Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Sekalaisia, osa 605

Alhainen älykkyysosamääräsi ärsyttää Pasia.
Sekalaisia, osa 605

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 49 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Korpulentti taikuri 27.1.2023 0:32
      Tulos: -103 (215 ääntä)
      Marjalla ei taida olla muuta märkää kuin Tena.

      Lainaa

    2. Tulos: +75 (115 ääntä)
      Harmittaa, kun kieliopissa ja kommunikaatiossa pyritään liian usein helppouteen ja loogisuuteen. Olisi parempi, kun vaihdettaisiin kaikkien kansalaisten käyttökielet päittäin. Suomenkielisten olisi pakko vaihtaa ruotsiin, ja ruotsinkielisten suomeen. Sillähän nähtäisiin, kuka tekee virheitä ja kuka ei, ja saataisiin tyhmyrit nopeasti nalkkiin! Ja tämän äo-jaottelun jälkeen voisi sitten alkaa vaikka miettiä, että mikäs järki tässä koko operaatiossa oli.

      Lainaa

    3. Kynnetön päärynä 27.1.2023 0:38
      Tulos: +413 (417 ääntä)
      En edes tiedä miten tämä palvelu toimii, mutta syytän nyt kuitenkin kaiken varalta syrjinnästä heti kättelyssä,,!!

      Lainaa

    4. Tulos: +35 (137 ääntä)
      Ei ole tarvetta tuolle tuotteelle!! Kellarini on äänieristetty, ja talon sääntö on sellainen että siltä ei kysytä joka on käsiraudoilla kiinni patterissa.

      Lainaa

    5. Letittämätön sitruuna 27.1.2023 1:33
      Tulos: +309 (313 ääntä)
      Kynnetön päärynä: En edes tiedä miten tämä palvelu toimii, mutta syytän nyt kuitenkin kaiken varalta syrjinnästä heti kättelyssä,,!!
      Entä miten on kuurot huomioitu, kysympähän vaan?! Miten tällaisia kammottavan syrjiviä tilauspalveluja voi edes olla olemassa?

      Lainaa

    6. Epäreilu fretti 27.1.2023 1:37
      Tulos: +229 (233 ääntä)
      Tarvitseeko tätä sivua varten myös jonkun laitteen? Miten näitä voi käytännössä lukea syrjimättä?!

      Lainaa

    7. Vikuri ahven 27.1.2023 2:14
      Tulos: -203 (243 ääntä)
      No eikä kirjoiteta välillä vaan ihan yhteen 50% :D mitä sekoilua tämä nyt oli??

      Lainaa

    8. Tulos: +170 (196 ääntä)
      Pirkko, laitat BookBeatille sähköpostilla TE-keskuksen antaman todistuksen siitä, että työnhakusi on voimassa. BookBeat lähettää sulle sitten uudet Sennheiserin kuulokkeet. Jos sulla ei ole mahdollista käyttää sähköpostia, eikä työttömänä varaa ostaa tietokonetta, niin menet lähimpään Elisan myymälään ja sanot, että olet työtön ja tarvitset koneen. Ne antaa sulle uuden MacBookin mukaan. Jos et jaksa kantaa sitä konetta laatikossa, tilaa taksi. Perillä sanot, että yhteiskunta maksaa tän kyytin, koska olet työtön. Ja sen ilmaisen 50 päivän jälkeen saat jatkaa käyttöä edelleen ilmaiseksi, ettei sinua kohdella eri tavalla kuin maksavia asiakkaita. Toivottavasti tämä vastasi kysymykseesi.

      Lainaa

    9. Lypsylämmin vesimeloni 27.1.2023 2:31
      Tulos: -27 (51 ääntä)
      Yleensä uskon kaiken, sillä maailmassa sattuu ja tapahtuu jatkuvasti. Nyt tuntuu et Päivin keskustelu on käsikirjoitettu ja yritys on ujuttanut feissarimokiin ilmaisen mainoksen.

      Lainaa

    10. Syömätön susi 27.1.2023 3:11
      Tulos: +26 (28 ääntä)
      Lypsylämmin vesimeloni: Yleensä uskon kaiken, sillä maailmassa sattuu ja tapahtuu jatkuvasti. Nyt tuntuu et Päivin keskustelu on käsikirjoitettu ja yritys on ujuttanut feissarimokiin ilmaisen mainoksen.
      Vai Pirkon keskustelu?

      Lainaa

    11. Tulos: +26 (36 ääntä)
      Lypsylämmin vesimeloni: Yleensä uskon kaiken, sillä maailmassa sattuu ja tapahtuu jatkuvasti. Nyt tuntuu et Päivin keskustelu on käsikirjoitettu ja yritys on ujuttanut feissarimokiin ilmaisen mainoksen.
      Kyllä minä uskon tuon Päivin keskustelun olevan ihan aito, tuollaisia jääräpäitä kun on tullut omankin elämäni aikana useita vastaan.
      Mutta mitä mieltä oot tuosta Matiaksen viestistä? Jos hänellä ei ollut yllään mitään muuta kuin Batman-asu ja nahkalerputin, niin miten muka tarkeni keskellä yötä tuolla pakkasessa? 

      Lainaa

    12. Vuolas kolibri 27.1.2023 4:28
      Tulos: +76 (82 ääntä)
      Vikuri ahven: No eikä kirjoiteta välillä vaan ihan yhteen 50% 😁 mitä sekoilua tämä nyt oli??
      http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/19

      Lainaa

    13. Kunniaton pulu 27.1.2023 6:35
      Tulos: +47 (53 ääntä)
      Letittämätön sitruuna: Entä miten on kuurot huomioitu, kysympähän vaan?! Miten tällaisia kammottavan syrjiviä tilauspalveluja voi edes olla olemassa?
      Veljen kissan sokea maalaisserkku kokee Netflixin syrjiväksi, tapaus on esson baarissa selvityksessä.

      Lainaa

    14. Toipuva haisunäätä 27.1.2023 6:38
      Tulos: +66 (98 ääntä)
      Ärsyttää, kun jotkut pasit ei tajua, ettei matemaattis-loogisen päättelykyvyn mittarilla ole mitään tekemistä oikeinkirjoitussääntöjen hallitsemisen kanssa. Tuosta kyseisestä säännöstä olen itsekin ollut kyllä aina sitä mieltä, että välilyönti tuntuu turhalta tilanhukalta, joka ei lisää selkeyttä mitenkään eikä sen puuttuminen aiheuta väärinymmärryksiä. Veikkaan, että se varmaan muuttuu vielä ennenpitkää niin, että molemmat tavat kirjoittaa ovat oikein.

      Lainaa

    15. Nenätön hirmulisko 27.1.2023 7:29
      Tulos: -60 (72 ääntä)
      Jos työtön Pirkko jättäisi edes viinan ostamatta niin jäisi sitä rahaa kuulokkeisiinkin. Jos ei ole kymmentä euroa pistää kuulokkeisiin niin on kyllä muitakin ongelmia kuin se työttömyys. "Paremmatkin" kuulokkeet maksaa kuutisen kymppiä joten ei ole turhan iso sijoitus.

      Lainaa

    16. Altis kantojuhta 27.1.2023 7:31
      Tulos: -63 (77 ääntä)
      Toipuva haisunäätä: Ärsyttää, kun jotkut pasit ei tajua, ettei matemaattis-loogisen päättelykyvyn mittarilla ole mitään tekemistä oikeinkirjoitussääntöjen hallitsemisen kanssa. Tuosta kyseisestä säännöstä olen itsekin ollut kyllä aina sitä mieltä, että välilyönti tuntuu turhalta tilanhukalta, joka ei lisää [...]
      No lausuko ääneen prosentit aina esim. näin: "Viiskytprosenttia"?
      Ja tiedän, ettei kaikkia suomen kielen sanoja lausuta samoin kuin kirjoitetaan. Muun muassa "hernekeitto" lausutaan melkein erikseen sanat "herne" ja "keitto". Ja on myös sellaisia asioita, joita vastustan suomen kielessä. Mielestäni esim. sana "lempi" on usein järkemmän näköinen kirjoitettuna erikseen, esim. "lempikirjani". 

      Lainaa

    17. Tulos: +36 (46 ääntä)
      Ronde: Pirkko, laitat BookBeatille sähköpostilla TE-keskuksen antaman todistuksen siitä, että työnhakusi on voimassa. BookBeat lähettää sulle sitten uudet Sennheiserin kuulokkeet. Jos sulla ei ole mahdollista käyttää sähköpostia, eikä työttömänä varaa ostaa tietokonetta, niin menet lähimpään [...]
      Millä minä työtön nyt taksin tilaan? Itsekö tässä pitää kaikenlaista tavaraa hakea eri liikkeistä? Minua niin syrjitään, kun automaattisesti wolt-kuski ei tuo työttömän peruspakettia, missä olisi kaikki mitä työlliset voi ostaa.

      Lainaa

    18. Järvisieni 27.1.2023 8:32
      Tulos: -2 (76 ääntä)
      Vuolas kolibri: kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/19
      Ilman välilyöntiä olisi paljon parempi kirjoitusasu. 50% saa sen näyttämään yhtenäiseltä. 50 % sattuu silmiin. Mutta kai se on kuitenkin pakko kirjoittaa välilyönnillä, jotta ei tarvitsisi kuunnella kielikansallissosialistien vikinää.

      Lainaa

    19. Asfaltoitu kobra 27.1.2023 8:36
      Tulos: +77 (77 ääntä)
      onko ainoat vaihtoehdot siis korvakäytävään tungettavat ja huippuluurit?

      Lainaa

    20. Tulos: +22 (36 ääntä)
      Toipuva haisunäätä: Ärsyttää, kun jotkut pasit ei tajua, ettei matemaattis-loogisen päättelykyvyn mittarilla ole mitään tekemistä oikeinkirjoitussääntöjen hallitsemisen kanssa. Tuosta kyseisestä säännöstä olen itsekin ollut kyllä aina sitä mieltä, että välilyönti tuntuu turhalta tilanhukalta, joka ei lisää [...]
      Oon osittain samaa mieltä: ei tekis mitään hallaa ottaa se väli sieltä pois. Kuitenkin toivoisin että se kirjottamistapa jatkossaki ois oikein vain yhdellä, mielellään kansainvälisesti samalla tavalla, koska se helpottaa muun muassa tietoteknisiä toiminnallisuuksia joissa noita merkkejä käytetään, esimerkkinä nyt vaikka Excel.

      Lainaa

    21. Itseasiassa 27.1.2023 9:42
      Tulos: +49 (53 ääntä)
      Just katoin eilen yhdessä kaupassa, kun niiden aletuotte on lapuissa on 30%. En edes linkittänyt puuttuvaan välilyontiin huomiota vaan siihen, ettei lapussa ole lainkaan miinusmerkkiä. Jos nyt oikein aasiakkaaksi alkaisi, niin nillittäisin ekana, että maksanko tuotteen alkuperäisestä hinnasta 30 %.

      Lainaa

    22. Tulos: +26 (32 ääntä)
      Banaani: Oon osittain samaa mieltä: ei tekis mitään hallaa ottaa se väli sieltä pois. Kuitenkin toivoisin että se kirjottamistapa jatkossaki ois oikein vain yhdellä, mielellään kansainvälisesti samalla tavalla, koska se helpottaa muun muassa tietoteknisiä toiminnallisuuksia joissa noita merkkejä käytetään, esimerkkinä nyt vaikka Excel.
      En oikein ymmärrä, mitä varsinaista tietoteknistä helpotusta välilyönnin käytön kansainvälisellä yhtenäistämisellä saavutettaisiin. Ohjelman on joka tapauksessa järkevää hyväksyä syötteessä molemmat tavat paikallisesta käytännöstä riippumatta, ja se on myös triviaalia toteuttaa. Tulosteessa prosenttimerkinnän muoto on puolestaan vain yksi monesta maa- ja kielikohtaisesta asetuksesta mm. päivämäärien, kellonaikojen, desimaalilukujen ja valuuttojen ohella, ja se on helppo ottaa mukaan samaan nippuun. Turkin kielessä on muuten huomattavasti välilyöntiä merkittävämpi ero useimpiin muihin kieliin nähden prosenttimerkin käytössä: se kirjoitetaan kielen normaalin sanajärjestyksen mukaisesti ennen lukua, esim. "%50".

      Lainaa

    23. Tulos: +32 (36 ääntä)
      Kynnetön päärynä: En edes tiedä miten tämä palvelu toimii, mutta syytän nyt kuitenkin kaiken varalta syrjinnästä heti kättelyssä,,!!
       Varmaan luulee että vinkumalla saa ilmaiseksi sekä tän palvelun, että vielä ne huippukuulokkeet 🙄

      Lainaa

    24. Hellyytävä vadelma 27.1.2023 13:55
      Tulos: +29 (31 ääntä)
      Itseasiassa: Just katoin eilen yhdessä kaupassa, kun niiden aletuotte on lapuissa on 30%. En edes linkittänyt puuttuvaan välilyontiin huomiota vaan siihen, ettei lapussa ole lainkaan miinusmerkkiä. Jos nyt oikein aasiakkaaksi alkaisi, niin nillittäisin ekana, että maksanko tuotteen alkuperäisestä hinnasta 30 %.
      Jos siinä oli maininta, että ale 30 %, niin oli oikein. Ale -30 % taas on väärin.

      Lainaa

    25. Verraton hilleri 27.1.2023 14:02
      Tulos: +38 (46 ääntä)
      Nenätön hirmulisko: Jos työtön Pirkko jättäisi edes viinan ostamatta niin jäisi sitä rahaa kuulokkeisiinkin. Jos ei ole kymmentä euroa pistää kuulokkeisiin niin on kyllä muitakin ongelmia kuin se työttömyys. "Paremmatkin" kuulokkeet maksaa kuutisen kymppiä joten ei ole turhan iso sijoitus.
      Työttömän tarvii yleensä ostaa muutakin kuin viinaa niillä vähillä rahoillaan. Kuten ruokaa, bussilippuja, vaatteita, ja vuokrakin pitää maksaa. Kuulokkeisiin laitettu kymmenen euroa on poissa jostain muusta, joka saattaa olla kuulokkeita tärkeämpää.

      Lainaa

    26. Siskoton lammas 27.1.2023 14:45
      Tulos: +1 (15 ääntä)
      Vuolas kolibri: kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/19
      Ja toisessa esimerkissä kirjoitusvirhe :D

      Lainaa

    27. Tulos: 0 (4 ääntä)
      Lypsylämmin vesimeloni: Yleensä uskon kaiken, sillä maailmassa sattuu ja tapahtuu jatkuvasti. Nyt tuntuu et Päivin keskustelu on käsikirjoitettu ja yritys on ujuttanut feissarimokiin ilmaisen mainoksen.
      Onko tämä Päivi-Pirkko nyt sitten sellainen invluenseeri? Pojan tytär haaveilee sellaisesta ammatista mutta enhän minä näistä ymmärrä.

      Lainaa

    28. Lyhyt hamsteri 27.1.2023 17:09
      Tulos: -33 (41 ääntä)
      Ihmettelen, miten joku oletettavasti yhteiskunnan palkkaama ammattilainen (ehkä jopa useampikin) on ollut niin kiinnostunut prosenttien välilyönneistä, että on niistä oikein säännönkin kirjoittanut. Sitä en sen sijaan ihmettele yhtään, että netin pilkunviilaajat ovat asiasta suureen ääneen pätemässä ihan kuin sillä olisi jotain oikeasti väliä.

      Lainaa

    29. Tulos: 0 (24 ääntä)
      Verraton hilleri: Työttömän tarvii yleensä ostaa muutakin kuin viinaa niillä vähillä rahoillaan. Kuten ruokaa, bussilippuja, vaatteita, ja vuokrakin pitää maksaa. Kuulokkeisiin laitettu kymmenen euroa on poissa jostain muusta, joka saattaa olla kuulokkeita tärkeämpää.
        Niin, se perusosahan on käsittääkseni laskettu niin, että pitäisi kuun ruokaan ja halpaan vuokraan riittää -pysyväksi sitä ei ole tarkoitettu. Jos tarvitsee vaikkapa silmälasit oudommilla tehoilla, ja lääkkeitä päälle, niin menee nopeasti monimutkaiseksi. Tai haluaisi tarjota lapselle muutakin ohjelmaa kuin päiväkävelyn puistoon. Tukien ideahan on, että niillä saa ruokalaskun kuitattua kunnes löytää seuraavan työpaikan, vaikkapa vanhempien ihmisten rakenteellista työttömyyttä -koulutus on, mutta ihan väärälle alalle -ei ole otettu niitä suunnitellessa huomioon. Itselleni vaikkapa kotihoidon tuki oli vain kiva lisä, kun säästin töissä kun olin siellä, ja saatoin jättää isommat hankinnat siihen, kunnes palasin, ja miehellä oli töitä koko ajan. En silti luule, että kaikilla olisi niin.

      Lainaa

    30. Tallennettu mandariini 28.1.2023 0:57
      Tulos: +36 (40 ääntä)
      Pirkon caseen tarvittaisiin Petran serkkua, se on lakimies.

      Lainaa

    31. Tulos: +22 (28 ääntä)
      Asfaltoitu kobra: onko ainoat vaihtoehdot siis korvakäytävään tungettavat ja huippuluurit?
      Kyllä. Kuten yleensäkin somessa, se on aina joko-tai, musta tai valkoinen. Välimuotoja ei ole, mitään harmaan sävyjä emme tunnusta.

      Lainaa

    32. Tulos: +3 (11 ääntä)
      traumcity: Ei ole tarvetta tuolle tuotteelle!! Kellarini on äänieristetty, ja talon sääntö on sellainen että siltä ei kysytä joka on käsiraudoilla kiinni patterissa.
      🤣

      Lainaa

    33. Läpikäytävä sotilas 28.1.2023 6:38
      Tulos: -18 (26 ääntä)
      Korpulentti taikuri: Marjalla ei taida olla muuta märkää kuin Tena.
      Marja kuvittelee, että märkyys = kiihottuminen. Ainahan terve nainen on kostea, jotteivät limakalvot narsku kävellessä.
      Marja tuskin tietää mikä on orgasmi 

      Lainaa

    34. Tulos: +32 (38 ääntä)
      Lyhyt hamsteri: Ihmettelen, miten joku oletettavasti yhteiskunnan palkkaama ammattilainen (ehkä jopa useampikin) on ollut niin kiinnostunut prosenttien välilyönneistä, että on niistä oikein säännönkin kirjoittanut. Sitä en sen sijaan ihmettele yhtään, että netin pilkunviilaajat ovat asiasta suureen ääneen pätemässä ihan kuin sillä olisi jotain oikeasti väliä.
      Kielitoimiston tavoite on yhtenäistää asiatekstien kirjoitusasu, jotta niitä lukevilla ei menisi enempää aikaa kuin asian sisäistämiseen menee. Välilyönti ennen prosenttimerkkiä on pieni asia, mutta jos se on aina samalla tavalla, tämä keventää lukemista edes vähän. Välilyönti ennen prosenttimerkkiä perustuu muuten SI-järjestelmän sääntöihin. Niiden mukaan yksikkö erotetaan lukuarvosta välilyönnillä, ja sama pätee myös prosenttimerkkiin. Täytyy mainita myös, että asteen merkki ° (kulmista puhuttaessa) kirjoitetaan yhteen luvun kanssa. Lämpötiloista puhuttaessa °C erotetaan välilyönnillä. Lopuksi: kun kirjoittaa dokumenttiin välilyönnin luvun ja yksikön tai prosenttimerkin väliin, joskus ne menevät eri riveille. Ratkaisu tähän on kirjoittaa sitova välilyönti (non-breaking space). MS Wordissa sen saa näppäinyhdistelmällä Shift + Control + - (yhdysmerkki, miinus, väliviiva).

      Lainaa

    35. Tulos: +4 (12 ääntä)
      Kynnetön päärynä: En edes tiedä miten tämä palvelu toimii, mutta syytän nyt kuitenkin kaiken varalta syrjinnästä heti kättelyssä,,!!
      Se on syrjintää, että kaikki maksaa helvetisti, joten nyt pitää koettelemuksen uhrin tehdä asiasta jonkinlainen rikosilmoitus, että saa kaikki halvalla tai ilmaiseksi. Sitä paitsi ne halvimmat korvanapit tai kuulokkeet eivät maksa kuin sen pari kolpakollista. Ja voi niitä kuunnella ihan tietokoneiden sisäänrakennetuista kaiuttimistakin, mutta huonolla äänenlaadulla. Paitsi että Pirkollahan ei tietysti ole omaa konetta, koska ne maksavat liikaa ja on pakko huudella outouksia kirjaston koneelta.

      Lainaa

    36. Tulos: -9 (11 ääntä)
      Letittämätön sitruuna: Entä miten on kuurot huomioitu, kysympähän vaan?! Miten tällaisia kammottavan syrjiviä tilauspalveluja voi edes olla olemassa?
      Eikös noita yleensä kuunnella peräpuikon kautta? Siinä kyllä kieltämättä syrjitään kaikkia sellaisia herrkäaukkoisia, jotka eivät halua tunkea mitään rectumiinsa.

      Lainaa

    37. Luuton minkki 29.1.2023 6:54
      Tulos: -21 (25 ääntä)
      Verraton hilleri: Työttömän tarvii yleensä ostaa muutakin kuin viinaa niillä vähillä rahoillaan. Kuten ruokaa, bussilippuja, vaatteita, ja vuokrakin pitää maksaa. Kuulokkeisiin laitettu kymmenen euroa on poissa jostain muusta, joka saattaa olla kuulokkeita tärkeämpää.
      Yleensä se on just tuo viina mihin ne rahat menee. Kummallisesti mulla jäi yksin asuessa ja työttömänä aina 70-100€/kk edellisiä tukirahoja, kun uudet tukirahat tuli.

      Lainaa

    38. Luha salaatti 30.1.2023 0:09
      Tulos: +14 (16 ääntä)
      Millaistakohan on olla niin etuoikeutettu, että on varaa kokea syrjintää mainoksissa siksi, että itsellään ei ole rahaa ostaa muuta, kuin korvakäytävään tungettavia kuulokkeita. Mene kirjastoon ja lue kirja.

      Lainaa

    39. Kreisi pupu 30.1.2023 7:25
      Tulos: +9 (13 ääntä)
      Luuton minkki: Yleensä se on just tuo viina mihin ne rahat menee. Kummallisesti mulla jäi yksin asuessa ja työttömänä aina 70-100€/kk edellisiä tukirahoja, kun uudet tukirahat tuli.
      Onneksi olkoon, aasi.

      Lainaa

    40. It's a deal 30.1.2023 10:24
      Tulos: -2 (12 ääntä)
      Taas ovat sorsinta ja syrjintä menneet käsitteinä sekaisin. Ymmärretään, että syrjintä on väärin ja yritetään miettiä, kelle kaikille jostain voi valittaa. Minua sorsitaan siten, että Linnanmäki on ainoastaan Helsingissä. Syrjintää olisi, jos eivät päästäisi sisään siksi, kun en asu lähistöllä. Lopputulos on sama, menemättä jää, mutta matkustamiseen voin itse vaikuttaa.

      Lainaa

    41. Leuaton sohvaperuna 30.1.2023 12:58
      Tulos: +14 (16 ääntä)
      It's a deal: Taas ovat sorsinta ja syrjintä menneet käsitteinä sekaisin. Ymmärretään, että syrjintä on väärin ja yritetään miettiä, kelle kaikille jostain voi valittaa. Minua sorsitaan siten, että Linnanmäki on ainoastaan Helsingissä. Syrjintää olisi, jos eivät päästäisi sisään siksi, kun en asu [...]
      Ei, sinua ei sorsita siten, että jokin huvipuisto sijaitsee jossain paikassa.

      Lainaa

    42. Säkkipimeä siili 30.1.2023 17:22
      Tulos: +2 (4 ääntä)
      Ronde: Pirkko, laitat BookBeatille sähköpostilla TE-keskuksen antaman todistuksen siitä, että työnhakusi on voimassa. BookBeat lähettää sulle sitten uudet Sennheiserin kuulokkeet. Jos sulla ei ole mahdollista käyttää sähköpostia, eikä työttömänä varaa ostaa tietokonetta, niin menet lähimpään [...]
      Minä kun oon sairauseläkkeellä, ni toimiiko tää mullekin näin? Vai tartteeko maksaa ittensä ylikipeeksi?

      Lainaa

    43. Lyhyt hamsteri 30.1.2023 22:34
      Tulos: -13 (15 ääntä)
      tonique: Kielitoimiston tavoite on yhtenäistää asiatekstien kirjoitusasu, jotta niitä lukevilla ei menisi enempää aikaa kuin asian sisäistämiseen menee. Välilyönti ennen prosenttimerkkiä on pieni asia, mutta jos se on aina samalla tavalla, tämä keventää lukemista edes vähän. Välilyönti ennen [...]
      On ne jännän salakoodin Wordiin keksinyt, mutta silti noin 300% helpompi vain jättää se väli pois niin koko ongelmaa ei ole alkuunkaan.

      Lainaa

    44. Pliisu leijona 31.1.2023 8:26
      Tulos: +9 (13 ääntä)
      Minä näin Mersun mainoksen, jossa oli tarjouskampanja. Minulla ei ole rahaa eikä ajokorttia. Mitenkäs tällainen syrjintä hyvitetään minulle??

      Lainaa

    45. Semmonen koira 31.1.2023 11:16
      Tulos: +8 (10 ääntä)
      Ei tarvitse mitään kuulokkeita. BookBeat lähettää lukijan kotia, joka sitten istuu ja lukee sinulle selvällä äänellä.

      Lainaa

    46. Tinkimätön hanhi 1.2.2023 0:38
      Tulos: +3 (3 ääntä)
      Ihania nämä Marjat ja Tarjat, jotka muistavat tiedottaa.

      Lainaa

    47. Viileä kettu 2.2.2023 15:44
      Tulos: +10 (10 ääntä)
      ATK-ajokortti pakolliseksi. Luku X) Internet-etiketti: älä tuota hälyä. Jos et ole mainoksen kohderyhmää (sinulla on jo mainittu tuote/sinulta puuttuu reikä johon tuotetta käytetään/et vain ole kiinnostunut siitä/jokin muu syy) sitä ei tarvitse erikseen kertoa, jatkat vain siitä ohi.

      Lainaa

    48. Tilattava tuhatjalkainen 21.2.2023 21:44
      Tulos: -1 (3 ääntä)
      Pliisu leijona: Minä näin Mersun mainoksen, jossa oli tarjouskampanja. Minulla ei ole rahaa eikä ajokorttia. Mitenkäs tällainen syrjintä hyvitetään minulle??
      Saat sen mersun tietysti ilmaiseksi

      Lainaa

    49. Ketterä peruna 22.2.2023 14:24
      Tulos: 0 (2 ääntä)
      Kynnetön päärynä: En edes tiedä miten tämä palvelu toimii, mutta syytän nyt kuitenkin kaiken varalta syrjinnästä heti kättelyssä,,!!
      Nykyään omista oikeuksista pidetään kiinni hampaat irvessä vaikka kyseessän on 50 päivän ilmainen kokeilu joka on tarjolla aivan jokaiselle.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: huijaus, kuulokkeet, mainokset, märkä, op, pankki, petos, prosentit, prosentti, syrjintä, tasa-arvo, väli, yhdyssanat, älykkyysosamäärä, äo, äänikirjat