Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Uutiskatsaus, osa 22

On vain yksi tapa todistaa, ettet syrji suomalaisia miehiä.
Uutiskatsaus, osa 22

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 57 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Vastapuikea tyyny 2.3.2023 0:23
      Tulos: +329 (339 ääntä)
      Jos Markku olisi oikea fani niin hän voisi vaikka laittaa Vesalan levyn soimaan tai katsoa jonkin keikkatallenteen. Ei se musiikki mihinkään katoa vaikka artisti itse vetää vähän henkeä välillä.

      Lainaa

    2. Vapaa kesyhanhi 2.3.2023 0:25
      Tulos: +417 (431 ääntä)
      En usko, että Irenelle on luotu aivot.

      Lainaa

    3. Yliherkkä sateenvarjo 2.3.2023 0:25
      Tulos: +143 (169 ääntä)
      Repomiehen äänellä: Lääkkeet, Irene, lääkkeet!

      Lainaa

    4. Tulos: +345 (363 ääntä)
      Onko tää se sama salaliittoteoria-Irene vuosien takaa? Joka tapauksessa ihan todella surullisen paljon sisäistettyä misogyniaa hällä. Ihan kauheaa ajatella, että jonkun mielestä itsensä kohtelu jonain muuna kuin seksivälineenä on syrjimistä jotakuta toista kohtaan. Ja että ainoa todiste on lapsi. Mitäs jos toinen osapuolista onkin hedelmätön?

      Lainaa

    5. Salliva sika 2.3.2023 0:32
      Tulos: +314 (318 ääntä)
      Ehkä tosiaan on ihan hyvä, jos Irene ei yritä ajatella muidenkin puolesta. Jos nyt oppisi edes omasta puolestaan ajattelemaan, niin asiat olisivat jo ihan hyvin.

      Lainaa

    6. traumcity 2.3.2023 0:34
      Tulos: -85 (201 ääntä)
      Juu huijauksia nämä Punaisen ristin keräykset on. Mitäköhän mahtaa todellisuudessa mennä avusta perille asti, 20%? Ja on ihan faktaa kyllä, olen kuullut tästä jopa kaupungilla epämääräisiä kuiskutteluja ja netistä kans löytää. Muutenkin osoittaa hyvin millaisia idiootteja on tuostakin vastuusta, kun järjestön nimi on "punainen risti" mutta logossa onkin valkoinen risti punaisella pohjalla :D Taitaa olla Marjaana Toiviaisen uskonlahkoa tämä? No kertoo Punaisen ristin arvoista aika paljon ja on muutenkin aasinsilta Turkin maanjäristyksestä Tahdon-kamppanjaan.

      Lainaa

    7. Mutkikas sorsa 2.3.2023 0:37
      Tulos: +107 (131 ääntä)
      Irenellehän on luotu jotain muutakin mitä voisi käyttää auttaakseen näitä incel-miehiä ja omalta osaltaan alkaa korjaamaan tätä syrjintää.

      Lainaa

    8. Pikimusta seepra 2.3.2023 0:43
      Tulos: -21 (41 ääntä)
      Vapaa kesyhanhi: En usko, että Irenelle on luotu aivot.
      Tai edes miestä

      Lainaa

    9. Tulos: +72 (76 ääntä)
      Olipas taas normaaleja ihmisiä.

      Lainaa

    10. Aistikas liitu 2.3.2023 0:53
      Tulos: +254 (286 ääntä)
      Niinan olisi ehkä kannattanut lukea niistä rahankeruuhuijauksista kertovista jutuista muutakin kuin otsikko. Ja ennen kuin joku tulee (taas kerran) kitisemään siitä, että Punaisen Ristin kautta lahjoitetuista rahoista ”vain” 80% menee perille, niin miettikääpä kumpi seuraavista avustuksista on vaikkapa Turkin ja Syyrian maanjäristyksen uhreille hyödyllisempi vaihtoehto: A) 20% rahoista käytetään siihen, että selvitetään missä ja millaista apua siellä tarvitaan, organisoidaan henkilökuntaa paikan päälle ja järjestetään toimiva logistiikkaketju, jolla pystytään toimittamaan se 80 prosentilla rahoista hankittu varsinainen materiaaliapu (vettä, ruokaa, lääkkeitä, hätämajoitustarpeita, ja niin edelleen). B) 100% rahoista kerätään laivakonttiin Kolmen sepän patsaan viereen, ja joku lähettää maanjäristyksen uhrien WhatsApp-ryhmään viestin, että voitte tulla noutamaan sen täältä sitten kun muilta kiireiltänne joudatte.

      Lainaa

    11. Liittoutumaton pussieläin 2.3.2023 4:43
      Tulos: +19 (41 ääntä)
      Kohti psykoosia ja sen yli!

      Lainaa

    12. Tuhomaatti 2.3.2023 5:23
      Tulos: -42 (104 ääntä)
      Itse menetin uskon erinäisiin keräyksiin kun menin intin aikana keräämään rahaa veteraaneja varten ja kohdalle sattui sotaleski ja tämän lesken tietä ei oltu aurattu edes sen vertaa että päääsisi naapurin muorin kanssa kahville. Toisen kerran menetin uskon tähän kun kuljetin veteraaneille ruokaa kunnan hommissa ja veteraaneista noin kolmasosa sai veteraaniedut eli kerran viikkoon maitopurkin ja voipaketin. Kolmannen kerran menetin uskon keräyksiin kun iltalehdessä oli juttu että veteraaniliitolla on niin paljon rahaa että eivät tiedä mihin rahan laittaisivat veteraanien elinaikana ja vaivaiset 9kk myöhemmin samainen iltapaske julkaisi jutun että veteraaniliitolla ei ole rahaa lainkaan veteraanien asioihin. Minne ne rahat katosi? Nuo kolme vuotta jotka olivat vielä prkl peräkanaan söivät niin raakasti ihmisuskoa että nykykyynisyyttä en anna rahaa enää yhteenkään "hyväntekeväisyyteen".

      Lainaa

    13. Tulos: +148 (154 ääntä)
      Markku kyllä nyt vetää somessa uhriutumisen ihan uudelle tasolle. Myöntää, että ei edes tunne Vesalan tuotanto, mutta silti hänelle ja nuorile jää traumat siitä, kun se lopettaa ;D

      Lainaa

    14. Tupakoimaton ilves 2.3.2023 7:15
      Tulos: +131 (133 ääntä)
      Jaahas. Olen ilmeisesti syrjinyt 23 vuoden suhteen ajan omaa puolisoa, koska emme hänen sairautensa takia voi saada lapsia. Sillä lailla.

      Lainaa

    15. Maksuunpantu maahinen 2.3.2023 7:17
      Tulos: +58 (60 ääntä)
      Markulle vois olla terapiasta hyötyä

      Lainaa

    16. Kouluttamaton muurahainen 2.3.2023 7:20
      Tulos: +115 (115 ääntä)
      Aistikas liitu: Niinan olisi ehkä kannattanut lukea niistä rahankeruuhuijauksista kertovista jutuista muutakin kuin otsikko. Ja ennen kuin joku tulee (taas kerran) kitisemään siitä, että Punaisen Ristin kautta lahjoitetuista rahoista ”vain” 80% menee perille, niin miettikääpä kumpi seuraavista avustuksista [...]
      Ihmiset unohtavat, että apu on suurimmalta osalta aina korvauksia ihmisille heidän työstään. Jostain syystä se vesi, ruoka, hätämajoitus, lääkkeet jne. ovat jotenkin sopivampi kohde laittaa rahaa, mutta niidenkin takana on aina ihmisiä ja yrityksiä, jotka ovat ne valmistaneet, pakanneet ym. ja jotka saavat siitä palkan. Ja joiden kuuluu saada. Viime kädessä eihän rahaa juurikaan tarvittaisi, jos kenellekään ihmiselle ei tarvitsisi maksaa mitään, kaikki vain lahjoittaisivat oman työpanoksensa. Miksi sen ruuanvalmistajan palkkio on jotenkin perustellumpaa kuin sen palkkio, joka järjestää sen ruuan oikeaan paikkaan? Tai joka huolehtii koko operaation rahoituksesta. Yleensä ne järjestäjät (huijareitakin tietenkin on) saavat työstään pienemmän korvauksen kuin ne valmistajat, jotka usein ottavat samat korvaukset hätäaputuotteista kuin muistakin. Eli tekevät sillä normaalia bisnestään. Mutta eihän näitä järjestöjä ja heidän työntekijöitään ole pakko tukea. Voi ihan itse käväistä omalla kustannuksellaan auttamassa ja viemässä omat avustuksensa sinne oikeisiin paikkoihin. Tulee kyllä halvemmaksi ja paljon helpommaksi antaa vaan rahaa. Silloin voi jopa käydä itse töissä ja tienata sillä aikaa kun muut hoitavat avustusten perillesaattamisen huomattavasti kustannustehokkaammin kuin mihin itse pystyisi. Tietenkin voi sitten myös olla lahjoittamatta mitään ja toitottaa kovaan ääneen, kuinka kenenkään muunkaan ei pitäisi, koska joku saattaa sillä tavalla saada palkkaa tekemästään työstä. Jos ei itse ole valmis auttamaan omalla kustannuksella, palkatta ja korvauksetta täyspäiväisesti, ei pitäisi odottaa, että muutkaan pysyisivät siihen. Suurimmalla osalla ei ole siihen yksinkertaisesti varaa.

      Lainaa

    17. Tulos: +117 (119 ääntä)
      Jos tulee vakava trauma jonkin esiintyvän taiteilijan lopettamisesta, on kyllä psykiatrisen avun tarpeessa.

      Lainaa

    18. Itseasiassa 2.3.2023 8:20
      Tulos: +88 (92 ääntä)
      Sam: Markku kyllä nyt vetää somessa uhriutumisen ihan uudelle tasolle. Myöntää, että ei edes tunne Vesalan tuotanto, mutta silti hänelle ja nuorile jää traumat siitä, kun se lopettaa ;D
      Markku vois vetää vaikka vi**n päähänsä. Vesala on ollut julkisuudessa joku 20 vuotta ja hänellä on kykyjä aika monessa asiassakin kuin laulajana. Tekee esim. biisejä muillekin artisteille ja näyttelee. Mutta miksi tuollainen nelikymppinen nainen saisi itse päättää omasta urastaan!?

      Lainaa

    19. Räkäpää 2.3.2023 8:29
      Tulos: +58 (60 ääntä)
      Mistä näitä kaikesta uhriutuvia sijaiskärsijöitä sikiää? Käy jo Markkua sääliksi jos tosissaan. Jos trololo, niin menin kyllä halpaan.

      Lainaa

    20. Tulos: +23 (37 ääntä)
      Nyt Markku ne lääkkeet. Ja Irene myös.

      Lainaa

    21. Toj Karin 2.3.2023 9:10
      Tulos: +76 (78 ääntä)
      Irene, missään ei ole määrätty että sinun pitäisi miettiä asioita itsesikään puolesta, mutta jos nyt kuitenkin edes sen tekisit?

      Lainaa

    22. Pakkattu eläin 2.3.2023 9:24
      Tulos: -22 (56 ääntä)
      Aistikas liitu: Niinan olisi ehkä kannattanut lukea niistä rahankeruuhuijauksista kertovista jutuista muutakin kuin otsikko. Ja ennen kuin joku tulee (taas kerran) kitisemään siitä, että Punaisen Ristin kautta lahjoitetuista rahoista ”vain” 80% menee perille, niin miettikääpä kumpi seuraavista avustuksista [...]
      Jos korjataan prosenttiosuudet kohdilleen, niin ~50% toiminnan tuotoista, eli kerätystä avusta ja hätävarasijoituksien tuotoista, menee henkilöstön kuluihin. Löytyy toimintakertomuksesta. Tuo 20/80 suhde kuvastaa varainhankinnan, eli rahan kerjäämisen kustannusrakennetta, jossa 2021 kerjättiin 21M€ rahaa ja itse kerjäämiseen tuhlattiin 4,5M€.

      Lainaa

    23. Korni meduusa 2.3.2023 9:32
      Tulos: +32 (50 ääntä)
      Tupakoimaton ilves: Jaahas. Olen ilmeisesti syrjinyt 23 vuoden suhteen ajan omaa puolisoa, koska emme hänen sairautensa takia voi saada lapsia. Sillä lailla.
      Olet syrjinyt ja ollut selibaatissa!! 
      Melkonen ideologia jos lapsettomuus tarkoittaa selibaattia 🥴
      Irene, kuulostaa kuin puhuis jollekin lapselle joka ei vielä ymmärrä sanojen merkitystä ja kuvittelee päässään asiat ihan väärin. 
      ---
      Ja Markku, ai ettien että kun tykkään sijaisloukkaantujista! 
      Kerran pääsin aitiopaikoille todistamaan, kun sijaisloukkaantuja loukkaantui  "homostelu" sanasta ja alkoi minua eli homoa haukkumaan, kuinka minä en ymmärrä sitä asiaa, kuinka loukkaava se sana on ja kuinka _HÄN_ ymmärtää kun on vierestä nähnyt kun hänen kaveriaan kiusataan homoudesta. 

      Lainaa

    24. Vastuuton hämähäkki 2.3.2023 10:15
      Tulos: +2 (16 ääntä)
      Semmoiset psykoosit sittne Markulta.

      Lainaa

    25. Sutki alokas 2.3.2023 10:35
      Tulos: +49 (57 ääntä)
      Pakkattu eläin: Jos korjataan prosenttiosuudet kohdilleen, niin ~50% toiminnan tuotoista, eli kerätystä avusta ja hätävarasijoituksien tuotoista, menee henkilöstön kuluihin. Löytyy toimintakertomuksesta. Tuo 20/80 suhde kuvastaa varainhankinnan, eli rahan kerjäämisen kustannusrakennetta, jossa 2021 kerjättiin 21M€ rahaa ja itse kerjäämiseen tuhlattiin 4,5M€.
      Niihin henkilöstökuluihin sisältyvät esimerkiksi hoitajien, lääkärien, raivausurakoitsijoiden, jne. palkat ja vapaaehtoisten kulukorvaukset. Organisaation ylläpitokuluihin ei todellakaan mene puolet Punaisen Ristin budjetista.

      Lainaa

    26. Tulos: +109 (121 ääntä)
      Mutkikas sorsa: Irenellehän on luotu jotain muutakin mitä voisi käyttää auttaakseen näitä incel-miehiä ja omalta osaltaan alkaa korjaamaan tätä syrjintää.
        Enpä usko, että incel-miehelle kelpaisi. Naisia ja miehiä syntyy suunnilleen yhtä paljon, miehiä vähäsen enemmän, mutta toisaalta miesten kuolleisuus on suurempaa ja miespuolisia homoja on enemmän, joten aika tasan menee nallekarkit, jokaiselle pitäisi olla joku. Inceleiden ongelma on, että pitäisi olla Amazonilta tilattavissa 20-vuotias supermalli seksimaanikko, ja sellaista on vähemmän. Niin käy, kun on hankkinut kaiken käsityksen siitä, millaisia naisia ylipäänsä on, pornosta.

      Lainaa

    27. Varpaaton hylje 2.3.2023 11:55
      Tulos: +42 (42 ääntä)
      Mun aivot tais just nyrjähtää yrittäessäni ymmärtää Irenen logiikkaa.

      Lainaa

    28. Tulos: +3 (31 ääntä)
      traumcity: Juu huijauksia nämä Punaisen ristin keräykset on. Mitäköhän mahtaa todellisuudessa mennä avusta perille asti, 20%? Ja on ihan faktaa kyllä, olen kuullut tästä jopa kaupungilla epämääräisiä kuiskutteluja ja netistä kans löytää. Muutenkin osoittaa hyvin millaisia idiootteja on tuostakin [...]
      Kyllä Punaisen ristin logossa on punainen risti valkoisella pohjalla. Se näkyy tuossa kuvassakin. Taidat nyt kyllä joko vahingossa tai tahallasi sekoittaa Punaisen ristin logon Sveitsin lippuun, jossa on valkoinen risti punaisella pohjalla. Tämä ero on tarkoituksellinen, Punaisen ristin logo nimen omaan kehitettiin Sveitsin lipusta kääntämällä värit päinvastoin.

      Lainaa

    29. Tulos: +40 (46 ääntä)
      Nyt meni kyllä harvinaisen pitkään, ennenkuin kukaan tarttui palstan vakiotrollin verkkoon. 👀 Varmaan jonkinlainen ennätys.

      Lainaa

    30. Kippurahäntä 2.3.2023 13:04
      Tulos: +44 (44 ääntä)
      Se on ihan hyvä, ettei Irenen tarvitsekaan miettiä asioita meidän kaikkien puolesta. 😅

      Lainaa

    31. Katkaistu kani 2.3.2023 13:56
      Tulos: -51 (65 ääntä)
      Enpä ole onneksi ikinä hairahtanut lahjoittamaan Punaiselle Terroristille. Suurimmaksi osaksi kusetusta.

      Lainaa

    32. Keveä piikkisika 2.3.2023 14:24
      Tulos: +63 (67 ääntä)
      Meinasin sanoa et ai kamala kun oon ilmeisesti syrjinyt miestäni, kun ei oo lapsia meillä... Mut sit tajusin et mähän oon oikein supersyrjijä Irenen mielestä kun mun mies ei edes ole suomalainen

      Lainaa

    33. Putipuhdas alligaattori 2.3.2023 16:12
      Tulos: -34 (62 ääntä)
      Epäsuosittu mielipide: Kun mietitään kuinka monta sataa miljoonaa euroa esimerkiksi punainen risti on olevinaan kerännyt erinäisiin Afrikkalaisiin maihin ja aina silti on niissä samoissa maissa se rahantarve niin tulee mietittyä että näinköhän se raha edes on päätynyt sinne asti. Vai onko sitten sinisilmäisesti annettu ne rahat erinäisille päättäjille jotka ovat sijoittaneet ne itseensä. Kun myydään sitä ideaa että tällä summalla lahjoitat kaivon johonkin kylään niin olisi myös kiva jotenkin nähdä että se raha menee nimenomaan siihen. Muutama vuosi sitten selviteltiin kun veteraanikeräyksistä ne rahat eivät päätyneet veteraaneille, tai niistä meni vain joku parikymmentä prosenttia sinne minne piti ja loput keräyksen järjestäjien taskuihin, niin tuntuu että punainen risti voisi olla seuraava selvittelyn kohde.

      Lainaa

    34. Tulos: +46 (58 ääntä)
      Putipuhdas alligaattori: Epäsuosittu mielipide: Kun mietitään kuinka monta sataa miljoonaa euroa esimerkiksi punainen risti on olevinaan kerännyt erinäisiin Afrikkalaisiin maihin ja aina silti on niissä samoissa maissa se rahantarve niin tulee mietittyä että näinköhän se raha edes on päätynyt sinne asti. Vai onko [...]
        "Erinäisistä afrikkalaisista maista": No on valitettavasti niin, että kolonialismin jätteenä koko talous on ihan vinksallaan. On oikeastaan turhaa lahjoittaa söpöjä lantteja, kun kilpailutilanteessa ei ole mitään reilua. Oikeudenmukaisuutta voisi lähestyä vaikka maksamalla bangladehsilaiselle ompelijalle samat tuntipalkat kuin suomalaisellekin (tiedän ettei Bangladesh ole Afrikassa, esimerkkinä vain). 
        Hätäapu on kuitenkin eri asia, esim. ei Syyrian hallitus voinut tietää, että maa kohta järisee. Ukrainaa tarvitse varmaan mainitakaan, jos sinne ei lahjoita on jo sekaisin -jos Putin voittaa, ne ovat seuraavaksi Virossa ja sitten täällä. 

      Lainaa

    35. Kirpeä Ahven 2.3.2023 17:19
      Tulos: +30 (32 ääntä)
      Vastapuikea tyyny: Jos Markku olisi oikea fani niin hän voisi vaikka laittaa Vesalan levyn soimaan tai katsoa jonkin keikkatallenteen. Ei se musiikki mihinkään katoa vaikka artisti itse vetää vähän henkeä välillä.
      Nykyään moni kommentoi noista keikkatauoista ja "lopettamispäätöksistä", mutta kun katsotaan historiaa, ihan samalla tavalla artistit on tehneet jo 70-luvulla ja niistä uutisoitu ja keskusteltu. Asia mahtaa olla vain niin, että jälkikäteen katottuna se parin vuoden tauko on niin lyhyt, etteivät ihmiset enää muista koko juttua.

      Lainaa

    36. Terävä maksamato 2.3.2023 17:36
      Tulos: +12 (38 ääntä)
      Mikäs niitä inceleitä estää masturboimasta, ja onhan nuo huoratkin olemassa, saatana.

      Lainaa

    37. Tulos: -49 (61 ääntä)
      Aistikas liitu: Ja ennen kuin joku tulee (taas kerran) kitisemään siitä, että Punaisen Ristin kautta lahjoitetuista rahoista ”vain” 80% menee perille, niin miettikääpä ...
      Terveisiä sinne Punaisen Ristin toimistolle! Kyllä se 80% on oikeasti ihan todella vähän, kun ottaa huomioon Punaisen Ristin saamien lahjoitusten kokonaisvolyymin.

      Lainaa

    38. Tulos: +56 (58 ääntä)
      Kivi:   Enpä usko, että incel-miehelle kelpaisi. Naisia ja miehiä syntyy suunnilleen yhtä paljon, miehiä vähäsen enemmän, mutta toisaalta miesten kuolleisuus on suurempaa ja miespuolisia homoja on enemmän, joten aika tasan menee nallekarkit, jokaiselle pitäisi olla joku. Inceleiden ongelma on, [...]
      Korjaus: Ei välttämättä seksimaanikko joka haluaa aina seksiä, vaan joka haluaa seksiä täsmälleen silloin kun mieskin haluaa.

      Lainaa

    39. Uhattu siili 2.3.2023 20:02
      Tulos: +67 (69 ääntä)
      Kouluttamaton muurahainen: Ihmiset unohtavat, että apu on suurimmalta osalta aina korvauksia ihmisille heidän työstään. Jostain syystä se vesi, ruoka, hätämajoitus, lääkkeet jne. ovat jotenkin sopivampi kohde laittaa rahaa, mutta niidenkin takana on aina ihmisiä ja yrityksiä, jotka ovat ne valmistaneet, pakanneet ym. [...]
      Asiaa puhut. Mikään organisaatio ei voi pistää 100% rahoista apuun, se ei yksinkertaisesti ole mahdollista. Yleensä siihen avun järjestämiseen tarvitsee vähintään tietokoneita, jonkinlaisen toimiston, sähköä, lämpöä ja työaikaa. Tekijöiden koulutuskin on ihan järkevää. Lähetettäville tarvikkeille tarvitaan varasto, johon myös menee sähköä ja lämpöä. Kuljetuksiin menee rahaa jne. Jotta toiminta pyörisi tehokkaasti on niihin hallintokuluihin PAKKO laittaa rahaa.
      Samalla tavalla eläinsuojeluyhdistyksillekin tulee valitusta siitä, että 100% rahoista ei mene eläinten ruokaan ja lääkärikuluihin. Valitettavasti niitä tiloja pitää lämmittää ja siivota, astioita pestä, lääkelistoja tulostaa, eläimiä hakea joskus kaukaakin, työntekijöille maksaa palkkaa (vapaaehtoisia ei saa tekemään kaikkea), tilojen tai tontin vuokra maksaa ja vaikka mitä muuta... Muuten ei voida auttaa niitä eläimiä.

      Lainaa

    40. Halukas matelija 2.3.2023 21:04
      Tulos: +5 (11 ääntä)
      Voisin ottaa satasella samaa, mitä Irene on vetänyt. Ehkäpä sitten tuo logiikkakin aukeaisi.🤔

      Lainaa

    41. Kesytön krokotiili 2.3.2023 21:26
      Tulos: +8 (8 ääntä)
      bleb: Onko tää se sama salaliittoteoria-Irene vuosien takaa? Joka tapauksessa ihan todella surullisen paljon sisäistettyä misogyniaa hällä. Ihan kauheaa ajatella, että jonkun mielestä itsensä kohtelu jonain muuna kuin seksivälineenä on syrjimistä jotakuta toista kohtaan. Ja että ainoa todiste on lapsi. Mitäs jos toinen osapuolista onkin hedelmätön?
      Ei ole sama tyyppi. Pakko sanoa että se salaliitto-Irene on mun mielestä symppiksempi.

      Lainaa

    42. Uneton meduusa 2.3.2023 22:48
      Tulos: +16 (20 ääntä)
      Ei taida olla kovin seksipositiivinen tämä Irene.

      Lainaa

    43. Tulos: +18 (26 ääntä)
      Osa palkasta menee aina hyväntekeväisyyteen. En ole siis mitenkään isopalkkainen, mutta mun mielestä on käsittämätöntä, kuinka paljon hyvätuloiset hassaa rahaa turhaan ja sitten vielä itkevät, kun sitä ei ole enempää. (Esim. omat sukulaiset.) Jätä se ulkomaan matka väliin ja laita raha tarvitsevalle. Luotettavia kohteita kyllä löytyy pilvin pimein. Ihminen on pohjimmiltaan niin itsekäs olento ja sen kyllä huomaa ympärillään.

      Lainaa

    44. Tulos: +21 (29 ääntä)
      Putipuhdas alligaattori: Epäsuosittu mielipide: Kun mietitään kuinka monta sataa miljoonaa euroa esimerkiksi punainen risti on olevinaan kerännyt erinäisiin Afrikkalaisiin maihin ja aina silti on niissä samoissa maissa se rahantarve niin tulee mietittyä että näinköhän se raha edes on päätynyt sinne asti. Vai onko [...]
      *on ollut keräävinään.
      Jengi vois lakata käyttämästä sanoja, joita ne ei osaa käyttää, jos eivät kerran viitsi opetella.

      Lainaa

    45. Tulos: +41 (47 ääntä)
      foo: Korjaus: Ei välttämättä seksimaanikko joka haluaa aina seksiä, vaan joka haluaa seksiä täsmälleen silloin kun mieskin haluaa.
        Niinjoo, olet oikeassa. Ja vielä korjauksen korjaus: ei ole koskaan halunnut, eikä varsinkaan harrastanut, seksiä kenenkään muun miehen kanssa, eikä pysty edes kuvittelemaan, että moinen olisi mahdollista. Ei silloinkaan, kun pari ei vielä edes tiennyt toistensa olemassaolosta. Eikä tatuointeja, koska markkina-arvo :)

      Lainaa

    46. Nuutunut kivi 4.3.2023 12:28
      Tulos: +23 (29 ääntä)
      Kivi:   Niinjoo, olet oikeassa. Ja vielä korjauksen korjaus: ei ole koskaan halunnut, eikä varsinkaan harrastanut, seksiä kenenkään muun miehen kanssa, eikä pysty edes kuvittelemaan, että moinen olisi mahdollista. Ei silloinkaan, kun pari ei vielä edes tiennyt toistensa olemassaolosta. Eikä tatuointeja, koska markkina-arvo :)
      Ei tatuointeja, lävistyksiä, värjättyjä hiuksia, liikaa/liian vähän meikkiä tai mitään mikä saattaisi juuri tätä kyseistä miestä ärsyttää. Eli siis mittatilaus barbeja.

      Lainaa

    47. Tulos: +20 (24 ääntä)
      foo: Korjaus: Ei välttämättä seksimaanikko joka haluaa aina seksiä, vaan joka haluaa seksiä täsmälleen silloin kun mieskin haluaa.
      Näin juuri. Jos nainen haluaisikin seksiä enemmän kuin mies tai eri aikaan, niin siitähän tulisi taas se ongelma että terveen mustasukkainen incel pelkäisi, että kohta nainen pettää. Naisen tulisi olla sellainen, joka tismalleen tyydyttää miehensä tarpeet eikä mitään muuta. Naisen orgasmi? Irrelevant.

      Lainaa

    48. Tulos: +24 (24 ääntä)
      Aseksuaalina pakko sanoa, että Irenen kaltaiset pakkoparittajan mentaliteetilla varustetut ihmiset karmii selkäpiitä.

      Lainaa

    49. Tulos: +17 (17 ääntä)
      Kuvan Jenna täällä hei, en vieläkään tiedä mitä helvetin perkelettä. 🤣

      Lainaa

    50. Navakka sitruuna 6.3.2023 9:27
      Tulos: +6 (16 ääntä)
      Terävä maksamato: Mikäs niitä inceleitä estää masturboimasta, ja onhan nuo huoratkin olemassa, saatana.
      en kyllä päästäisi inceliä kenenkään seksityötä tekevän naisen lähelle. ei se ole se pelkkä saamisen puute, joka heillä on ongelmana, vaan muutenkin ihan vääristynyt maailmankatsaus ja väkivaltainen naisviha

      Lainaa

    51. Hylätty sitruuna 7.3.2023 6:06
      Tulos: +1 (1 ääni)
      Toisaalta Irene kyllä heitti huomaamattaan viisauden: "Jokaiselle on luotu aivot, eikä missään ole määrätty, että mun pitäisi kaikkien puolesta ajatella." Eli voisin toteuttaa tätä Irenen kohdalla, jos et osaa itse ajatella, niin en mä viiti sitä sun puolesta tehdä.

      Lainaa

    52. Tulos: -6 (10 ääntä)
      Tuhomaatti: Itse menetin uskon erinäisiin keräyksiin kun menin intin aikana keräämään rahaa veteraaneja varten ja kohdalle sattui sotaleski ja tämän lesken tietä ei oltu aurattu edes sen vertaa että päääsisi naapurin muorin kanssa kahville. Toisen kerran menetin uskon tähän kun kuljetin veteraaneille [...]
      Uskomatonta että sun kommentilla on alapeukkuja noin paljon, vaikka kerroit omista kokemuksistasi mitä olet observoinut vuosien varrella. Ihmisten denialismi on niin vahvana, ei haluta uskoa mitään "väärää" sellaisesta asiasta, jota on koko ikänsä hoettu, että tämä on luotettava lafka. Ja jos pitää näitä huijauksena, niin se on sitten salaliittoteoriaa.
      Ei voi voittaa vaikka miten ajattelisi asian.

      Lainaa

    53. Epäsuotuisa piirroshahmo 8.3.2023 10:55
      Tulos: -3 (9 ääntä)
      Minä en nimenomaan syrji, koska otin miehenkin mielipiteen huomioon. Tietäisittepä vain kuinka moni nainen ihan vaan "vahingossa" raskautuu. Paha petos josta ei saa tuomiota.

      Lainaa

    54. Lystikäs kettu 8.3.2023 17:28
      Tulos: +9 (11 ääntä)
      Aistikas liitu: Niinan olisi ehkä kannattanut lukea niistä rahankeruuhuijauksista kertovista jutuista muutakin kuin otsikko. Ja ennen kuin joku tulee (taas kerran) kitisemään siitä, että Punaisen Ristin kautta lahjoitetuista rahoista ”vain” 80% menee perille, niin miettikääpä kumpi seuraavista avustuksista [...]
      Tää oli ihan paras. Joskus harvoissa keskusteluissa olen yrittänyt selittää asian niin kuin tuossa vaihtoehdossa a, mutta en ole koskaan hoksannut esittää tuollaista vaihtoehtoa b vertailuksi. Vasta siihen vertaamalla a-kohtakin saattaa avautua paremmin.
      Sinänsä, järjestään ne kitisijät ovat ainakin tähän mennessä olleet niitä, jotka eivät anna apua yhtään minkään kautta (rahaa tai työtä/aikaansa). Tosin ehkei heille ole ollut tarjolla tuollaista Kolmen sepän patsaan luona olevaa keräystä.

      Lainaa

    55. Päällystetty dinosaurus 8.3.2023 21:09
      Tulos: +1 (5 ääntä)
      Akrasia: *on ollut keräävinään. Jengi vois lakata käyttämästä sanoja, joita ne ei osaa käyttää, jos eivät kerran viitsi opetella.
      Jep, täysin samaa mieltä. Ja jos ei ole varma, miten ja milloin sanaa "olevinaan" käytetään,  korvaa se vain sanalla "muka".

      Lainaa

    56. Silityskuiva pulu 11.3.2023 0:52
      Tulos: +7 (11 ääntä)
      Kimallus: Uskomatonta että sun kommentilla on alapeukkuja noin paljon, vaikka kerroit omista kokemuksistasi mitä olet observoinut vuosien varrella. Ihmisten denialismi on niin vahvana, ei haluta uskoa mitään "väärää" sellaisesta asiasta, jota on koko ikänsä hoettu, että tämä on luotettava lafka. Ja [...]
      Koska Tuhomaatti yleistää yhden järjestön (joka ei ole kai varsinaisesti edes hyväntekeväisyysjärjestö vaan veteraanien etujärjestö) kuvaamaan kaikkia muitakin. Itsellänikään ei ole mitenkään ruusuinen kuva yhdestä suomalaisesta hyväntekeväisyysjärjestöstä sen perusteella, mitä siellä vapaaehtoisena työskentelevä tuttuni on kertonut organisaation toimintatavoista (jotka ovat jokseenkin rasistisia ja läpinäkymättömiä monilta osin), mutta en ala silti sen perusteella tuomitsemaan muita hyvänteveäisyysjärjestöjä rasistisiksi ja läpinäkymättömiksi -ja lahjoitan sinne rahaakin aina silloin tällöin.

      Lainaa

    57. Äänekäs pähkinä 23.8.2024 18:50
      Tulos: +1 (1 ääni)
      Irene pois intternetistä. Alkaa mopo keulia.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: apu, fanit, huijaus, hyväntekeväisyys, julkisuus, lahjoittaa, miss suomi, punainen risti, rattijuopumus, sara chafak, spr, suomalaiset, syrjintä, tauko, vesala