Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Näin saat miehiä, osa 8

Kaunis ja hyvägeeninen nainen ei löydä ansaitsemaansa seuraa.
Näin saat miehiä, osa 8

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 51 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tornipöllö 14.12.2023 0:17
      Tulos: +619 (623 ääntä)
      Kätevää. Jos oikein tekee mieli uhriutua, niin kirjoittaa vaan jotain niin sekavasti, että kukaan ei käsitä, mitä yrität sanoa, ja kun ihmiset alkavat kysyä tarkentavia kysymyksiä (lähinnä että mitä hittoa tää sun sillisalaatti yleensä meinaa), niin ala valittaa wokeilusta ja hiusten halkomisesta.

      Lainaa

    2. Voitokas viikinki 14.12.2023 0:36
      Tulos: +288 (288 ääntä)
      Kyllä se tuo vihreä nimetön jää tolla menolla ilman (hyvää) miestä jos on noin saamaton. Luulisi että jos asia on tärkeä niin panostaisi siihen.

      Lainaa

    3. Työntyvä sotilas 14.12.2023 0:48
      Tulos: +261 (265 ääntä)
      Ainakin tossa oli uusia sanontoja, kuten "vetää naru sisään" 😆

      Lainaa

    4. Tekopirteä gorilla 14.12.2023 1:12
      Tulos: +288 (300 ääntä)
      Vanhanaikainen tarkoittaa sitä että on nähnyt monta romanttista komediaa ja odottaa samaa oikealta elämältä

      Lainaa

    5. Järkipuoli kettu 14.12.2023 1:18
      Tulos: +305 (305 ääntä)
      Ehkä ne tasokkaat miehet eivät lähesty nimetöntä siksi, että he toivovat naiselta muutakin kuin että on hyvä ulkonäkö ja ei käytä alkoholia.

      Lainaa

    6. Tulos: +228 (234 ääntä)
      Jos nimetön jäsen laskeutuisi alas sieltä jalustaltaan tänne meidän tavallisten tallaajien joukkoon, niin ehkä häntä olisi helpompi lähestyä?

      Lainaa

    7. Reseptivapaa satuhahmo 14.12.2023 6:42
      Tulos: +170 (170 ääntä)
      Olen erimieltä vihreän hyvästä luonteesta.

      Lainaa

    8. Heikko ylioppilas 14.12.2023 7:06
      Tulos: +131 (139 ääntä)
      Järkipuoli kettu: Ehkä ne tasokkaat miehet eivät lähesty nimetöntä siksi, että he toivovat naiselta muutakin kuin että on hyvä ulkonäkö ja ei käytä alkoholia.
        Esimerkiksi, että vaikkapa osaa avata suunsa. Itse olen saanut ns. "hyvän miehen", ja mitenköhän se onnistui? Aivan oikein, katsomalla kaikki mielenkiintoiset ja lähestymällä jok' ainutta, Hyviä miehiä jotka haluavat perheen ei ole paljoa, asiassa on syytä olla tarmokas ja oma-aloitteinen. Eivät miehet voi tietää oletko kiinnostunut vai et, ellet itse sitä sano. Ja jos kieltäydyt selkeästi sanomasta, saat juurikin hiippareita joiden mielestä ei on kyllä ja ehkä on kutsu häirintään jo, koska ne olettavatkin, että naiset eivät sano, tai jos sanovatkin, eivät tarkoita mitä sanovat.
        Hyvissä miehissä on myös se ominaisuus, että ne tuppaavat olemaan rehellisiä, ja siksi luulemaan, että muutkin ovat. "Vaikeasti tavoiteltavan" leikkiminen ei toimi, ja typerät pelit eivät toimi. Eivät he halua vaimoa, jonka mielestä tänään olisi pitänyt olla kukkia ja nyt murjotan kolme viikkoa koska et jotenkin lukenut ajatuksiani ja tiennyt sitä, kun itse vain istuin kuin parempikin suolapatsas enkä avannut suutani.
        No, nyt sekin on nähty: naispuolinen NiceGuy (tm). Ei, Amazon ei toimita mieleisiäsi kumppaneita laatikossa ovelle, tee jotain!

      Lainaa

    9. Pilkkopimeä joutsen 14.12.2023 7:09
      Tulos: 0 (18 ääntä)
      Voitokas viikinki: Kyllä se tuo vihreä nimetön jää tolla menolla ilman (hyvää) miestä jos on noin saamaton. Luulisi että jos asia on tärkeä niin panostaisi siihen.

      Lainaa

    10. Mittava unikeko 14.12.2023 7:46
      Tulos: +158 (158 ääntä)
      Voitokas viikinki: Kyllä se tuo vihreä nimetön jää tolla menolla ilman (hyvää) miestä jos on noin saamaton. Luulisi että jos asia on tärkeä niin panostaisi siihen.
      Tuli mieleen vitsi jossa vanhurskas rukoilee elämänsä ajan vain yhtä asiaa: lottovoittoa. Se ei ikinä osu kohdalle ja kuoltuaan hän kysyy Jumalalta syytä miksei saanut voittoa. Vastaus: olisit lotonnut edes kerran...

      Lainaa

    11. Maukas luumu 14.12.2023 7:47
      Tulos: +58 (72 ääntä)
      Minäkin olen sillä tavalla vanhanaikainen (tai oikeasti vaan ujo) etten lähesty kiinnostavia miehiä. Toisaalta en kyllä siitä ole koskaan valittanutkaan. Mut mitä parisuhteen löytämiseen tulee, niin itsellä on hyvin toiminut aina se "se tulee kun sitä vähiten odottaa". Kaikki omat parisuhteet on alkaneet tilanteissa, joissa itsellä ei ollut pienintäkään odotusta puolison löytämisestä tai oikeastaan kuvittelin että olisi jopa vihoviimeinen paikka/tilanne/porukka, josta voisi löytyä sopiva puoliso itselle. Jotenkin varmaan, kun niitä odotuksia ei ole ollenkaan, osaa olla paremmin oma itsensä ja nähdä asiat avoimesti ja ilman pitää painetta. Silloin kummasti ne miehetkin on aina lähestyneet. Jotenkin nuo lihamarketit eli tinderit ja vastaavat taas perustuu liikaa niihin odotuksiin ja paineeseen löytää joku. Toimisi ehkä niille, jotka saa jotain hupia ihan vaan kevyestä deittailusta, eikä etsi parisuhdetta, mutta jotenkin mun on vaikea ajatella sitä oikeasti parisuhteen löytymisen kannalta järkevänä paikkana. Ymmärrän kyllä toki, että sieltä saavuttaa useampia ihmisiä paremmin.

      Lainaa

    12. Arkkienkeli 14.12.2023 8:41
      Tulos: +11 (57 ääntä)
      Ei ihmekään jos kukaan ei halua näiden naisten kanssa parisuhteeseen. Mutta ehkä ystävä löytyy samanmielisten käsi ojossa kulkevien persuryhmästä?

      Lainaa

    13. Itseasiassa 14.12.2023 8:46
      Tulos: +86 (88 ääntä)
      Maukas luumu: Minäkin olen sillä tavalla vanhanaikainen (tai oikeasti vaan ujo) etten lähesty kiinnostavia miehiä. Toisaalta en kyllä siitä ole koskaan valittanutkaan. Mut mitä parisuhteen löytämiseen tulee, niin itsellä on hyvin toiminut aina se "se tulee kun sitä vähiten odottaa". Kaikki omat [...]
      Tiedän pareja joilla on vuosien historia Tinderin jälkeen, joten on sieltäkin mahdollista löytää kumppani. Toisaalta deittisovellukset eivät tuo kumppanin löytöä, koska silloin he (todennäköisesti) menettävät käyttäjiä.
      En itsekään hirveästi aikoinaan lähestynyt miehiä, tuntui etten vain osannut. Mutta nykyisen kumppanin olen pyytänyt treffeille, muuten en usko että olisimme sinne asti päässeet ikinä, kun miestäkin jännitti. Silloin kannatti tarttua hetkeen, ollaan oltu 3 vuotta naimisissa. 

      Lainaa

    14. Itseasiassa 14.12.2023 8:52
      Tulos: +122 (160 ääntä)
      Voisko muuten tuon woke-sanan käytön lopettaa kokonaan? Koska kukaan ei näytä ymmärtävän mitä se tarkoittaa. Lainataan nyt pätkä vaikka Kotuksekta, se menee sata varmasti enemmän oikeaan kun IL:n kommenttipalstat. "Woke-käsite on peräisin Yhdysvalloista, ja monille sanan merkitys on positiivinen. Henkilö on woke, jos hän on ’hereillä’ eli tietoinen alistamisesta ja muista yhteiskunnallisista epäkohdista." https://www.kotus.fi/nyt/kotus-blogi/satunnaisesti_kirjoittava_kotuslainen/heraa_valvomaan_-_woke_on_taalla.35121.blog

      Lainaa

    15. Suunnaton pomelo 14.12.2023 8:59
      Tulos: -54 (136 ääntä)
      Itseasiassa: Voisko muuten tuon woke-sanan käytön lopettaa kokonaan? Koska kukaan ei näytä ymmärtävän mitä se tarkoittaa. Lainataan nyt pätkä vaikka Kotuksekta, se menee sata varmasti enemmän oikeaan kun IL:n kommenttipalstat. "Woke-käsite on peräisin Yhdysvalloista, ja monille sanan merkitys on positiivinen. Henkilö on woke, [...]
      Hienosti woketit ja jätit lainauksen loppuosan pois, koska se ei tukenut mielipidettäsi:
      "Fox ja monet muut sen sijaan näkevät ilmiön negatiivisena. Heille ’hereillä’ olevat ovat turhasta valittajia, jotka loukkaantuvat kaikesta mitättömästäkin."

      Lainaa

    16. Heikko ylioppilas 14.12.2023 9:10
      Tulos: +37 (45 ääntä)
      Itseasiassa: Tiedän pareja joilla on vuosien historia Tinderin jälkeen, joten on sieltäkin mahdollista löytää kumppani. Toisaalta deittisovellukset eivät tuo kumppanin löytöä, koska silloin he (todennäköisesti) menettävät käyttäjiä. En itsekään hirveästi aikoinaan lähestynyt miehiä, tuntui etten vain osannut. Mutta nykyisen [...]
        Tinderissä ja niissä muissahan on juurikin se vika, että niiden ansantalogiikkaan kuuluu, että mieluiten kukaan ei löydä ketään. Muutenhan menee asiakkaat. Itse olen tavannut lähestymäni miehet ihan luomuna: "No moi, mitä puuhaat?" Toki 99% ajasta saa pienen jutun aikaiseksi bussipysäkillä, tai uuden kaverin. Yhden vanhimmista ystävistäni tapasin festareilla kun olimme teinejä, kysyin tulta, ja totesin jotain satunnaista josta hän ilahtui "ai sinäkin olet lukenut sen? Melkein kukaan ei ole! Tule meidän leiriin, meillä on kaljaa!" (Jos tuo kuulostaa teinixiltä, niin siksi että me olimme. Mutta 25 vuotta myöhemmin, lapsemme leikkivät keskenään, sisaruksia eivät ole). 
        Jutun idea on se, että on vain utelias tapaamaan ihmisiä, eikä ota pahemmin nokkiinsa jos jotakuta ei kiinnosta, tai kiinnostaa hyvänpäiväntuttavuus tai ehkä jopa ystävyys (ystävät ovat yhtä tärkeitä kuin kumppanit). Itsekin olen ujo kuin saa olla -tai introvertti kuten sitä nykyisin kutsutaan -mutta se on vain ominaisuus joka on pakko hiljentää jos aikoo tavata jonkun. Hyvä muistaa, että niitä muita luultavasti pelottaa ihan yhtä paljon, ja on myötätuntoista käytöstä olla pakottamatta muita sellaiseen mikä itseänikin pelottaa, eli avaamaan suunsa vaan. Nimimerkki "Itseasiassa" on varmaan yhtä introvertti kuin minäkin, mutta niinhän se sujuu ettei hae seksiä väkisin, vaan olettaa vain muista hyvää ja sanoo jotain. Ainut kerta kun minut on pokattu, tuleva poikaystäväni lausui "who are you?" ja kyllä se siitä sitten lähti. :)
         

      Lainaa

    17. Itseasiassa 14.12.2023 10:00
      Tulos: +95 (131 ääntä)
      Suunnaton pomelo: Hienosti woketit ja jätit lainauksen loppuosan pois, koska se ei tukenut mielipidettäsi: "Fox ja monet muut sen sijaan näkevät ilmiön negatiivisena. Heille ’hereillä’ olevat ovat turhasta valittajia, jotka loukkaantuvat kaikesta mitättömästäkin."
      Niin, heille jostain syystä oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo ovat pahasta. Ja he ovat siksi valjastaneet toisten positiivisen asian oman negatiivisen asiansa ajamiseen, kun halutaan osoitella alustavasti muita ihmisryhmiä. Siksi en halunnut sitä lainata, me somessa pyörijät kyllä jatkuvasti näemme mihin se on johtanut. Siksi on hyvä tuoda se oikea alkuperä esiin, kyllä se tietysti oli silloin 80-90 vuotta sitten rotuerottelun kannattajille hyvin negatiivinen asia.

      Lainaa

    18. Makaaberi kalkkuna 14.12.2023 10:32
      Tulos: +43 (45 ääntä)
      Työntyvä sotilas: Ainakin tossa oli uusia sanontoja, kuten "vetää naru sisään" 😆
      Todella timmit lantiopohjan lihakset...?

      Lainaa

    19. Kovalentti oravainen 14.12.2023 10:37
      Tulos: +23 (55 ääntä)
      Tornipöllö: Kätevää. Jos oikein tekee mieli uhriutua, niin kirjoittaa vaan jotain niin sekavasti, että kukaan ei käsitä, mitä yrität sanoa, ja kun ihmiset alkavat kysyä tarkentavia kysymyksiä (lähinnä että mitä hittoa tää sun sillisalaatti yleensä meinaa), niin ala valittaa wokeilusta ja hiusten halkomisesta.
      Tyypillinen persu.

      Lainaa

    20. Kovalentti oravainen 14.12.2023 10:37
      Tulos: +25 (29 ääntä)
      Makaaberi kalkkuna: Todella timmit lantiopohjan lihakset...?
      Eipä sinne silti alipainetta synny.

      Lainaa

    21. Tietokoneeton oliivi 14.12.2023 10:38
      Tulos: +49 (53 ääntä)
      Arkkienkeli: Ei ihmekään jos kukaan ei halua näiden naisten kanssa parisuhteeseen. Mutta ehkä ystävä löytyy samanmielisten käsi ojossa kulkevien persuryhmästä?
      Jos pitkä, vaalea, hyvät geenit ja tykkää vanhoista arvoista (mies perheen pää), niin siinähän olisi juuri tiettyihin piireihin mitä parhain äiti.

      Lainaa

    22. Suopea lisko 14.12.2023 10:48
      Tulos: +59 (59 ääntä)
      Tuo yllättävän yleistä, että tuolla on ihmisiä, jotka odottaa kaikkea kivaa ja hyvää ilman, että itse on valmis tekemään asian eteen mitään. Olisiko niin, että tämä vihreä nimetön jäsen ei ole löytänyt sitä hyvää miestä, koska hän on liian vanhanaikainen näille hänen unelma miehille? Jos ei ole syntynyt kultalusikka suussa, niin ikävä totuus näille eräille, että hyvät asiat eivät yleensä kävelle sisälle kotiisi ilman työtä.

      Lainaa

    23. Työtätekevä sarvikuono 14.12.2023 11:11
      Tulos: -39 (105 ääntä)
      Alkoholittomuus ei naisella ole yleensä mikään "deittailu arvoa nostava" ominaisuus. Varsinkin kun usein ei katsota hyvällä myöskään toisen juomista. Exän kanssa oli tuskastuttavaa lähteä illanistujaisiin, kun kaikki muut ottivat mukavat viinihiprakat niin hän joi vettä ja vahtasi kelloa. Nykyinen vaimoni ei enää lasten hankinnan jälkeen ole paljoa ottanut, mutta parasta laatuaikaa yhdessä on viedä lapset mummolaan ja avata viinipullo. Yleensä alkoholin kohtuukäyttöäkin vastustavan ihmisen tunnistaa siitä että hän kertoo olevansa alkoholiton. Pieni hutikka auttaa myös kumppanin löytämisessä.

      Lainaa

    24. Kutsumaton pöllö 14.12.2023 11:21
      Tulos: +53 (55 ääntä)
      Mittava unikeko: Tuli mieleen vitsi jossa vanhurskas rukoilee elämänsä ajan vain yhtä asiaa: lottovoittoa. Se ei ikinä osu kohdalle ja kuoltuaan hän kysyy Jumalalta syytä miksei saanut voittoa. Vastaus: olisit lotonnut edes kerran...
      No, perkele. Nyt selvisi miksi en ole lottomiljonääri.

      Lainaa

    25. It's a deal 14.12.2023 12:04
      Tulos: +85 (87 ääntä)
      Tekopirteä gorilla: Vanhanaikainen tarkoittaa sitä että on nähnyt monta romanttista komediaa ja odottaa samaa oikealta elämältä
      Nyt kun niitä vanhempia elokuvia katsoo, siellä on aika mielenkiintoisia lähestymistapoja. Rikas ja komea mies vain tarraa kiinni ja suutelee, koska kaikki toivovat vain ja ainoastaan sitä. Yksi tyylilaji on stalkkaamisen ja pommittamisen vetäminen maksimiin, koska se osoittaa tosirakkautta, josta olisi todella epäkohteliasta olla pitämättä. Myös kierot juonet olemassaolevan suhteen rikkomiseksi ovat suotavia.

      Lainaa

    26. Kultivoitunut paimen 14.12.2023 13:27
      Tulos: -40 (64 ääntä)
      Itseasiassa: Voisko muuten tuon woke-sanan käytön lopettaa kokonaan? Koska kukaan ei näytä ymmärtävän mitä se tarkoittaa. Lainataan nyt pätkä vaikka Kotuksekta, se menee sata varmasti enemmän oikeaan kun IL:n kommenttipalstat. "Woke-käsite on peräisin Yhdysvalloista, ja monille sanan merkitys on positiivinen. Henkilö on woke, [...]
      Itse en koskaan ole nähnyt  kyseistä sanaa positiivisena. Ongelma vain on, että sen alkuperäinen negatiivinen merkitys on muuttunut "byhyyy olet eri mieltä kanssani wokewokewoke" -ulinaksi.
      Ennen wokella oli selkeä merkitys. Esim. Silakoissa ja Rasmus-ryhmässä ainakin yhdessä vaiheessa oli äänessä aktiivi, joka mm. Väitti, että tietynväriset ihmiset eivät voi kokea rasismia, vaikka olisivat rasistisen motiivin uhreja. Tämä oli alkuperäistä wokea, jolle kelpasi nauraa niin vasemmisto, kuin oikeisto.

      Lainaa

    27. Tulos: +20 (28 ääntä)
      Heikko ylioppilas:   Esimerkiksi, että vaikkapa osaa avata suunsa. Itse olen saanut ns. "hyvän miehen", ja mitenköhän se onnistui? Aivan oikein, katsomalla kaikki mielenkiintoiset ja lähestymällä jok' ainutta, Hyviä miehiä jotka haluavat perheen ei ole paljoa, asiassa on syytä olla tarmokas ja oma-aloitteinen. Eivät miehet voi tietää [...]
      Vaikutat hyvin kauniilta ihmiseltä. Enkä puhu ulkonäöstä. Pyytäisin tarjota sumpit ellet olis myös maininnut olevasi varattu.

      Lainaa

    28. K. Arjalainen 14.12.2023 14:59
      Tulos: +16 (34 ääntä)
      Tietokoneeton oliivi: Jos pitkä, vaalea, hyvät geenit ja tykkää vanhoista arvoista (mies perheen pää), niin siinähän olisi juuri tiettyihin piireihin mitä parhain äiti.
      Kelpaisi.
      T. Kari

      Lainaa

    29. Tulos: +58 (62 ääntä)
      Erikoinen toi "olen kaunis nainen ja tuntuisi hassulta että pitäisi ottaa mies, joka ei huolehdi hygieniasta tai on ilkeä sovinisti". Ei siis mitenkään paha periaate... Mutta onko kauneudella sen kanssa tekemistä, eikö nuo minimi standardit pitäisi olla ihan luvalliset kenelle hyvänsä. Sen sijaan olen ennenkin nähnyt sellaista pohdintaa, että pidetään itseä liian hyvänä ottamaan mies, joka ei miellytä silmää tai tienaa liian vähän. Itse neuvoisin, että ei aseta mitään tiukkoja standardeja tämänkaltaisten pinnallisten asioiden suhteen: Tee esimerkiksi listaa ulkoisista ominaisuuksista, jotka ihannemiehellä olisi, ja lähde metsästämään senkaltaista miestä. Se ihana ja täydellinen kumppani voi olla jotain, mitä ei ole osannut kuvitellakaan, ja se oikea aarre paljastuu yleensä vasta kunnolla tutustumalla.

      Lainaa

    30. Universaali hamsteri 14.12.2023 16:15
      Tulos: +57 (61 ääntä)
      En nyt varmasti itse ole mitenkään keskiverrosta poikkeava ulkonäön suhteen, mutta mulla kyllä aina nousee karvat pystyyn kun joku kehuu omaa ulkonäköään deitti-ilmoituksissa. Tai jos jotenkin tuo esiin sitä omaa hyvyyttään. Olen todella kiltti ihminen. Olen todella kaunis, minulla on todella hyvät geenit. Voipi olla että vika on täysin oman pääni sisällä mutta saan hyvin pinnallisen kuvan kyseisistä ihmisistä eikä todellakaan tee mieli edes yrittää lähestyä millään tavalla. Toisaalta samasta syystä itseni on tosi vaikea tehdä profiileja deittisovelluksiin. En pidä siitä teennäisyydestä että listataan vain ne hyvät puolet itsestä ja sitten puolen vuoden seurustelun jälkeen paljastuu kerrostalon korkuinen kasa paskaa kun pelissä on jo roimasti tunteita.

      Lainaa

    31. Tulos: +37 (49 ääntä)
      Kultivoitunut paimen: Itse en koskaan ole nähnyt  kyseistä sanaa positiivisena. Ongelma vain on, että sen alkuperäinen negatiivinen merkitys on muuttunut "byhyyy olet eri mieltä kanssani wokewokewoke" -ulinaksi.Ennen wokella oli selkeä merkitys. Esim. Silakoissa ja Rasmus-ryhmässä ainakin yhdessä vaiheessa oli äänessä aktiivi, joka mm. [...]
      Ai että yksi suomalainen henkilö on määrittänyt afroamerikkalaisista aktivistipiireistä vuosikymmeniä sitten lähteneen termin oikean merkityksen? Hyvä tietää.

      Lainaa

    32. Kovalentti oravainen 14.12.2023 16:32
      Tulos: +47 (59 ääntä)
      Suunnaton pomelo: Hienosti woketit ja jätit lainauksen loppuosan pois, koska se ei tukenut mielipidettäsi: "Fox ja monet muut sen sijaan näkevät ilmiön negatiivisena. Heille ’hereillä’ olevat ovat turhasta valittajia, jotka loukkaantuvat kaikesta mitättömästäkin."
      Mikä auktoriteetti on tämä "Fox ja moni muu"?

      Lainaa

    33. Kultivoitunut paimen 14.12.2023 17:12
      Tulos: -13 (39 ääntä)
      just: Ai että yksi suomalainen henkilö on määrittänyt afroamerikkalaisista aktivistipiireistä vuosikymmeniä sitten lähteneen termin oikean merkityksen? Hyvä tietää.
      Historialla ei ole monessa asiassa juurikaan merkitystä, jos sanojen merkitys on muuttunut ajansaatossa.

      Lainaa

    34. Prepaid puhveli 14.12.2023 17:30
      Tulos: -65 (83 ääntä)
      Naisten huoneen nimettömällä tuntuu olevan väärä asenne. Hän tosiaan voisi lähestyä miehiä. Nähdä vaivaa itsekin. Miksi tilanne on vaikea sekä miehille että naisille? Feminismi on vienyt asiat siihen pisteeseen, ettei miehen kannata lähestyä tietynlaisia naisia. Naisia, joille kaikki on seksuaalista häirintää ja panojen jälkeen tulee raiskaussyyte. Jos lapsia tehdään, nainen ottaa eron, omii lapset, vieraannuttaa heidät isästään, lypsää kuitenkin rahat ja pahimmillaan syyttää pedofiiliksi, jos ei muuten pääse isästä eroon. Luulitteko, etteivät miehet opi tanssimaan miinakentällä?

      Lainaa

    35. Kiltti pähkinä 14.12.2023 17:52
      Tulos: -32 (40 ääntä)
      Kovalentti oravainen: Mikä auktoriteetti on tämä "Fox ja moni muu"?
      Oli kyllä outo. 😄 Mutta toisaalta, jos Foxin tilalla olisi suomalaisille tutumpi BBC, niin ehkä se ei kuulostaisi niin oudolta. Fox on pikaisen googlauksen perusteella Yhdysvaltojen katsotuin uutislähde.

      Lainaa

    36. Tulos: -27 (39 ääntä)
      Jos olisin sinkku ja deittipalvelussa olis 33v nainen joka haluaa perustaa perheen niin jäisi multakin lähestymättä.

      Lainaa

    37. Tulos: -53 (65 ääntä)
      Nämä pariutumisongelmat on 99% naisten syytä, siis tuo naurettava passiivisuus ja laiskuus lähestyä miehiä. Omissa kavereissa on 6 yliopiston käynyttä pitkää sporttista miestä, hyvissä töissä, raittiita, hyvätapaisia, hyvä hygienia, fiksuja hauskoja jne. Eli sitä mitä naiset väittää olevan mahdotonta löytää Kaikki olleet vuosia sinkkuja(ei siis sinkkuja kuten naiset eli irtoseksiä, vaan sinkkuja ilman irtosuhteita) ja yhtäkään ei ole yksikään nainen lähestynyt. Itse ovat sen verran kohteliaita ja asiallisia, että eivät uskalla naisia lähestyä vaikka kaupassa/salilla, kun miehet on niin demonisoitu nykyään Jos on raitis eikä käy baareissa niin on naisille huonompi kuin haiseva juoppo, kun juoppo "on sentään mies ja tekee aloitteen!"

      Lainaa

    38. Nopeutettu sakaali 15.12.2023 17:27
      Tulos: +10 (22 ääntä)
      Nimetön, oot itteäs täynnä ja todennäköisesti kuvittelet "kauneutes." Ei oo normaalia kehuskella itteään tolleen jossain Facebookissa.

      Lainaa

    39. Syyntakeeton mustikkamehukeitto 15.12.2023 22:08
      Tulos: +43 (51 ääntä)
      Chilipää: Nämä pariutumisongelmat on 99% naisten syytä, siis tuo naurettava passiivisuus ja laiskuus lähestyä miehiä. Omissa kavereissa on 6 yliopiston käynyttä pitkää sporttista miestä, hyvissä töissä, raittiita, hyvätapaisia, hyvä hygienia, fiksuja hauskoja jne. Eli sitä mitä naiset väittää olevan [...]
      Tämä on ihan älytöntä biojätettä, että naisia ei muka voi lähestyä nykyään kaupassa tms tai saa ahdistelusyytteen. Jos entinen "hyvä ja toimiva" tapa on ollut tarrata ensimmäisenä tekona tissiin tai persuksiin ja läähättää korvaan , että nyt olis "seinän takana patukkaa tarjolla", niin siinä tapauksessa on hyvä että lähestyminen on nykyisin kokonaan jätetty. Ja todellakin, tuon kaltainen lähestymistapa on ihan yhtä rikollista, oli tekijä/kohde sitten mies tai nainen.
       Vinkki, jos osaa alkeellisia käytöstapoja, voi aloittaa puheen mistä tahansa käsillä olevasta asiasta, vaikka onko kaupassa tapaamasi kiinnostava henkilö maistanut tätä ja tuota, sitten siitä luontevasti jatkaa lopuksi, että olisiko toisella kiinnostusta joskus jatkaa keskustelua vaikka kahvilla. Kaikki ei halua, mutta se sallittakoon. Oli kumpaa sukupuolta tahansa, joku vinkki on hyvä antaa, että toisen seura kiinnostaa jatkossakin. Jos on etäinen, jäykän kohtelias ja vieläpä sosiaalisen oloinen ja viehättävä, niin helposti tulkitaan tilanne niin ettei toista vain kiinnosta ja harvalle tulee mieleen alkaa ehdotella treffejä.

      Lainaa

    40. Velaton hyönteinen 16.12.2023 2:18
      Tulos: +13 (17 ääntä)
      Työntyvä sotilas: Ainakin tossa oli uusia sanontoja, kuten "vetää naru sisään" 😆
      Mikähän tuokin oikein on? Herneitä joku on vetänyt nenään mutta naru? Stringien naru sisään sinne minne yleensä hiekka menee? Ei enempään mielikuvitus nyt riitä. Ideoita?

      Lainaa

    41. Toivoton kultakala 16.12.2023 9:06
      Tulos: +13 (19 ääntä)
      Chilipää: Nämä pariutumisongelmat on 99% naisten syytä, siis tuo naurettava passiivisuus ja laiskuus lähestyä miehiä. Omissa kavereissa on 6 yliopiston käynyttä pitkää sporttista miestä, hyvissä töissä, raittiita, hyvätapaisia, hyvä hygienia, fiksuja hauskoja jne. Eli sitä mitä naiset väittää olevan [...]
      Mites itse olet pariutunut?

      Lainaa

    42. Johdoitettu pähkinä 17.12.2023 0:23
      Tulos: +12 (12 ääntä)
      Heikko ylioppilas:   Esimerkiksi, että vaikkapa osaa avata suunsa. Itse olen saanut ns. "hyvän miehen", ja mitenköhän se onnistui? Aivan oikein, katsomalla kaikki mielenkiintoiset ja lähestymällä jok' ainutta, Hyviä miehiä jotka haluavat perheen ei ole paljoa, asiassa on syytä olla tarmokas ja oma-aloitteinen. Eivät miehet voi tietää [...]
      Itsekin olen saanut "hyvän miehen", luultavasti siksi että minä olin se lähestyvä osapuoli ja meillä vaan kaikki synkkas yks yhteen. ♥

      Lainaa

    43. Tuntematon kookos 18.12.2023 0:43
      Tulos: +31 (37 ääntä)
      Chilipää: Nämä pariutumisongelmat on 99% naisten syytä, siis tuo naurettava passiivisuus ja laiskuus lähestyä miehiä. Omissa kavereissa on 6 yliopiston käynyttä pitkää sporttista miestä, hyvissä töissä, raittiita, hyvätapaisia, hyvä hygienia, fiksuja hauskoja jne. Eli sitä mitä naiset väittää olevan [...]
      Jos nämä kuusi kaveriasi omaavat samanlaisen halveksivan ja katkeran asenteen naisia kohtaan kuin sinä, niin ei mikään ihme, että ovat sinkkuina. Huvittavaa myös, että aloitat kommenttisi sysäämällä pariutumisongelmat täysin naisten niskaan, koska he ovat niin "passiivisia ja laiskoja lähestymään miehiä", mutta sitten myöhemmin kommentissasi paljastat, että nämä kaverisi ovat yhtä passiivisia ja laiskoja lähestymään naisia. Sama totuushan tässä pätee kuin tuolle vihreälle nimettömälle naiselle: ei kukaan tule sinua hakemaan kotiovelta, eikä kukaan ole ajatustenlukija, joka tietäisi, millainen sinä olet ja oletko vapaana. Jos ei koskaan laita itseään aktiivisesti tilanteisiin, joissa kohtaamisia voi syntyä ja toisiin voi tutustua, on turha odottaa mitään suhdetta. Ainakin kertomasi mukaan näillä kavereillasi ei ilmeisesti ole mitään kokemuksia todellisen elämän kohtaamisista, jos tosissaan kuvittelevat, että kohteliaasti tehdyt lähestymiset johtaisivat jatkuvalla syötöllä syytteisiin.

      Lainaa

    44. Letitetty banaani 18.12.2023 10:37
      Tulos: +5 (9 ääntä)
      jukkapalmu: Jos olisin sinkku ja deittipalvelussa olis 33v nainen joka haluaa perustaa perheen niin jäisi multakin lähestymättä.
      Miksi?

      Lainaa

    45. Kerrattu appelsiini 21.12.2023 14:57
      Tulos: -4 (12 ääntä)
      Letitetty banaani: Miksi?
      Ei ehkä halua vammaisia kakaroita.

      Lainaa

    46. Vieraskorea myyrä 21.12.2023 16:40
      Tulos: +5 (7 ääntä)
      Tuon "ulkosuomalainen" jäi nyt auki, eli tarkoittiko oikeasti maahanmuuttajaa? Jonka voisi olettaa olevan juurikin vastakohta ulkosuomalaiselle (ainakin ennen kuin saa kansalaisuuden). Muistan kun kerran kuumeessa sotkin "mukaan lukien" ja "pois lukien" ja kuinka en voinut kääntää aivoja toiseen asentoon vaikka sitä minulle selitettiin. Tervehdyttäni tajusin tietysti heti, mutta en enää saanut kiinni siitä hullusta tunteesta, kun minä käytän sanoja oikein ja kaikki muut väärin.

      Lainaa

    47. Iloton Kalori 23.12.2023 21:35
      Tulos: -9 (17 ääntä)
      Itseasiassa: Niin, heille jostain syystä oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo ovat pahasta. Ja he ovat siksi valjastaneet toisten positiivisen asian oman negatiivisen asiansa ajamiseen, kun halutaan osoitella alustavasti muita ihmisryhmiä. Siksi en halunnut sitä lainata, me somessa pyörijät kyllä jatkuvasti näemme mihin se on johtanut. [...]
      Oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo ei kyllä liity mitenkään wokeen. Kukaan ei pidä wokea millään tavalla positiivisena asiana.

      Lainaa

    48. Iloton Kalori 23.12.2023 21:36
      Tulos: -6 (14 ääntä)
      Kovalentti oravainen: Tyypillinen persu.
      Tyypillinen vassari. Pää pilattu alkoholilla ja liiman haistelulla.

      Lainaa

    49. Maidoton ampiainen 23.12.2023 23:14
      Tulos: +9 (9 ääntä)
      Introvertti ei ole sama kuin ujo, kuten joku kommentoija väitti. Itse esimerkiksi olen introvertti, mutta en tippaakaan ujo.

      Lainaa

    50. Ohimenevä oliivi 28.12.2023 1:24
      Tulos: +3 (5 ääntä)
      Tuntematon kookos: Jos nämä kuusi kaveriasi omaavat samanlaisen halveksivan ja katkeran asenteen naisia kohtaan kuin sinä, niin ei mikään ihme, että ovat sinkkuina. Huvittavaa myös, että aloitat kommenttisi sysäämällä pariutumisongelmat täysin naisten niskaan, koska he ovat niin "passiivisia ja laiskoja lähestymään miehiä", mutta [...]
      Ihan paras kommentti, aplodit :D Siis miten tyhmiä ihmiset oikeesti nykyään on ku jaksaa uskoa ja länkyttää tuota että pariutuminen olisi joku yhteiskunnallinen ongelma. Paskapuhetta ja propagandaa.

      Lainaa

    51. Ohimenevä oliivi 28.12.2023 1:27
      Tulos: -1 (3 ääntä)
      Chilipää: Nämä pariutumisongelmat on 99% naisten syytä, siis tuo naurettava passiivisuus ja laiskuus lähestyä miehiä. Omissa kavereissa on 6 yliopiston käynyttä pitkää sporttista miestä, hyvissä töissä, raittiita, hyvätapaisia, hyvä hygienia, fiksuja hauskoja jne. Eli sitä mitä naiset väittää olevan [...]
      Ja sitten heräsit. Ei sulla mitään kavereita ole.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kieli, maahanmuuttajat, mamut, miehet, naiset, seuranhaku, seurustelu, sinkut, suomi, ulkomaalaiset, ulkonäkö, ulkosuomalaiset, vanhanaikainen