Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Naistenhuoneen ovi jäi auki, osa 287

Epämääräisen piparimuotin mysteeri ratkeaa vihdoin.
Naistenhuoneen ovi jäi auki, osa 287

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 65 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Surumielinen appelsiini 28.12.2023 0:14
      Tulos: +219 (237 ääntä)
      Mitäs se Kukka siellä yritättää muka fleksailla? Taitaa olla höpöpuheita tommoiset pesäpallomailat? Ei semmoista vehjettä jolle ei kumia löytyisi. Ja onhan niitä muitakin tapoja käyttää. Arvaisin että jätesäkki ei ole kummastakaan osapuolesta varsinaisen miellyttävä.

      Lainaa

    2. Nirso flamingo 28.12.2023 0:15
      Tulos: +234 (240 ääntä)
      Maailmanennätys peniksen koossa näyttäisi olevan 48cm. Kyseisen kalun toimintakunnosta ei ole tietoa, nimittäin kyseisen vehkeen toimintakuntoonsaattaminen veisi 20% kehon verimäärästä.

      Lainaa

    3. Tulos: +53 (115 ääntä)
      Tietysti voi olla, että miehet väittelemässä kuukautissuojien ominaisuuksista olisi vähän samanlaista sekoilua kuin tuo Main ja Kukan molemminpuolinen tietämättömyys. Toisaalta kumeja kuitenkin käytetään yhdessä.

      Lainaa

    4. Tulos: +156 (186 ääntä)
      Kyllähän sen liian pienet sukatkin saa jalkaan, mutta ne sitten puristaa myös aika ikävästi, vaikka venyvätkin reilusti isommaksi.

      Lainaa

    5. Toipuva haisunäätä 28.12.2023 1:01
      Tulos: +340 (346 ääntä)
      Piparimuotti on Aalto-maljan mallinen. Mahtoikohan Matilaiselle selvitä?

      Lainaa

    6. Ikääntyvä karhu 28.12.2023 1:02
      Tulos: +149 (151 ääntä)
      Eikö tuo muotti ole Aalto-maljakkoa esittävä

      Lainaa

    7. Vetämätön vesinokkaeläin 28.12.2023 1:09
      Tulos: +157 (171 ääntä)
      Vähän eri asia jotenkuten saada kondomi venytettyä vaikka käteen, kuin miehen penikseen, jossa sen pitäis pysyä mukavasti paikallaan ja sen läpi tuntuakin jotain, eikä vaan puristaa elintä valkoseks! Ja joo, kondomeja on eri kokoja ja on ensiarvosen tärkeää seksin sujumisen kannalta, että mies tietää oman kokonsa.

      Lainaa

    8. Tulos: +35 (37 ääntä)
      Aaltovaasimuotti

      Lainaa

    9. Tulos: +75 (83 ääntä)
      Sukupuolielin on yhdyssana!

      Lainaa

    10. Rivo appelsiini 28.12.2023 2:21
      Tulos: +97 (99 ääntä)
      Se voi olla että Kukalle on leuhotettu koosta etukäteen. Miten tossa kävi? Oliko melassa luvattu koko ja mahtuiko jumiin ja sisään? Ei se isokaan kaikille ole hyvä.

      Lainaa

    11. Sipulinhajuinen aasi 28.12.2023 4:26
      Tulos: +64 (68 ääntä)
      Liekkö Kukalla kuminen poikakaveri

      Lainaa

    12. Tulos: +10 (190 ääntä)
      Sukka hai: Sukupuolielin on yhdyssana!
      Mun mielestä se on ihan typerä sana muutenkin. Nykyään käytetään onneksi paljon sanaa "sukuelin", joka on mielestäni parempi sana. Kuitenkin ajattelisin, että sen elimen perimmäinen ajatus on suvun jatkaminen eikä sukupuolen määrittäminen (joka on nykyaikana muutenkin aika kyseenalainen ajatus). Kaikista hassuinta on tuon pohjalta keksitty termi "sukupuolitauti". Ikään kuin mun naiseuteni ois saanut jonkun tartunnan jos mulle tulis vaikkapa tippuri. 😂

      Lainaa

    13. Syövyttävä flamingo 28.12.2023 5:33
      Tulos: +143 (143 ääntä)
      Väkisinkin tulee mieleen että on vaan heitetty että elin on liian iso, ettei sille löydy sopivaa kumia eikä näin ollen "voi" niitä käyttää. 40 cm on jo sen verran pitkä mitta että pienemmällä mittakaavalla olevia hirvittää.

      Lainaa

    14. Kepeä valas 28.12.2023 6:14
      Tulos: +91 (101 ääntä)
      Ace: Mun mielestä se on ihan typerä sana muutenkin. Nykyään käytetään onneksi paljon sanaa "sukuelin", joka on mielestäni parempi sana. Kuitenkin ajattelisin, että sen elimen perimmäinen ajatus on suvun jatkaminen eikä sukupuolen määrittäminen (joka on nykyaikana muutenkin aika kyseenalainen ajatus). Kaikista hassuinta on [...]
      Nykyään onneksi suositellaankin puhumaan seksitaudeista.

      Lainaa

    15. Kukkahattuneiti 28.12.2023 7:26
      Tulos: +16 (22 ääntä)
      Toipuva haisunäätä: Piparimuotti on Aalto-maljan mallinen. Mahtoikohan Matilaiselle selvitä?
      Piti vielä googlata, että sellainen on tosiaan olemassa!

      Lainaa

    16. Tulos: +129 (131 ääntä)
      Rivo appelsiini: Se voi olla että Kukalle on leuhotettu koosta etukäteen. Miten tossa kävi? Oliko melassa luvattu koko ja mahtuiko jumiin ja sisään? Ei se isokaan kaikille ole hyvä.
      Ehkä tuleva seksipartneri halunnut välttää kondomin käyttöä ja sepustanut tällaisen selityksen.

      Lainaa

    17. Käärinliinaton kuguaari 28.12.2023 8:00
      Tulos: -27 (77 ääntä)
      Mun mielestä hassua, miten heti kyseenalaistetaan peniksen pituus, kun mennään yli keskiarvojen. Uskokaa pois, maailmassa osalla on keskimittaa pienempi penis ja toisilla on sitten suurempi malli. Itsellä oli kumppani, joka oli varustettu sillä isommalla versiolla, eikä kaupan kumit olleet yhtään mukavia (ei niitä edes saanut päälle, vaikka päähän mahtuukin). Netistä ehdin löytää isompia, mutta eipä sitten tullut käyttöön, kun lähdimme eri teille. Ei ole sen jälkeen ollut extraisoille tarvetta.

      Lainaa

    18. Mieluisa muurahainen 28.12.2023 8:49
      Tulos: +52 (58 ääntä)
      Kaikille ne tavallisen kokoiset kondomit ei mene hyvin päälle vaikka ei jättikulli olisikaan. Isompi kortsu on helpompi pukea ja pysyy paremmin päällä.

      Lainaa

    19. Itseasiassa 28.12.2023 8:59
      Tulos: +52 (52 ääntä)
      Rivo appelsiini: Se voi olla että Kukalle on leuhotettu koosta etukäteen. Miten tossa kävi? Oliko melassa luvattu koko ja mahtuiko jumiin ja sisään? Ei se isokaan kaikille ole hyvä.
      En usko, aloin epäillä kun ei ollut sentilleen oikea mitta. Vai oliko miesparalla liian vain lyhyitä viivoittimia?
      Eri kokoisia kondomeja tosiaan löytyy netistä ja jos se oikean kokoinen ei meinaa pystyä päällä (vaikka peniksen juurta kohden paksu Evan muodon vuoksi), niin voi kokeilla avuksi penisrengata. Mutta 35-40 senttinen ei pitäisi mennä ihan juurta myöden naisen sisälle, joten ei varmaan sen kortsun tarvitse ihan niin pitkä olla? 

      Lainaa

    20. Viriili karjalanpiirakka 28.12.2023 9:26
      Tulos: +92 (96 ääntä)
      "joo joo kato ei niitä kortsuja vaan löydy ku mulla on tää 35cm. Voi olla kyl lähempänä 40."
      Ufo hai: Ehkä tuleva seksipartneri halunnut välttää kondomin käyttöä ja sepustanut tällaisen selityksen.

      Lainaa

    21. Söpö alligaattori 28.12.2023 9:43
      Tulos: +78 (88 ääntä)
      Syövyttävä flamingo: Väkisinkin tulee mieleen että on vaan heitetty että elin on liian iso, ettei sille löydy sopivaa kumia eikä näin ollen "voi" niitä käyttää. 40 cm on jo sen verran pitkä mitta että pienemmällä mittakaavalla olevia hirvittää.
      En oikein usko (huono paikka käyttää sanaa "niele" ) sitä että vehje olisi edes 35cm. Noin niinkuin keskimäärin peniksen koko maailmanlaajuisesti (koska eihän kaveri ole välttämättä suomalainen) on vissiin 16cm. 25cm on jo ihan hemmetin iso, niin siihen vielä kymmenen saatika 15cm päälle kuulostaa kyllä aika epätodennäköiseltä. Mutta joka tapauksessa, kondomeja valmistetaan kyllä eripituisille peniksille. Eihän siinäkään olisi järkeä että jos sulla sattuu olemaan 10cm vehje niin joutuisit silti käyttämään niitä mitkä on tehty 20cm pituisille. Kuulostaa todellakin tekosyyltä siihen miksi ei voi käyttää kumia.

      Lainaa

    22. Tulos: +33 (49 ääntä)
      Ehkä 35-40 cm on liioittelua, mutta kerran olen nähnyt lähietäisyydeltä semmosen about 30-senttisen ja melko paksun. Ja voin kertoa, että ei mahtunut.

      Lainaa

    23. Tulos: +50 (56 ääntä)
      Viriili karjalanpiirakka: "joo joo kato ei niitä kortsuja vaan löydy ku mulla on tää 35cm. Voi olla kyl lähempänä 40."
      Ja sitten treffeillä housut veke, ja se on perus 16cm. Ei yhtään dorkaa? Eikä varmaan mimmi usko enää satuja tältä "pyöristin ~25cm ylöspäin" kaverilta.

      Lainaa

    24. Tuomionvoipa pulu 28.12.2023 11:05
      Tulos: +23 (81 ääntä)
      Ace: Mun mielestä se on ihan typerä sana muutenkin. Nykyään käytetään onneksi paljon sanaa "sukuelin", joka on mielestäni parempi sana. Kuitenkin ajattelisin, että sen elimen perimmäinen ajatus on suvun jatkaminen eikä sukupuolen määrittäminen (joka on nykyaikana muutenkin aika kyseenalainen ajatus). Kaikista hassuinta on [...]
      Kuinkahan niin? Kyllähän eläimiltäkin ensimmäisenä katsotaan mitä jalkojen välistä löytyy, kun käydään katsomaan mitä sukupuolta eläin on.
      Älä nyt tahallaan ala sotkemaan biologisen sukupuolen ja sukupuoli-identiteetin merkityksiä.
      Biologinen sukupuoli on ja pysyy, identiteetti saa olla sitten mitä tahansa.
      Valtava ongelma tässä keskustelussa, kun suomessa ei ole erikseen "sex ja gender" sanoja.

      Lainaa

    25. Tuomionvoipa pulu 28.12.2023 11:08
      Tulos: +55 (65 ääntä)
      Ufo hai: Ehkä tuleva seksipartneri halunnut välttää kondomin käyttöä ja sepustanut tällaisen selityksen.
      Aivan käsittämätön suhtautuminen, joka joillain miehillä ja naisilla on kortsuihin.
      En koskisi pitkällä tikullakaan naista, jolle kortsun käyttö olisi jotenkin turnoff.
      Näitäkin on tullut vastaan. 
      Sama koskisi miehiä.

      Lainaa

    26. Väärä appelsiini 28.12.2023 11:15
      Tulos: +41 (55 ääntä)
      Vetämätön vesinokkaeläin: Vähän eri asia jotenkuten saada kondomi venytettyä vaikka käteen, kuin miehen penikseen, jossa sen pitäis pysyä mukavasti paikallaan ja sen läpi tuntuakin jotain, eikä vaan puristaa elintä valkoseks! Ja joo, kondomeja on eri kokoja ja on ensiarvosen tärkeää seksin sujumisen kannalta, että mies tietää oman kokonsa.
      Jep. Kokemusta on kun seksikumppanilla liian pieni kumi - sehän meni heti rikki ja palaset jäi mun sisälle. Että ei ole kondomit one size fits all vaikka kuinka sais jalkaan venytettyä.

      Lainaa

    27. Huvittava piirroshahmo 28.12.2023 11:32
      Tulos: +39 (39 ääntä)
      Höpö: Ja sitten treffeillä housut veke, ja se on perus 16cm. Ei yhtään dorkaa? Eikä varmaan mimmi usko enää satuja tältä "pyöristin ~25cm ylöspäin" kaverilta.
      Niin, ei taida olla se palkkaan 10k kuussa 😁

      Lainaa

    28. Tulos: +32 (40 ääntä)
      Surumielinen appelsiini: Mitäs se Kukka siellä yritättää muka fleksailla? Taitaa olla höpöpuheita tommoiset pesäpallomailat? Ei semmoista vehjettä jolle ei kumia löytyisi. Ja onhan niitä muitakin tapoja käyttää. Arvaisin että jätesäkki ei ole kummastakaan osapuolesta varsinaisen miellyttävä.
      Tässä yhteydessä hieman hiusten halkomista, mutta kyllä löytyy semmoisia, joille ei löydy kumeja. Semmoiset aivan äärimmäiset koot ovat niin harvinaisia, ettei yhdenkään valmistajan ole taloudellisesti kannattavaa valmistaa niitä, eikä yhdenkään kauppiaan kannattavaa ottaa niitä valikoimiinsa.

      Lainaa

    29. Uneton meduusa 28.12.2023 11:45
      Tulos: +60 (60 ääntä)
      Huoh...joo 35-40 tuskin on mittanauhalla mitattu, MUTTA: liian pieni kumi on yksi tavallisimpia syitä seisokin lopahtamiseen. Voi myös aiheuttaa kondomin rikkoutumisen. Voi kun tästä (kuten monista, monista muista kondomin käyttöön liittyvistä ongelmista) puhuttaisiin enemmän. Ja kondominvalmistajat ilmoittaisivat selkeästi mitat (tällä hetkellä riippuu valmistajasta) ja jotain infoa myös muodosta, sekin kun vaihtelee niin eri kondomimerkkien välillä kuin niiden kalujenkin välillä...ja koko- ja muotovalikoimaa saisi myös kasvattaa.

      Lainaa

    30. Pysyvä taikuri 28.12.2023 12:32
      Tulos: +18 (52 ääntä)
      Surumielinen appelsiini: Mitäs se Kukka siellä yritättää muka fleksailla? Taitaa olla höpöpuheita tommoiset pesäpallomailat?
      Miten yleistä muuten on että naiset kehuskelee miten isoa ovat saaneet? Onko se niin kuin suurikin saavutus?

      Lainaa

    31. Itseasiassa 28.12.2023 12:50
      Tulos: +78 (80 ääntä)
      Pysyvä taikuri: Miten yleistä muuten on että naiset kehuskelee miten isoa ovat saaneet? Onko se niin kuin suurikin saavutus?
      Enemmän niistä ovat kyselleet miespuoliset kaverit. Jotka nuorempana kyllä myös keskustelivat keskenään (mun läsnäollessa) minkä kokoiset heillä itsellään on. Jotkut taas kertovat vertailevansa muita suihkuissa (olen huomauttanut ettei se lepoasento kerro sitä seisokin kokoa). Eli miehille se on isompi kysymys kuin naisille.

      Lainaa

    32. Toivoton kultakala 28.12.2023 12:55
      Tulos: +10 (44 ääntä)
      Tuomionvoipa pulu: Kuinkahan niin? Kyllähän eläimiltäkin ensimmäisenä katsotaan mitä jalkojen välistä löytyy, kun käydään katsomaan mitä sukupuolta eläin on.Älä nyt tahallaan ala sotkemaan biologisen sukupuolen ja sukupuoli-identiteetin merkityksiä.Biologinen sukupuoli on ja pysyy, identiteetti saa olla sitten mitä tahansa. Valtava ongelma tässä keskustelussa, kun suomessa ei ole erikseen "sex ja gender" sanoja.
      En jaksanut lukea, mutta se on sukuelin ihan tieteellisesti.

      Lainaa

    33. Uneton meduusa 28.12.2023 13:08
      Tulos: +54 (60 ääntä)
      Uneton meduusa jatkaa vielä - törmäsin toisella sivustolla tarinaan, jossa kaupan myyjä (aikuinen?) mielestään kovin nokkelasti täräytti teinipojalle, joka oli tyttöystävänsä kanssa kumiostoksilla, poika: "Etsin vähän isompaa kokoa, kun on tämä melakin keskivertoa suurempi, ehheheh" myyjä: "TÄMÄ YKSI KOKO MAHTUISI VAIKKA MINUN JALKAAN, NIIN KYLLÄ SE KUULE NYT MAHTUU SINUN PILIN PÄÄLLE" Jaaa sitten itketään, että mikä sen kumin käytössä on niin vaikeaa? (Ilokseni voin kertoa, että sivuston kommentoijat käytännössä repivät ko. myyjän kappaleiksi - niin harhaanjohtavan tiedon levittämisestä kuin vastuullisesti käyttäytyvän teinin/pariskunnan pilkkaamisestakin)

      Lainaa

    34. Tulos: +52 (60 ääntä)
      No ei ne perus marketin sultanit tms. omalle puolisolle esimerkiksi mahdu kunnolla, vaan jää puolitankoon ja kiristää liikaa, eli ostetaan sopivat kortsut alan liikkeestä. Eli en nyt näe kyllä mitään ihmeellistä tai fleksaamista siinä, ettei ne ns. normikokoiset kaikille sovi ja se, että sen kumin saa jollain ristuksen ihmeellä vedettyä päähänsä tai jalkaansa, ei muuta asiaa suuntaan taikka toiseen. Ei se käytössä kestä, jos on liian pieni.

      Lainaa

    35. Tuomionvoipa pulu 28.12.2023 13:53
      Tulos: +11 (29 ääntä)
      Toivoton kultakala: En jaksanut lukea, mutta se on sukuelin ihan tieteellisesti.
      Eihän tuossa siihen puututtu.  Vaan alkuperäisen kommentin sukupuolen vähättelyyn.

      Lainaa

    36. Tulos: +14 (26 ääntä)
      Savoy- maljakko. Aaltona kulkee kansan suussa.

      Lainaa

    37. Kurvikas perhonen 28.12.2023 15:57
      Tulos: +68 (72 ääntä)
      jukkapalmu: Savoy- maljakko. Aaltona kulkee kansan suussa.
      Täytyy myöntää, että jos joku puhuisi Savoy-maljakosta, en tietäisi mistä on kyse.

      Lainaa

    38. Tulos: +62 (68 ääntä)
      Valtaosalla kommentoineista jäi huomaamatta tuosta kondomipostauksesta yksi olennainen sana: "lateksiton". Niitä ei nimittäin kovin monenkokoisia oikeasti ole myynnissä. Toinen Suomessa myynnissä olevista on ikävän paksu ja vie tuntoaistimukset lähes kokonaan, toinen todella ohut mutta melko kireä. T. Lateksiallergikko

      Lainaa

    39. Tulos: +41 (41 ääntä)
      Käärinliinaton kuguaari: Mun mielestä hassua, miten heti kyseenalaistetaan peniksen pituus, kun mennään yli keskiarvojen. Uskokaa pois, maailmassa osalla on keskimittaa pienempi penis ja toisilla on sitten suurempi malli. Itsellä oli kumppani, joka oli varustettu sillä isommalla versiolla, eikä kaupan kumit olleet [...]
      30-45 on sen verran iso haarukka, että jo se pistää epäilemään kokotietojen oikeellisuutta. Veikkaan, että 30-senttinen ja 45-senttinen tarvitsisi jo keskenään erikokoisen kumin.

      Lainaa

    40. Tulos: +63 (65 ääntä)
      Pysyvä taikuri: Miten yleistä muuten on että naiset kehuskelee miten isoa ovat saaneet? Onko se niin kuin suurikin saavutus?
      Ei. Monelle liian iso on suorastaan epämukava ja jopa kivulias, ja oman (subjektiivisen) kokemukseni mukaan omasta tuttavapiiristä suurin osa suosii ihan keskivertoa.

      Lainaa

    41. Kaudaali timantti 28.12.2023 17:09
      Tulos: +25 (27 ääntä)
      Sipulinhajuinen aasi: Liekkö Kukalla kuminen poikakaveri
      Tämä lienee todennäköisin vaihtoehto. Sitä en tiedä miksei viitsinyt/kehdannut sanoa tuota, vaan vänkää turhaan.

      Lainaa

    42. Pilkkopimeä joutsen 28.12.2023 22:03
      Tulos: -16 (28 ääntä)
      Sanna kommentoi kuin 35-40 cm melaa ei olisi olemassakaan. En tiedä silti uskoisinko itsekään ellen olisi omin silmin nähnyt. Asuin lapsena kerrostalossa, josta näki suoraan vastapäiseen hotelliin. Siellä kävi muutaman kerran itsensäpaljastaja, jolla mailan pituutta riitti polveen asti. Tykkäsi siis runkata valot päällä verhot auki ikkunan edessä, koska tiesi näkyvyyden vastapäiseen taloon. Näkymä toki oli ehkä parinkymmenen metrin päästä, mutta on aikuisen miehen reiden mitta nyt ainakin se 35 cm.

      Lainaa

    43. Tulos: +14 (20 ääntä)
      Kepeä valas: Nykyään onneksi suositellaankin puhumaan seksitaudeista.
      Jep, tää on mielestäni paljon parempi termi.

      Lainaa

    44. Tulos: +14 (30 ääntä)
      Tuomionvoipa pulu: Kuinkahan niin? Kyllähän eläimiltäkin ensimmäisenä katsotaan mitä jalkojen välistä löytyy, kun käydään katsomaan mitä sukupuolta eläin on.Älä nyt tahallaan ala sotkemaan biologisen sukupuolen ja sukupuoli-identiteetin merkityksiä.Biologinen sukupuoli on ja pysyy, identiteetti saa olla sitten mitä tahansa. Valtava ongelma tässä keskustelussa, kun suomessa ei ole erikseen "sex ja gender" sanoja.
      Tiedän kyllä biologisensukupuolen ja sukupuoli-identiteetin eron ja oon samaa mieltä siitä, että tarvittaisiin suomenkieleenkin sex ja gender -sanoja astaavat sanat. Mun pointti ei kuitenkaan liittynyt varsinaisesti tähän, vaan siihen, että mun mielestä se "sukupuolielin" on vaan yksinkertaisesti hölmö ja vanhahtavan kuuloinen termi. Siitä sitten ohimennen mainitsin, että nykyään se termi on myös vähän kyseenalainen. Tarkoitin tällä nimenomaan sitä, että nykyään ollaan tietoisempia sukupuolen moninaisuudesta ja siitä, ettei biologinen sukupuoli ole välttämättä "koko totuus". En vaan kokenut tarvetta alkaa avaamaan tätä kommentissani sen enempää, koska se oli lähinnä sivuhuomautus jobka

      Lainaa

    45. Tulos: +12 (32 ääntä)
      Tiedän kyllä biologisen sukupuolen ja sukupuoli-identiteetin eron ja oon samaa mieltä siitä, että tarvittaisiin suomenkieleenkin sex ja gender -sanoja vastaavat sanat. Kommentissani ohimennen mainitsin, että varsinkin nykyään termi "sukupuolielin" on vähän kyseenalainen. Tarkoitin tällä nimenomaan sitä, että nykyään ollaan tietoisempia sukupuolen moninaisuudesta ja siitä, ettei biologinen sukupuoli ole välttämättä "koko totuus". En vaan kokenut tarvetta alkaa avaamaan tätä kommentissani sen enempää, koska se oli lähinnä sivuhuomautus jonka uskoin avautuvan ihmisille ilman sen suurempaa tarkennusta (olin näköjään väärässä, pahoittelut siitä). Mun kommentin pointti ei kuitenkaan liittynyt tuohon vaan siihen, että mun mielestä se "sukupuolielin" on vaan yksinkertaisesti hölmö ja vanhahtavan kuuloinen termi. Sen pohjalta tulee myös muita sanoja kuten mainitsemani sukupuolitauti (johon joku kommentoikin, että nykyään käytetään onneksi paljon termiä seksitauti) sekä sukupuoliyhteys. Mua vaan siis hämmentää, kun tuota sukupuoliyhteys-sanaa käytetään vieläkin ihan vaikka terveydenhuollon lomakkeissa, ja ihmettelen miksei vaan yksinkertaisesti voitaisi normalisoida sanaa "seksi". 😅 En tiedä johtuuko mun ongelma tän termin suhteen nepsyydestä ja siitä, että ajattelen asiat usein hyvin kirjaimellisesti, mut sana sukupuoliyhteys vaan tuntuu tosi oudolta sanalta. 😂 Sori tää lähti nyt ihan ohi aiheen, mut oli vaan pakko päästä avaan tota edellistä kommenttiani. Toivottavasti osasin tällä kertaa selittää vähän paremmin. ☺️

      Lainaa

    46. Tulos: +4 (12 ääntä)
      Tuomionvoipa pulu: Kuinkahan niin? Kyllähän eläimiltäkin ensimmäisenä katsotaan mitä jalkojen välistä löytyy, kun käydään katsomaan mitä sukupuolta eläin on.Älä nyt tahallaan ala sotkemaan biologisen sukupuolen ja sukupuoli-identiteetin merkityksiä.Biologinen sukupuoli on ja pysyy, identiteetti saa olla sitten mitä tahansa. Valtava ongelma tässä keskustelussa, kun suomessa ei ole erikseen "sex ja gender" sanoja.
      Ounou kun sekoilen täällä. Tähän kommenttiin piti siis edellisen kommenttini olla vastauksena.

      Lainaa

    47. Merkityksetön piimä 29.12.2023 1:21
      Tulos: +18 (22 ääntä)
      Mahtuuhan se normikumi vaikka minkä päälle, mutta jos on vähänkään paksumpi mela, on se bulkkikumi kaupan hyllyltä toivottoman epämukava. Alan liikkeistä saa pikkurahalla erikokoisia, rohkeasti kokeilemaan mikä omaan kehoon on sopiva. Ja pirkot, niitä voi varata erikokoisia jemmaan, eikä tarvitse hävetä ja arkailla sovitella niitä kumppanin kans.

      Lainaa

    48. Upouuni pöllö 29.12.2023 6:55
      Tulos: +18 (18 ääntä)
      Toipuva haisunäätä: Piparimuotti on Aalto-maljan mallinen. Mahtoikohan Matilaiselle selvitä?
      Tottakai se selvisi. Ei varmaan täällä olisi kiinnostanut ketään ne 200 oikeaa vastausta.

      Lainaa

    49. Hiukseton metsämarja 29.12.2023 8:40
      Tulos: +17 (25 ääntä)
      Mjv: Tietysti voi olla, että miehet väittelemässä kuukautissuojien ominaisuuksista olisi vähän samanlaista sekoilua kuin tuo Main ja Kukan molemminpuolinen tietämättömyys. Toisaalta kumeja kuitenkin käytetään yhdessä.
        No kyllä omat mieheni ihan hyvin tietävät kuukatissuojien ominaisuuksista, sen verran usen olen pyytänyt hakemaan, ja vääränlaiset nyt ovat yhtä helvettiä. Menkat sentään voi olla yksinäänkiin, ja usein on, mutta kondomit ovat hyvin paljon molempien juttu, mitä niillä yksin tekisi. Joten kuuntelen kyllä kun miehet selittävät, ja luen asiasta myös. Tautia en tarvitse.   Mutta en usko tuohon 40-sentin melaan yhtään. Yleensä olen hyvin "uskovainen" kaikkien juttujen suhteen, koska kaikenlaista tosi omituista tapahtuu koko ajan. Mutta se päätyisi jonnekin munuaisteni väliin. Vagina on mukautuvainen -monen kokoiset värkit ovat hyvät oikein käytettynä -mutta rajat sentään kaikella. Puhut naisten tietämättömyydestä miesten ominaisuuksien suhteen, no, voi olla, mutta sen tiedän että 40 senttiä ei mahdu mihinkään, joten kondomi olisi turhake siinä vaiheessa.

      Lainaa

    50. Tulos: +19 (27 ääntä)
      Käärinliinaton kuguaari: Mun mielestä hassua, miten heti kyseenalaistetaan peniksen pituus, kun mennään yli keskiarvojen. Uskokaa pois, maailmassa osalla on keskimittaa pienempi penis ja toisilla on sitten suurempi malli. Itsellä oli kumppani, joka oli varustettu sillä isommalla versiolla, eikä kaupan kumit olleet [...]
      Älä viitsi. 20cm on massiivinen verrattuna siihen mihin Suomessa ollaan totuttu mutta Kukka puhuu kirjaimellisesti koko maailman suurimmista vehkeistä kokoluokassaan. Sellaisista mitkä on aina genettinen poikkeama. Yli 35cm leka on niin harvinainen että olisi melkein sama uskoa yksisarviseen. Hienoa että sinä olet tavannut oman yksisarvisesi, mutta niiden määrä mahtuu silti pelkästään virhemarginaalin pyöristysvirheeseen, joten kyseenalaistaminen on loogisesti ainoa järkevä teko. 20cm leka? Harvinainen, mutta se alkaa olla jo uskottava.

      Lainaa

    51. Valtionhoitaja 29.12.2023 11:11
      Tulos: +9 (15 ääntä)
      Surumielinen appelsiini: Mitäs se Kukka siellä yritättää muka fleksailla? Taitaa olla höpöpuheita tommoiset pesäpallomailat? Ei semmoista vehjettä jolle ei kumia löytyisi. Ja onhan niitä muitakin tapoja käyttää. Arvaisin että jätesäkki ei ole kummastakaan osapuolesta varsinaisen miellyttävä.
      Kyllä on olemassa niitä, joille ei isoinkaan netistä tilattu kumi mahdu. Puristaa niin, ettei erektio pysy. Ja jos oli erityisvaatimus lateksiton, niin on vielä vaikeampi löytää. Jos sulle on tullut vastaan vain ohuita ja lyhyitä peniksiä, ei se tarkoita sitä, että se puoli prosenttia suurimmista on tosi pitkiä tai paksuja eivätkä mahdu kumiin. 
      Mutta paljaalla tulee lapsia tai tauteja eikä kaikkia halua kumpaakaan. 

      Lainaa

    52. Liittoutumaton kookos 29.12.2023 11:51
      Tulos: +11 (11 ääntä)
      Hiukseton metsämarja: [...]sen tiedän että 40 senttiä ei mahdu mihinkään, joten kondomi olisi turhake siinä vaiheessa.
      Jos ei ole samalla liian paksu niin kai siitä se 10-15 senttiä mahtuu, eli tarvittavan alueen voi kumilla kattaa? Tattihan sen tuntoherkin alue on. Varsi nyt vaan on auttamassa että tatti pääsee huulilta sisään että alkaa tuntua kivalle se liike edestakaisin. Pohjaan pääseminen ei tuota ainakaan itselle lisänautintoa.

      Lainaa

    53. Väkitukko susi 29.12.2023 12:23
      Tulos: +16 (16 ääntä)
      Liittoutumaton kookos: Jos ei ole samalla liian paksu niin kai siitä se 10-15 senttiä mahtuu, eli tarvittavan alueen voi kumilla kattaa? Tattihan sen tuntoherkin alue on. Varsi nyt vaan on auttamassa että tatti pääsee huulilta sisään että alkaa tuntua kivalle se liike edestakaisin. Pohjaan pääseminen ei tuota ainakaan itselle lisänautintoa.
      Niin eihän sitä kassien yli tarvi vetää 😁. Mutta hyvä se on ettei kiristä tai ole löysä ja pysyy varressa kiinni.

      Lainaa

    54. Maho oppilas 29.12.2023 12:55
      Tulos: -21 (23 ääntä)
      Uneton meduusa: Uneton meduusa jatkaa vielä - törmäsin toisella sivustolla tarinaan, jossa kaupan myyjä (aikuinen?) mielestään kovin nokkelasti täräytti teinipojalle, joka oli tyttöystävänsä kanssa kumiostoksilla, poika: "Etsin vähän isompaa kokoa, kun on tämä melakin keskivertoa suurempi, ehheheh" myyjä: "TÄMÄ YKSI KOKO MAHTUISI [...]
      Ja koko junanvaunullinen osoitti suosiotaan seisten taputtaen.

      Lainaa

    55. Kannettava paarma 29.12.2023 13:22
      Tulos: +18 (22 ääntä)
      Ei varmaankaan Kukka tarkoittanut kirjaimellisesti niin isoa (pitkää), vaan ärsyyntyi vain kun asialliseen kysymykseen tuli tietämättömiä vastauksia. Toki parempi olisi asiallinen valistus, mutta nyt kävi näin. Mutta ei se nyt ehkä ihan satumaisen harvinaistakaan ole, että kaupan tietyt merkit ovatkin liian pieniä. Miehen kannattaisi tuntea oma kokonsa ja hankkia itse kuminsa.

      Lainaa

    56. Tulos: +9 (13 ääntä)
      Mille lie hevoselle kortonkia asentaa?

      Lainaa

    57. Kasapäin simpanssi 29.12.2023 14:18
      Tulos: +10 (16 ääntä)
      Kondomien kokoja kannattaa kokeilla. Itselle perus sultanit ja muut vastaavat aiheuttivat puristusta turhan paljon. Ne on suunniteltu alle 16cm ja n. 3.5-4cm halkaisijalle Seksikaupasta L- koko toimii mulla paremmin.

      Lainaa

    58. Koskematon kastemato 29.12.2023 17:10
      Tulos: +10 (12 ääntä)
      juu: Aaltovaasimuotti
      Olen jo pitkään kutsunut Aalto-maljakkoa Elvis-maljakoksi. Se nyt vaan mielestäni muistuttaa torttupäistä rokkaria.
      Toiseen aiheeseen kommentoin vain, että "large, mutta löysä".

      Lainaa

    59. Verraton kantojuhta 29.12.2023 17:44
      Tulos: +25 (27 ääntä)
      Kannettava paarma: Miehen kannattaisi tuntea oma kokonsa ja hankkia itse kuminsa.
      Näin se vaan on. Vanhassa sanonnassakin sanotaan että se joka ei ole varustautunut suojavälineillä, runkkaa. Miehellehän se on helpompi etsiä se itselle sopiva kuin että naisen pitäisi pitää monia eri kokoja kun ei tiedä minkä kokoista patukkaa on milloinki tarjolla. Ei se silti väärin olisi vaikka nainenkin olisi varustautunut, yhtä ilman se nainenkin jää ja suojavälinehomma menee ns. reisille.

      Lainaa

    60. Sisustettu kirahvi 29.12.2023 23:57
      Tulos: +17 (21 ääntä)
      Tiedän kyllä kaksikin tapausta, jossa henkilöllä on ollut vielä ihan ”normimittainen”, mutta kookas ja kondomien kanssa on ollut ongelma, että joko menevät aivan jatkuvasti rikki tai laukeaminen on hankalaa liian kovan puristuksen vuoksi. Ongelmat poistunut, kun on ostanut isompia kondomeja. Jotenkin älytöntä ajatella, että sama koko kävisi kaikille yhtä mukavasti, vaikka sen nyt saisikin venyttämällä isommaksi.

      Lainaa

    61. Litimärkä mandariini 30.12.2023 22:49
      Tulos: +14 (20 ääntä)
      Sisustettu kirahvi: Tiedän kyllä kaksikin tapausta, jossa henkilöllä on ollut vielä ihan ”normimittainen”, mutta kookas ja kondomien kanssa on ollut ongelma, että joko menevät aivan jatkuvasti rikki tai laukeaminen on hankalaa liian kovan puristuksen vuoksi. Ongelmat poistunut, kun on ostanut isompia kondomeja. [...]
      Ei sekään ihan tavatonta ole, että liiallisen puristuksen takia karkaa erektio alta. Siinä jää kyllä sitten koko suoritus väliin.

      Lainaa

    62. Edistynyt pussieläin 31.12.2023 9:23
      Tulos: +9 (13 ääntä)
      Mjv: Tietysti voi olla, että miehet väittelemässä kuukautissuojien ominaisuuksista olisi vähän samanlaista sekoilua kuin tuo Main ja Kukan molemminpuolinen tietämättömyys. Toisaalta kumeja kuitenkin käytetään yhdessä.
      Jep. On noita nähty katkaravusta pesismailaan.

      Lainaa

    63. Punerva piikkisika 4.1.2024 16:22
      Tulos: +3 (5 ääntä)
      Paksuus noissa eri kokoisessa on usein se olennaisempi asia, voi olla ihan keskiverto pituus mut sit niin paksu että se peruskoko on epämukavan tiukka.

      Lainaa

    64. Suunnattu mansikka 8.1.2024 10:24
      Tulos: 0 (2 ääntä)
      Kasapäin simpanssi: Kondomien kokoja kannattaa kokeilla. Itselle perus sultanit ja muut vastaavat aiheuttivat puristusta turhan paljon. Ne on suunniteltu alle 16cm ja n. 3.5-4cm halkaisijalle Seksikaupasta L- koko toimii mulla paremmin.
      Apteekista saa myös eri kokoja ja lateksittomia.

      Lainaa

    65. Pelkäämätön jyrsijä 18.2.2024 16:21
      Tulos: 0 (0 ääntä)
      Surumielinen appelsiini: Mitäs se Kukka siellä yritättää muka fleksailla? Taitaa olla höpöpuheita tommoiset pesäpallomailat? Ei semmoista vehjettä jolle ei kumia löytyisi. Ja onhan niitä muitakin tapoja käyttää. Arvaisin että jätesäkki ei ole kummastakaan osapuolesta varsinaisen miellyttävä.
      Varmaankin hevoselle muttei kehdannut sitä mainita

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: aalto, joulu, lateksiton, muoto, muotti, piparimuotti, piparit, pituus, playstation, ps4, venyä