Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Kirpputorin löytöjä, osa 494

Kaikki kirpputorikaupat on parempi tehdä suoraan poliisin kautta.
Kirpputorin löytöjä, osa 494

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 53 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Kutsumaton pöllö 29.8.2023 0:28
      Tulos: +243 (253 ääntä)
      Kyllä on keittiön kamoilla murtoosa hinta!

      Lainaa

    2. Epästabiili peto 29.8.2023 0:44
      Tulos: +198 (212 ääntä)
      Kaikkea sitä näkee. Pura itse kaapistot ja kaupan päälle Aimo vittuilemaan viereen. Nämähän monesti on mittatilauksena juuri tiettyyn kohteeseen suunniteltu että on kaikki oikeilla paikoillaan. Toki jos jollakin on sopiva nurkka niin mikäs siinä.

      Lainaa

    3. Tulos: -4 (190 ääntä)
      Epästabiili peto: Kaikkea sitä näkee. Pura itse kaapistot ja kaupan päälle Aimo vittuilemaan viereen. Nämähän monesti on mittatilauksena juuri tiettyyn kohteeseen suunniteltu että on kaikki oikeilla paikoillaan. Toki jos jollakin on sopiva nurkka niin mikäs siinä.
      En kiistä, mutta on tuokin typerää, että tullaan toisten myynti-ilmoituksiin huutelemaan, jos ei aiota ostaa. Ei tuossa ilmeisesti mistään huijauksesta ole kysymys, ja kyllä nuo varmaan jollekin kelpaavat, vaikka ehkei tuohon hintaan. Väri on minusta ihan hauska.

      Lainaa

    4. Moitteeton henkilö 29.8.2023 1:10
      Tulos: +156 (182 ääntä)
      Aimolla jäänyt kaapiston iästä nolla perästä.

      Lainaa

    5. Punertava minkki 29.8.2023 1:31
      Tulos: +128 (138 ääntä)
      Moitteeton henkilö: Aimolla jäänyt kaapiston iästä nolla perästä.
      Voihan ne olla tuoreet, ainakin ovet tai vetimet. Rungoista ei koskaan voi tietää ennen kuin itse näkee. Mutta ainakin väri on tuoreimmillaankin 1970-luvulta. Silloin ainakin tumman ruskea, tuo vihreä ja sinapinkeltainen tai jopa oranssi oli in.

      Lainaa

    6. Tunnoton paprika 29.8.2023 2:48
      Tulos: +90 (100 ääntä)
      Voiko joku selittää mulle valovirralla toimivan hellan idean? Eikö siihen pidä olla joku kolmivaihesähkö, jossei ole joku kaksilevyinen johon riittää töpselikin?

      Lainaa

    7. Valpas ahma 29.8.2023 3:47
      Tulos: +76 (82 ääntä)
      Tunnoton paprika: Voiko joku selittää mulle valovirralla toimivan hellan idean? Eikö siihen pidä olla joku kolmivaihesähkö, jossei ole joku kaksilevyinen johon riittää töpselikin?
      Niinhän se menee että valovirralla toimii ehkä 1-2 levyä mutta jos uuni on päällä niin levyt ei häävisti lämpene. Kolmivaiheella saa kaikki toimimaan. Sinällään siis varsin tyhmää rampauttaa hella tuolla tavalla ellei kolmivaihetta vaan ole mistään saatavilla. Yleensä ne lamppusähköhellat on niitä pieniä opiskelija-asuntolahelloja missä kaksi keittolevyä eikä muuta. Mökeillä voi olla samanlaisia. Kuvassa kuitenkin on täysikokoinen 4 levyn ja uunin hella.

      Lainaa

    8. Myrskyisä alligaattori 29.8.2023 4:22
      Tulos: +49 (57 ääntä)
      No nyt oli aimo kielenkäyttöä Aimolla.

      Lainaa

    9. Myrskyisä alligaattori 29.8.2023 4:22
      Tulos: +90 (96 ääntä)
      Aimo tarvitsisi aimo annoksen käytöstapoja.

      Lainaa

    10. Tulos: +61 (63 ääntä)
      Katoin että kaapistojen välinen seinä on päällystetty jätesäkeillä, mutta kyllä se tarkemmin katsoen taitaa jotain mustaa laattaa olla.

      Lainaa

    11. Kilokalori 29.8.2023 6:32
      Tulos: +47 (63 ääntä)
      Myyn "5" vuotta vanhan Nissanin. Uudet maksaa 30,000e joten kyllä tästäkin pitää 10k saada. Itse asiassa se käärijän vihreä OLI trendiväri keittiökaapeissa samaan aikaan kuin myös täyskiiltävät punaiset ferrariovet. Mutta se oli noin 15 vuotta sitten.

      Lainaa

    12. Laihahko puuma 29.8.2023 7:00
      Tulos: -68 (100 ääntä)
      Mattorulla on avaamaton, narut paikoillaan. Ainoastaan suojamuovia aukaistu

      Lainaa

    13. Tulos: -9 (35 ääntä)
      Valpas ahma: Niinhän se menee että valovirralla toimii ehkä 1-2 levyä mutta jos uuni on päällä niin levyt ei häävisti lämpene. Kolmivaiheella saa kaikki toimimaan. Sinällään siis varsin tyhmää rampauttaa hella tuolla tavalla ellei kolmivaihetta vaan ole mistään saatavilla. Yleensä ne lamppusähköhellat on niitä pieniä [...]
      No tuo väite ei kyllä pidä paikkaansa. Lähes poikkeuksetta vanhoissa kerrostaloissa ei ole kuin 1-vaihe käytettävissä. Uudemmissa kohteissa se syöttö on joko 3x10A tai 3x16A ja sitten esim. meillä se on 1x25A. Lämmitystehoon se ei vaikuta mitään, mutta jos on 4 levyä ja uuni täysillä niin sulake palaa. Edelleen uusissa koneissa on oikosulkupalat kytkentäpisteissä ja sitten kytkennän yhteydessä niillä määritetään tuleeko se laite 1-,2- vai 3-vaihejärjestelmään.

      Lainaa

    14. Epäselvä Satuhahmo 29.8.2023 7:13
      Tulos: +76 (80 ääntä)
      Laihahko puuma: Mattorulla on avaamaton, narut paikoillaan. Ainoastaan suojamuovia aukaistu
      Niin ja lisäksi aRvaamaton

      Lainaa

    15. Sankka luumu 29.8.2023 7:27
      Tulos: +23 (35 ääntä)
      HuuHaa_77: No tuo väite ei kyllä pidä paikkaansa. Lähes poikkeuksetta vanhoissa kerrostaloissa ei ole kuin 1-vaihe käytettävissä. Uudemmissa kohteissa se syöttö on joko 3x10A tai 3x16A ja sitten esim. meillä se on 1x25A. Lämmitystehoon se ei vaikuta mitään, mutta jos on 4 levyä ja uuni täysillä niin sulake palaa. Edelleen [...]
      Lamppusähkö on 1x10A. Silloin kyllä tehoa syödään. Uuni päällä ei vesi kiehu levyllä.

      Lainaa

    16. Tulos: +88 (92 ääntä)
      Moitteeton henkilö: Aimolla jäänyt kaapiston iästä nolla perästä.
      Tuolla kulmakaapissa on ainakin sisällä tollainen moderni karuselli ja tuollaiset isot laatat kaapien välissä eivät ole olleet kovin pitkään muodissa, eli keittiö on todennäköisesti oikeasti aika tuore. 
      Siihen, mikä on saanut ihmisen valitsemaan vuonna 2018 nuo 70-luvun ovet, en osaa ottaa kantaa. 

      Lainaa

    17. Tulos: +37 (73 ääntä)
      Olenko ainoa, jota tämä kaapisto viehättää?

      Lainaa

    18. Vakava sorsa 29.8.2023 8:17
      Tulos: -9 (43 ääntä)
      -x-x-: Tuolla kulmakaapissa on ainakin sisällä tollainen moderni karuselli ja tuollaiset isot laatat kaapien välissä eivät ole olleet kovin pitkään muodissa, eli keittiö on todennäköisesti oikeasti aika tuore.  Siihen, mikä on saanut ihmisen valitsemaan vuonna 2018 nuo 70-luvun ovet, en osaa ottaa kantaa. 
      Eipä tuo ole 70-luvun väri, kuva on vain aika tumma, tai keittiön valaistus.
      Vihreä on muodissa aina.

      Lainaa

    19. Taianomainen kirsikka 29.8.2023 8:20
      Tulos: +64 (80 ääntä)
      Vau, hieno väri kaapeissa! Toivoisin että useammat uskaltaisivat valita keittiöönsä(kin) värit joista oikeasti pitävät, eivätkä vain niitä jotka ovat muotia ja valtavirtaa. Onneksi nykyään on tarjolla räväköitäkin vaihtoehtoja rohkeille.

      Lainaa

    20. jukkapalmu 29.8.2023 8:25
      Tulos: -60 (74 ääntä)
      Ihan turha vinkua että "Odota vuorokausi" kun paketin lähetystoimet voi tehdä kotona omalla koneella parissa minuutissa jolloin saa seurantakoodin ostajalle. Se yleensä rauhoittaa ostajan ja itse paketin voi sitten viedä postiin omien menojen mukaan.

      Lainaa

    21. Housuton seppä 29.8.2023 8:32
      Tulos: +118 (120 ääntä)
      jukkapalmu: Ihan turha vinkua että "Odota vuorokausi" kun paketin lähetystoimet voi tehdä kotona omalla koneella parissa minuutissa jolloin saa seurantakoodin ostajalle. Se yleensä rauhoittaa ostajan ja itse paketin voi sitten viedä postiin omien menojen mukaan.
      Joo ei saa käydä esimerkiksi töissä vaan pitää aina päivystää kotona että varmasti saa alle kolmessa tunnissa kirpparimyynnin postituksen kuntoon!

      Lainaa

    22. Inertti rätti 29.8.2023 8:39
      Tulos: -24 (38 ääntä)
      Sankka luumu: Lamppusähkö on 1x10A. Silloin kyllä tehoa syödään. Uuni päällä ei vesi kiehu levyllä.
      Ei se uunin lämpö ole mitenkään pois levyn tehosta. Joko ne molemmat lämpenevät kunnolla tai sulake pamahtaa ja molemmat pysyvät kylmänä.

      Lainaa

    23. Mietteliäs kani 29.8.2023 8:56
      Tulos: +33 (35 ääntä)
      Punertava minkki: Voihan ne olla tuoreet, ainakin ovet tai vetimet. Rungoista ei koskaan voi tietää ennen kuin itse näkee. Mutta ainakin väri on tuoreimmillaankin 1970-luvulta. Silloin ainakin tumman ruskea, tuo vihreä ja sinapinkeltainen tai jopa oranssi oli in.
      Voihan sitä ostaa ihan vaikka minkä väriset kaapinovet omaa silmää miellyttää - ei tarvitse seurata viimeisintä muotia. Melko edulliselta kuitenkin kuulostaa Puustelli-keittiöksi...

      Lainaa

    24. Harhaanjohtava minkki 29.8.2023 9:07
      Tulos: +53 (55 ääntä)
      Inertti rätti: Ei se uunin lämpö ole mitenkään pois levyn tehosta. Joko ne molemmat lämpenevät kunnolla tai sulake pamahtaa ja molemmat pysyvät kylmänä.
      Vaarivainaan torpan liesi ainakin toimii niin, että joko molemmat levyt tai uuni + yksi levy. Sulake ei pamahda, levy vaan ei lämpene kun uuni on päällä.

      Lainaa

    25. Jäätynyt sakaali 29.8.2023 9:30
      Tulos: +18 (20 ääntä)
      Tunnoton paprika: Voiko joku selittää mulle valovirralla toimivan hellan idean? Eikö siihen pidä olla joku kolmivaihesähkö, jossei ole joku kaksilevyinen johon riittää töpselikin?
      Joskus asuntoihin saattoi tulla vain yksi vaihe (näitä on vieläkin olemassa), jolloin 230 V on ainoa vaihtoehto.

      Lainaa

    26. Tulos: -7 (29 ääntä)
      Epästabiili peto: Kaikkea sitä näkee. Pura itse kaapistot ja kaupan päälle Aimo vittuilemaan viereen. Nämähän monesti on mittatilauksena juuri tiettyyn kohteeseen suunniteltu että on kaikki oikeilla paikoillaan. Toki jos jollakin on sopiva nurkka niin mikäs siinä.
      Hinta on uudehkosta kaapistosta halpa. Kaapit on kiinni muutamalla ruuvilla per loota, eli purkaminen ei oikeasti ole edes mikään savotta. Siinä olet kyllä oikeassa, että tuollaisia 90 asteen nurkkia on aika harvassa paikassa, tuskin löytyy ostajaa.

      Lainaa

    27. Tulos: +27 (29 ääntä)
      Laihahko puuma: Mattorulla on avaamaton, narut paikoillaan. Ainoastaan suojamuovia aukaistu
      Kaapit ja laatikot ovat kiinni. Ainoastaan nurkkakaappi on aukaistu.

      Lainaa

    28. Tulos: +42 (46 ääntä)
      Epästabiili peto: Kaikkea sitä näkee. Pura itse kaapistot ja kaupan päälle Aimo vittuilemaan viereen. Nämähän monesti on mittatilauksena juuri tiettyyn kohteeseen suunniteltu että on kaikki oikeilla paikoillaan. Toki jos jollakin on sopiva nurkka niin mikäs siinä.
      Kyllä keittiön kaapistoja voi käyttää uudelleen. Mulla on jatkuvassa hakusessa 50-luvun kaapistoja, kun saan kerättyä tarpeeksi sopivia, niin saan uuden keittiön. Hyväkuntoisia ja ehjiä kaappeja ei varmaankaan kannata kaatopaikalle viedä? Aimon vittuiluun en tässä ota kantaa.

      Lainaa

    29. Rappeuttava sotilas 29.8.2023 11:55
      Tulos: +12 (14 ääntä)
      Jäätynyt sakaali: Joskus asuntoihin saattoi tulla vain yksi vaihe (näitä on vieläkin olemassa), jolloin 230 V on ainoa vaihtoehto.
      Joo. Eroa on siinä onko välissä 10A sulake vai peräti 25A.

      Lainaa

    30. Rappeuttava sotilas 29.8.2023 11:56
      Tulos: +24 (26 ääntä)
      Harhaanjohtava minkki: Vaarivainaan torpan liesi ainakin toimii niin, että joko molemmat levyt tai uuni + yksi levy. Sulake ei pamahda, levy vaan ei lämpene kun uuni on päällä.
      Joo juuri näin. Jokin sisäinen rajoitin ettei sulake mene.

      Lainaa

    31. Kuvaileva kolibri 29.8.2023 11:58
      Tulos: +47 (49 ääntä)
      Miksi murtoosasta tuli mieleen jokin puuma baarista 🐱

      Lainaa

    32. Kykenemätön seppä 29.8.2023 12:40
      Tulos: +38 (40 ääntä)
      teppeonen: Hinta on uudehkosta kaapistosta halpa. Kaapit on kiinni muutamalla ruuvilla per loota, eli purkaminen ei oikeasti ole edes mikään savotta. Siinä olet kyllä oikeassa, että tuollaisia 90 asteen nurkkia on aika harvassa paikassa, tuskin löytyy ostajaa.
      Nurkkahan on helpoin osa. Sen jälkeen kaappi kerrallaan molempiin suuntiin ja toivotaan että vesipisteliityntä, liesituulettimen aukko jne. osuu kohdalle, samoin mihin asti tilaa riittää että mahtuuko kaikki osat vai jääkö jotain tympeitä rakoja. Osaava tietenkin voi rakentaa aukkoihin peittolevyt. Pientä askartelua-paskartelua se kuitenkin vaatii. Jos on peukku keskellä kämmentä voi jäädä käytettyjen kalusteiden purkaminen ja uudelleenkokoaminen tekemättä.

      Lainaa

    33. Itseasiassa 29.8.2023 13:05
      Tulos: +13 (15 ääntä)
      Harhaanjohtava minkki: Vaarivainaan torpan liesi ainakin toimii niin, että joko molemmat levyt tai uuni + yksi levy. Sulake ei pamahda, levy vaan ei lämpene kun uuni on päällä.
      Mulla on ekassa vuokrakämpässä ollut tällainen hella, olisko valmistettu 60-luvulla. Vei ihan järjettömästi sähköä.

      Lainaa

    34. Itseasiassa 29.8.2023 13:08
      Tulos: +20 (22 ääntä)
      piupali: Kyllä keittiön kaapistoja voi käyttää uudelleen. Mulla on jatkuvassa hakusessa 50-luvun kaapistoja, kun saan kerättyä tarpeeksi sopivia, niin saan uuden keittiön. Hyväkuntoisia ja ehjiä kaappeja ei varmaankaan kannata kaatopaikalle viedä? Aimon vittuiluun en tässä ota kantaa.
      Tuttava osti vanhoja keittiönkaapistoja, kun teki työkseen mökkiremontteja. Tuossa 15-20 vuotta sitten ihmiset ainakin halusivat vanhoja keittiöitä niihin, kun ei tarvinnut olla ihan modernia ilmettä ja sai edullisemmin.

      Lainaa

    35. Käsittämätön paimen 29.8.2023 14:04
      Tulos: +39 (41 ääntä)
      jukkapalmu: Ihan turha vinkua että "Odota vuorokausi" kun paketin lähetystoimet voi tehdä kotona omalla koneella parissa minuutissa jolloin saa seurantakoodin ostajalle. Se yleensä rauhoittaa ostajan ja itse paketin voi sitten viedä postiin omien menojen mukaan.
      No on kyllä aivan naurettavaa alkaa huiman kolmen tunnin odottelun jälkeen vinkumaan poliisilla ja jakamaan "huijarin" profiilikuvaa pitkin facebookia. Itse en varmaan edes möisi koko tuotetta tuollaiselle pellelle vaan pistäisin rahat takaisin (jos on edes maksanut vielä mitään).

      Lainaa

    36. Työläs ahven 29.8.2023 14:45
      Tulos: +26 (30 ääntä)
      Pakko kommentoida keittiöstä, että kaappien vetimet ainakin on 2010 jälkeistä tuotantoa ja vihreä sen verran korkeakiiltoista, ettei se kyllä 70-luvulta olen nykypäivään tuon näköisenä säilynyt. Enkä muista että olis 70-luvun keittiöissä edes ollut kovin usein sileitä, peilittömiä kaapinovia. Äkkiseltään sanoisin että korkeakiiltoista melamiinia, mutta saattaa toki olla vaan joku värillinen kalvokin. Puustellin valikoimasta en tiedä, mutta 2000- luvulla ainakin Ikea on tarjoillut räikeitä keittiöitä erilaisissa väreissä.

      Lainaa

    37. Arkkienkeli 29.8.2023 15:44
      Tulos: +1 (7 ääntä)
      Moitteeton henkilö: Aimolla jäänyt kaapiston iästä nolla perästä.
      Puustelli perustettiin 1977 lama-suomeen tarjoamaan halpoja kalusteratkaisuja suomalaisiin koteihin.

      Lainaa

    38. Arkkienkeli 29.8.2023 15:47
      Tulos: +17 (19 ääntä)
      Tuote ostettu kello 11 iltapäivällä?

      Lainaa

    39. Tulos: +3 (27 ääntä)
      Mulla tulee migreeni tuosta keittiöstä enkä edes sairasta migreeniä.

      Lainaa

    40. Soitettava alokas 29.8.2023 17:29
      Tulos: +40 (40 ääntä)
      Arkkienkeli: Tuote ostettu kello 11 iltapäivällä?
      Jep. Sehän on klo 23 kun käyttää 24 tunnin aikaa. Ihme hätähousuja ihmiset. Ihan kuin ei olisi muuta tekemistä elämässä kun pyöriä netissä ja odottaa että ostettavat tuotteet tulee kotiin nyt nyt nyt heti heti heti. Tätäkö se nykyaika on? Mulle kaikki nyt heti? Kärsivällisyyttä ei yhtään?

      Lainaa

    41. Peruuttamaton riikinkukko 29.8.2023 18:06
      Tulos: +22 (24 ääntä)
      Mirkjo: Olenko ainoa, jota tämä kaapisto viehättää?
      Et! Voisin hyvin kuvitella omaan kotiinikin tuollaiset. 😊

      Lainaa

    42. Tervetullut appelsiini 29.8.2023 19:57
      Tulos: 0 (10 ääntä)
      Työläs ahven: Pakko kommentoida keittiöstä, että kaappien vetimet ainakin on 2010 jälkeistä tuotantoa ja vihreä sen verran korkeakiiltoista, ettei se kyllä 70-luvulta olen nykypäivään tuon näköisenä säilynyt. Enkä muista että olis 70-luvun keittiöissä edes ollut kovin usein sileitä, peilittömiä kaapinovia. [...]
      Olenko oikeasti ainoa, joka huomaa paskan, epätasaisen maalausjäljen ovissa? Ihan selvästi maalattu likaisuus tai kulunut väri pois lähivuosina ja osassa ovia toinen maalauskerta on jäänyt paikoin ohuemmaksi. Ovenkahvat on halvin asia vaihtaa saadakseen uuden ilmeen keittiöön. Miksi niiden pitäisi olla alkuperäiset? 
      Itsekin haluan eroon inhottavan harmaista kaapinovista: maalaan vaikka punaisiksi ja vaihdan omantyyliseni kahvat. Miten helppoa!

      Lainaa

    43. Kenkku ampiainen 29.8.2023 21:46
      Tulos: +7 (9 ääntä)
      Mun silmiin tuo vihreä näyttää spray maalilla tehdyltä. Olisin luullut kotitaiteilijan tekosiksi. Ei mun väri, mutta ihan veikeä erilainen ratkaisu.

      Lainaa

    44. Esiintyvä käärme 29.8.2023 22:40
      Tulos: -13 (23 ääntä)
      teppeonen: Hinta on uudehkosta kaapistosta halpa. Kaapit on kiinni muutamalla ruuvilla per loota, eli purkaminen ei oikeasti ole edes mikään savotta. Siinä olet kyllä oikeassa, että tuollaisia 90 asteen nurkkia on aika harvassa paikassa, tuskin löytyy ostajaa.
      Ettäkä mitä? Tässä just laskeskelin asuneeni elämäni aikana 15 asunnossa, ja niistä vain kolmessa EI ole ollut 90 asteen nurkkaa. Kahdessa keittiössä on ollut jopa kaksi sellaista. Ja kun mietin lähipiirini koteja, valtaosassa on keittiön kaapistoissa/työtasoissa vähintään yksi 90 asteen nurkka. Asunnot rakennettu tai remontoitu vuosien 1930 ja 2021 välillä, okt, pt, rt, kt.

      Lainaa

    45. Tohlo näätä 29.8.2023 22:53
      Tulos: +8 (8 ääntä)
      Onko kellään tietoa miten tuo iPhone keissi eteni? Saiko puhelimen, löysitkö myyjä keskustelua?

      Lainaa

    46. Rikki meni, sanoi kuormaeläin 29.8.2023 23:18
      Tulos: +22 (26 ääntä)
      Esiintyvä käärme: Ettäkä mitä? Tässä just laskeskelin asuneeni elämäni aikana 15 asunnossa, ja niistä vain kolmessa EI ole ollut 90 asteen nurkkaa. Kahdessa keittiössä on ollut jopa kaksi sellaista. Ja kun mietin lähipiirini koteja, valtaosassa on keittiön kaapistoissa/työtasoissa vähintään yksi 90 asteen nurkka. Asunnot rakennettu tai remontoitu vuosien 1930 ja 2021 välillä, okt, pt, rt, kt.
      Tais jälkimmäinen kappale olla sarkasmia 😏

      Lainaa

    47. Sairastava matelija 29.8.2023 23:36
      Tulos: +14 (16 ääntä)
      Mulle ois kelvannu sekä kaapit että valovirralla toimiva hella pari vuotta sitten ku värkättiin tota keittiötä, oli lopulta pakko ostaa erilliset hellalevyt ja miniuuni kun noita mummonmökki-liesiä ei enää tehdä, ja kaapitkin on ihan tylsän valkoset...

      Lainaa

    48. Poksahtava opas 30.8.2023 0:34
      Tulos: +17 (17 ääntä)
      Harhaanjohtava minkki: Vaarivainaan torpan liesi ainakin toimii niin, että joko molemmat levyt tai uuni + yksi levy. Sulake ei pamahda, levy vaan ei lämpene kun uuni on päällä.
      Tämä on aivan normaali varo toimenpide uunin valmiatajalta. Muuten joku pelle peloton vääntää rautanaulan sulakkeen tilalle ja talo palaa kun piuhat lämpenevät.

      Lainaa

    49. Urbaani fretti 30.8.2023 0:35
      Tulos: +22 (22 ääntä)
      Kuvaileva kolibri: Miksi murtoosasta tuli mieleen jokin puuma baarista 🐱
      Kiitos parhaista nauruista hetkeen 😂

      Lainaa

    50. Kofeiiniton haisunäätä 30.8.2023 11:27
      Tulos: +11 (13 ääntä)
      -x-x-: Tuolla kulmakaapissa on ainakin sisällä tollainen moderni karuselli ja tuollaiset isot laatat kaapien välissä eivät ole olleet kovin pitkään muodissa, eli keittiö on todennäköisesti oikeasti aika tuore.  Siihen, mikä on saanut ihmisen valitsemaan vuonna 2018 nuo 70-luvun ovet, en osaa ottaa kantaa. 
      Tuollaista keittiötä tehtiin kyllä jo reilu 20 vuotta sitten ihan yleisesti, ei tuo karuselli nyt ihan upouusi keksintö ole ja tuollaista reipasta limenvihreää näkyi sisustuksessa juurikin 2000-luvun alussa paljon, jokaiseen remontoitavaan huoneeseenkin piti laittaa tehosteseinä.
      Mutta myyjällä on varmaan tallessa vielä kuitteja noinkin uudesta keittiöstä, ihan takuuasioidenkin puolesta...

      Lainaa

    51. Tulos: +14 (14 ääntä)
      Tervetullut appelsiini: Olenko oikeasti ainoa, joka huomaa paskan, epätasaisen maalausjäljen ovissa? Ihan selvästi maalattu likaisuus tai kulunut väri pois lähivuosina ja osassa ovia toinen maalauskerta on jäänyt paikoin ohuemmaksi. Ovenkahvat on halvin asia vaihtaa saadakseen uuden ilmeen keittiöön. Miksi niiden pitäisi olla [...]
      Oot ainoa. Mun silmään heijastaa ikkunoista valoa/muun keittiön seinää tms, ja siitä nuo vaaleammat kohdat kaapeissa. Ainakin pelkästään näillä kuvilla/kuvakaappauksilla ja paskalla tarkkuudella, alkuperäistä ilmoitusta ja kuvia en ole nähnyt.

      Lainaa

    52. Tulos: -3 (9 ääntä)
      Sankka luumu: Lamppusähkö on 1x10A. Silloin kyllä tehoa syödään. Uuni päällä ei vesi kiehu levyllä.
      Vai niin. Kun noita sähköhommia on tehnyt ammatikseen 25 vuotta, on pätevyystodistus ja toiminut kolmessa firmassa sähkötöiden johtajana niin on yllättävää kuinka Feissarimokissa oppii ettei näistä hommista mitään tiennytkään.

      Lainaa

    53. Katuviisas kilpikonna 5.9.2023 11:18
      Tulos: +6 (6 ääntä)
      Juliet: Oot ainoa. Mun silmään heijastaa ikkunoista valoa/muun keittiön seinää tms, ja siitä nuo vaaleammat kohdat kaapeissa. Ainakin pelkästään näillä kuvilla/kuvakaappauksilla ja paskalla tarkkuudella, alkuperäistä ilmoitusta ja kuvia en ole nähnyt.
      Mut vois olla D-c-fixiä kyllä.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: arvaamaton, hinta, kaapisto, kaapit, keittiö, kirppari, kirppis, kirpputori, kolme tuntia, kuva, matto, odottaa, poliisit