkin löytyy.
Naistenhuoneen ovi jäi auki, osa 248

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 48 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tipaton eläin 17.1.2023 0:09
      Tulos: +218 (230 ääntä)
      Kyllähän jossain varmasti on joku paperijoutsenia taitteleva joka saa siitä ejakulaation.

      Lainaa

    2. Römäkkä seppä 17.1.2023 0:11
      Tulos: +208 (222 ääntä)
      Minkälaisen kotikasvatuksen ja peruskoulun nuo kirppari-Tiinat on oikein saaneet? Ei mitään moraalia, ei mitään tapoja. Onko se elämän_kolu mikä opettaa huijariksi?

      Lainaa

    3. Korpulentti taikuri 17.1.2023 0:18
      Tulos: +157 (173 ääntä)
      Römäkkä seppä: Minkälaisen kotikasvatuksen ja peruskoulun nuo kirppari-Tiinat on oikein saaneet? Ei mitään moraalia, ei mitään tapoja. Onko se elämän_kolu mikä opettaa huijariksi?
      Kyllä niitä kusettajia valitettavasti löytyy myös hyvän kotikasvatuksen saaneista.

      Lainaa

    4. Harmaa Soturi 17.1.2023 0:36
      Tulos: +205 (215 ääntä)
      Ilmainen vinkki: Ei kannata ottaa pisamiin mallia Peppi Pitkätossulta.

      Lainaa

    5. Kuutamokka 17.1.2023 1:02
      Tulos: -52 (90 ääntä)
      Harmaa Soturi: Ilmainen vinkki: Ei kannata ottaa pisamiin mallia Peppi Pitkätossulta.
      Miksei, eikai se keltään oo pois jos joku haluu paljo pisamia

      Lainaa

    6. Tulos: -102 (136 ääntä)
      Hei Äityli, minulla oli päinvastainen ongelma. Naama täynnä pisamia, joista halusin eroon. Yritin kaikkea, eikä mikään toiminut, kunnes yritinkin jotain, mikä toimi! Pitkän etsinnän jälkeen onnistuin löytämään harvinaisen lätäkön tiibetiläistä, valkoista kuraa. Pyysin kaveria pärryttämään lätäkköä mopon takapyörällä ja menin taakse seisomaan. Pisamat hävisivät kuin taikaiskusta! (Varoitus, sivuvaikutuksena myös vaatteeni tulivat täyteen vaaleita anti-pisamia, eli on todellakin tehokas hoitokeino.) Löytäisitköhän vielä ne minun pudonneet pisamani sieltä lätäköltä, jos menisit etsimään? Jäisivät varmaan ripsiliimalla kiinni naamaasi.

      Lainaa

    7. Tulos: -207 (267 ääntä)
      Kuka haluaa pigmenttivirheitä vapaaehtosesti ihoonsa 🙄

      Lainaa

    8. Helppo raataja 17.1.2023 1:46
      Tulos: +139 (193 ääntä)
      En ole erityisen konservatiivinen, mutta silti ihmettelen, pitääkö ihan kaikki kertoa julkisesti. Oletettavasti vielä omalla nimellä. Olikohan tuolla Naistenhuoneen kyselijällä miehensä lupa kertoa tämän eritteistä?

      Lainaa

    9. Lämmin tomaatti 17.1.2023 2:15
      Tulos: -20 (96 ääntä)
      Minulla on kestopigmentointipisamat ja saan niistä kehuja. Pidän niistä kovasti ja en näytä tippaakaan Peppi Pitkätossulta. Ei ihmiset edes tajua, ettei ole omat.

      Lainaa

    10. Söötti maksamakkara 17.1.2023 3:24
      Tulos: +56 (78 ääntä)
      Römäkkä seppä: Minkälaisen kotikasvatuksen ja peruskoulun nuo kirppari-Tiinat on oikein saaneet? Ei mitään moraalia, ei mitään tapoja. Onko se elämän_kolu mikä opettaa huijariksi?
      Varmaan sama koulu josta miehet valmistuu toimitusjohtaiksi mersulle

      Lainaa

    11. Tulos: +84 (90 ääntä)
      Helppo raataja: En ole erityisen konservatiivinen, mutta silti ihmettelen, pitääkö ihan kaikki kertoa julkisesti. Oletettavasti vielä omalla nimellä. Olikohan tuolla Naistenhuoneen kyselijällä miehensä lupa kertoa tämän eritteistä?
      Hassu oletus, kun tuossa lukee julkaisijana Ryhmän jäsen. Se meinaa sitä, että julkaisu on tehty anonyymisti. Monissa FB-ryhmissä on nykyään mahdollista tehdä anonyymi julkaisu, joka tulee tuolla nimellä.

      Lainaa

    12. Kipakka päärynä 17.1.2023 8:04
      Tulos: +24 (72 ääntä)
      Helppo raataja: En ole erityisen konservatiivinen, mutta silti ihmettelen, pitääkö ihan kaikki kertoa julkisesti. Oletettavasti vielä omalla nimellä. Olikohan tuolla Naistenhuoneen kyselijällä miehensä lupa kertoa tämän eritteistä?
      Samaa mieltä. Tuonkin voisi asetella "Voiko miehen ejakulaation mukana tulla myös virtsaa?", jos sitä ei osaa Googlesta etsiä. Oksettaa nuo akkaryhmät, joissa jaetaan muiden henkilökohtaisia asioita.

      Lainaa

    13. Nuhteeton pähkinä 17.1.2023 8:17
      Tulos: +55 (67 ääntä)
      Joandy: Kuka haluaa pigmenttivirheitä vapaaehtosesti ihoonsa 🙄
      Minä!

      Lainaa

    14. Tulos: +49 (57 ääntä)
      Helppo raataja: En ole erityisen konservatiivinen, mutta silti ihmettelen, pitääkö ihan kaikki kertoa julkisesti. Oletettavasti vielä omalla nimellä. Olikohan tuolla Naistenhuoneen kyselijällä miehensä lupa kertoa tämän eritteistä?
      Nimetön julkaisu. Silmä käteen.

      Lainaa

    15. Kahko hampurilainen 17.1.2023 8:28
      Tulos: -2 (44 ääntä)
      As a millennial we don’t claim her

      Lainaa

    16. Aurattu tiikeri 17.1.2023 8:38
      Tulos: +53 (55 ääntä)
      Jotenkin tuo eka moka sai vähän mielenkiintoisemman sävyn, kun onnistuin lukemaan kirppiskaupat-sanan sijaan ihmiskaupat.

      Lainaa

    17. Lehtevä makkara 17.1.2023 8:46
      Tulos: -14 (32 ääntä)
      Söötti maksamakkara: Varmaan sama koulu josta miehet valmistuu toimitusjohtaiksi mersulle
      Täh?

      Lainaa

    18. Lehtevä makkara 17.1.2023 8:59
      Tulos: +60 (76 ääntä)
      Kalsari: Hei Äityli, minulla oli päinvastainen ongelma. Naama täynnä pisamia, joista halusin eroon. Yritin kaikkea, eikä mikään toiminut, kunnes yritinkin jotain, mikä toimi! Pitkän etsinnän jälkeen onnistuin löytämään harvinaisen lätäkön tiibetiläistä, valkoista kuraa. Pyysin kaveria pärryttämään [...]
      Kylläpä sä jaksat suoltaa tekohauskaa juttua. Noilla huumorinlahjoilla olisit hauskempi jos olisit hiljaa.

      Lainaa

    19. Katkaistu kani 17.1.2023 9:18
      Tulos: +9 (29 ääntä)
      Lehtevä makkara: Täh?
      Kulmahousujen ja Helly Hansen -takkien mannekiinit?

      Lainaa

    20. Katkaistu kani 17.1.2023 9:19
      Tulos: -45 (67 ääntä)
      Korpulentti taikuri: Kyllä niitä kusettajia valitettavasti löytyy myös hyvän kotikasvatuksen saaneista.
      Ei varmasti löydy. Normaalit ihmiset eivät varasta, saati tee netissä työkseen noita huijauksia.

      Lainaa

    21. Tulos: +78 (88 ääntä)
      Joandy: Kuka haluaa pigmenttivirheitä vapaaehtosesti ihoonsa 🙄
      Itse olen ihmetellyt, miksi jotkut näkevät vaivaa piilottaakseen pisamansa, jotka mielestäni ne tekevät ihmisestä viehättävämmän. Makuja on monia.

      Lainaa

    22. Tulos: +16 (20 ääntä)
      Helppo raataja: En ole erityisen konservatiivinen, mutta silti ihmettelen, pitääkö ihan kaikki kertoa julkisesti. Oletettavasti vielä omalla nimellä. Olikohan tuolla Naistenhuoneen kyselijällä miehensä lupa kertoa tämän eritteistä?
      Paitsi että tuo on anonyymi julkaisu ryhmän jäsenenä.

      Lainaa

    23. Tulos: +37 (57 ääntä)
      Joandy: Kuka haluaa pigmenttivirheitä vapaaehtosesti ihoonsa 🙄
      Ne eivät ole virheitä. Se, pitääkö niistä, on eri asia.

      Lainaa

    24. Raivo noita 17.1.2023 10:57
      Tulos: +31 (53 ääntä)
      Banaani: Ne eivät ole virheitä. Se, pitääkö niistä, on eri asia.
      Ne nimenomaan ovat pigmenttivirheitä. Se, pitääkö niistä, on eri asia. Minä pidän.

      Lainaa

    25. Helppo raataja 17.1.2023 11:51
      Tulos: -10 (30 ääntä)
      Helppo raataja: En ole erityisen konservatiivinen, mutta silti ihmettelen, pitääkö ihan kaikki kertoa julkisesti. Oletettavasti vielä omalla nimellä. Olikohan tuolla Naistenhuoneen kyselijällä miehensä lupa kertoa tämän eritteistä?
      Ok, I stand corrected. Joihinkin faceryhmiin siis voi kirjoittaa anonyymina. En itse kuulu mihinkään sellaiseen ryhmään niin en tiennyt. 
      Muutama täällä katsoi tärkeäksi puuttua tähän asiaan. Mutta kenenkään muun mielestä siis ei ole älytöntä kysyä ventovierailta, voiko pippelistä tulla pissaa ja spermaa. 
      Voisko vaikka kysyä siltä mieheltä  ensin. 

      Lainaa

    26. Korpulentti taikuri 17.1.2023 11:51
      Tulos: +42 (46 ääntä)
      Katkaistu kani: Ei varmasti löydy. Normaalit ihmiset eivät varasta, saati tee netissä työkseen noita huijauksia.
      Mikä on ns. ”normaali ihminen”?

      Lainaa

    27. Nimetön marja 17.1.2023 11:53
      Tulos: +40 (40 ääntä)
      Römäkkä seppä: Minkälaisen kotikasvatuksen ja peruskoulun nuo kirppari-Tiinat on oikein saaneet? Ei mitään moraalia, ei mitään tapoja. Onko se elämän_kolu mikä opettaa huijariksi?
      Eräs naishenkilö ja hänen n. 40-v poika jäi kiinni huijaamisesta. Molemmat työssä käyviä ihmisiä, tai rouva itse jäi jokin aika sitten eläkkeelle.  Epäillään, että myös tyttärelleen tämä henkilö toimittaa tavaroita, joita ei omista. Koska rikosilmoituksen teko on vielä vaiheessa, en avaa asiaa enempää. Olen asiassa lähinnä auttamassa, en huijattu.

      Lainaa

    28. Tulos: +2 (52 ääntä)
      Raivo noita: Ne nimenomaan ovat pigmenttivirheitä. Se, pitääkö niistä, on eri asia. Minä pidän.
      Mitä ”virhe” sinusta tarkoittaa? Miten määrittelet että jokin täysin luonnollinen ominaisuus on virhe ja jokin toinen ei? Onko mielestäsi olemassa niin sanottu ihmisbiologian sääntökirja josta käy ilmi mitkä asiat ovat virheitä?

      Lainaa

    29. Monenlaenen sotilas 17.1.2023 12:22
      Tulos: +62 (78 ääntä)
      Banaani: Mitä ”virhe” sinusta tarkoittaa? Miten määrittelet että jokin täysin luonnollinen ominaisuus on virhe ja jokin toinen ei? Onko mielestäsi olemassa niin sanottu ihmisbiologian sääntökirja josta käy ilmi mitkä asiat ovat virheitä?
      Pisamat syntyvät melaninipigmentin paikallisen liikatuotannon takia, eli kyseessä on virhe. Virheet ovat luonnossa hyvin yleisiä, ei siitä kannata hernettä nenuun vetää.

      Lainaa

    30. Tulos: -21 (81 ääntä)
      Monenlaenen sotilas: Pisamat syntyvät melaninipigmentin paikallisen liikatuotannon takia, eli kyseessä on virhe. Virheet ovat luonnossa hyvin yleisiä, ei siitä kannata hernettä nenuun vetää.
      En minä siitä hernettä ole nenuun vetänytkään :) tuo ei vastannut, miten kyseessä on virhe. Ja mikä on liikaa? Liikaa minkä kannalta? Virhe minkä tarkoituksen kannalta? 
      Ihmisillä on erilaisia tarkoituksia esimerkiksi aikomuksilleen. Ja ihmisille tietyt asiat merkitsevät jotain tiettyä. Mutta tämähän on täysin subjektiivista. Ei luonto toimi siten että se toimisi jotain ideaa/tarkoitusta varten ja sitten toisinaan erheytyisi tarkoituksestaan, vaan se on vain inhimillinen tapa tarkastella asiaa.
      Esim shakissa on virhe siirtää sotilasta sivulle. Syy sille, miksi kyseessä on virhe, ei ole shakkilaudassa eikä nappuloissa, vaan shakin säännöissä. Ja nuo säännöt eivät ole itsenäisesti olemassa vaan sopimuksenvarainen asia. Jos shakin säännöt eivät olisi ihmisten sopimat, ei sivuttaissiirto sotilaallakaan olisi virhe. 
      Luonto tätä vastoin ei ole sitoutunut minkään sääntöjen noudattamiseen. Se, miten asiat vaikkapa enimmäkseen ovat, ei loogisesti tarkoita, että asian _pitäisi_ niin olla. Joten se, että suurimman osan ihoalasta pigmenttituotanto on vähän erilaista, ei tarkoita että niin pitäisi olla, vaan että niin nyt vain on. Se että jokin asia on poikkeus, ei tee poikkeuksen aiheuttamista luonnollisista syistä yhtään vähemmän valideja. 
      Asian ”virheellisyys” on vain ihmisten päässä.

      Lainaa

    31. Tulos: +6 (14 ääntä)
      Lämmin tomaatti: Minulla on kestopigmentointipisamat ja saan niistä kehuja. Pidän niistä kovasti ja en näytä tippaakaan Peppi Pitkätossulta. Ei ihmiset edes tajua, ettei ole omat.
      Miksi? Ihan vaan kaverin puolesta kyselen.

      Lainaa

    32. Tulos: +26 (30 ääntä)
      Katkaistu kani: Ei varmasti löydy. Normaalit ihmiset eivät varasta, saati tee netissä työkseen noita huijauksia.
      Määrittele normaali.

      Lainaa

    33. Tulos: +22 (28 ääntä)
      Kipakka päärynä: Samaa mieltä. Tuonkin voisi asetella "Voiko miehen ejakulaation mukana tulla myös virtsaa?", jos sitä ei osaa Googlesta etsiä. Oksettaa nuo akkaryhmät, joissa jaetaan muiden henkilökohtaisia asioita.
      Myöskin samaa mieltä! Inhottaa ajatuskin että joku kertoisi minusta jotain noin henk. kohtaista! (enkä vois kuvitella miksi ihmeessä itsekään kertoisin kumppanista - entisistä tai nykyisistä - mitään tollasta!)

      Lainaa

    34. Tulos: -12 (46 ääntä)
      Banaani: En minä siitä hernettä ole nenuun vetänytkään 😊 tuo ei vastannut, miten kyseessä on virhe. Ja mikä on liikaa? Liikaa minkä kannalta? Virhe minkä tarkoituksen kannalta?  Ihmisillä on erilaisia tarkoituksia esimerkiksi aikomuksilleen. Ja ihmisille tietyt asiat merkitsevät jotain tiettyä. [...]
      Puhut täyttä asiaa ja tietenkin saat miinusta. :) Ihmisten kyvyttömyys kyseenalaistaa asioita on sitten liikuttavaa.
      Monet asiat ovat sopimus- ja määrittelykysymyksiä.

      Lainaa

    35. Tulos: +23 (23 ääntä)
      Römäkkä seppä: Minkälaisen kotikasvatuksen ja peruskoulun nuo kirppari-Tiinat on oikein saaneet? Ei mitään moraalia, ei mitään tapoja. Onko se elämän_kolu mikä opettaa huijariksi?
      Tollaseenki on syitä monia. Joku riippuvuus (huume, alkoholi, rahapelit), epätoivo, mielisairaus, Robin Hood kompleksi, empatiakyvynpuute jne.

      Lainaa

    36. Varastoitu viikuna 17.1.2023 15:10
      Tulos: +8 (16 ääntä)
      Banaani: En minä siitä hernettä ole nenuun vetänytkään 😊 tuo ei vastannut, miten kyseessä on virhe. Ja mikä on liikaa? Liikaa minkä kannalta? Virhe minkä tarkoituksen kannalta?  Ihmisillä on erilaisia tarkoituksia esimerkiksi aikomuksilleen. Ja ihmisille tietyt asiat merkitsevät jotain tiettyä. [...]
      Vitsi sää oot oivaltanut jotain tärkeää.

      Lainaa

    37. Avarakatseinen raparperi 17.1.2023 15:31
      Tulos: +3 (31 ääntä)
      Banaani: En minä siitä hernettä ole nenuun vetänytkään 😊 tuo ei vastannut, miten kyseessä on virhe. Ja mikä on liikaa? Liikaa minkä kannalta? Virhe minkä tarkoituksen kannalta?  Ihmisillä on erilaisia tarkoituksia esimerkiksi aikomuksilleen. Ja ihmisille tietyt asiat merkitsevät jotain tiettyä. [...]
      Banaanilla on pointti

      Lainaa

    38. Tulos: -6 (12 ääntä)
      Vakkari: Hassu oletus, kun tuossa lukee julkaisijana Ryhmän jäsen. Se meinaa sitä, että julkaisu on tehty anonyymisti. Monissa FB-ryhmissä on nykyään mahdollista tehdä anonyymi julkaisu, joka tulee tuolla nimellä.
      Mä oletan sen olevan nainen, koska kysyy Naistenhuoneella ja kuvakekin on naisen...?

      Lainaa

    39. Tulos: +8 (26 ääntä)
      Banaani: En minä siitä hernettä ole nenuun vetänytkään 😊 tuo ei vastannut, miten kyseessä on virhe. Ja mikä on liikaa? Liikaa minkä kannalta? Virhe minkä tarkoituksen kannalta?  Ihmisillä on erilaisia tarkoituksia esimerkiksi aikomuksilleen. Ja ihmisille tietyt asiat merkitsevät jotain tiettyä. [...]
      No niin, nyt se pseidofilosofointi vähemmälle.

      Lainaa

    40. Tulos: +32 (34 ääntä)
      Onks tää Anu ikinä kattonu millasia oikeat pisamat on? Ei ne ole tasakokoisia palloja tasaisin välimatkoin kivasti aseteltuna, kun jossain marimekon kankaassa...🤦‍♀️

      Lainaa

    41. Tulos: +8 (18 ääntä)
      Banaani: En minä siitä hernettä ole nenuun vetänytkään 😊 tuo ei vastannut, miten kyseessä on virhe. Ja mikä on liikaa? Liikaa minkä kannalta? Virhe minkä tarkoituksen kannalta?  Ihmisillä on erilaisia tarkoituksia esimerkiksi aikomuksilleen. Ja ihmisille tietyt asiat merkitsevät jotain tiettyä. [...]
      Hymykuoppakin on käytännössä virhe kasvoissa. Sellaisia ei "normaalisti" kuuluisi olla.

      Lainaa

    42. Tulos: +8 (12 ääntä)
      Epämuodostuma, joskin kivannäköinen sellainen

      Lainaa

    43. Valkeahko lokki 18.1.2023 2:00
      Tulos: +7 (9 ääntä)
      Laura: Myöskin samaa mieltä! Inhottaa ajatuskin että joku kertoisi minusta jotain noin henk. kohtaista! (enkä vois kuvitella miksi ihmeessä itsekään kertoisin kumppanista - entisistä tai nykyisistä - mitään tollasta!)
      Kertoispa joku minustakin tommoista. Sehän tarkoittaisi että joku on runkannut minua, mikä olisi siis kivaa.

      Lainaa

    44. jukkapalmu 18.1.2023 4:49
      Tulos: +4 (8 ääntä)
      Tipaton eläin: Kyllähän jossain varmasti on joku paperijoutsenia taitteleva joka saa siitä ejakulaation.
      Sulatejuusto-origameja niinkun "Siskon peti"- sarjassa :D Jokainen mies varmaan tietää miten vaikeaa on kusta jos on kalu kovana, eli ei oikeen toi  pissahomma vakuuta.

      Lainaa

    45. Koemaistettu salaatti 18.1.2023 12:41
      Tulos: +7 (9 ääntä)
      jukkapalmu: Sulatejuusto-origameja niinkun "Siskon peti"- sarjassa :D Jokainen mies varmaan tietää miten vaikeaa on kusta jos on kalu kovana, eli ei oikeen toi  pissahomma vakuuta.
      Jonkinlaista touhutippaahan voi aina valua ja voi kai se pikkusen purskahtaakin, mutta ei sitä nyt squirttaamiseksi voi sanoa.

      Lainaa

    46. Spitaalinen kärsä 20.1.2023 9:58
      Tulos: +2 (4 ääntä)
      Kalsari: Hei Äityli, minulla oli päinvastainen ongelma. Naama täynnä pisamia, joista halusin eroon. Yritin kaikkea, eikä mikään toiminut, kunnes yritinkin jotain, mikä toimi! Pitkän etsinnän jälkeen onnistuin löytämään harvinaisen lätäkön tiibetiläistä, valkoista kuraa. Pyysin kaveria pärryttämään [...]
      Helvetin väsynyttä yritystä.

      Lainaa

    47. Tilattava tuhatjalkainen 22.1.2023 21:23
      Tulos: -1 (3 ääntä)
      Anu saat minun pisamat! Ilmaiseksi! En tiedä mitään niin ärsyttävää, kuin pisamat! En ymmärrä miksi joku haluaa sellaiset. Miksi?

      Lainaa

    48. Tulos: +1 (3 ääntä)
      Tilattava tuhatjalkainen: Anu saat minun pisamat! Ilmaiseksi! En tiedä mitään niin ärsyttävää, kuin pisamat! En ymmärrä miksi joku haluaa sellaiset. Miksi?
      Miellyttää silmää tai luulee että ne miellyttävät mahdollisen kumppanin silmiä. Ja vaikka ketään kiinnosta niin todettakoon että må tykkään jos naisella on pisamia. Yksinkertaista. Makunsa kullakin.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: hautajaiset, henna, hiusväri, huijari, huijaus, kirjoitusvirhe, kirpputori, kuva, maksaa, meikki, origami, palauttaa, pisamat