Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Naistenhuoneen ovi jäi auki, osa 294

Mikä juttu tämä on ja tapahtuuko tätä muillekin?
Naistenhuoneen ovi jäi auki, osa 294

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 84 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Sysimusta sankari 11.4.2024 0:17
      Tulos: +159 (227 ääntä)
      Ihan ehdotuksena vaan pimppikipuilevalle että jos kävisit gynellä mieluummin kuin kirjoittaisit NH:lle? Vai huomiotako haetaan hurjilla lemmenleikeillä? Oli niin tai näin, kannattaa oireet selvittää ammattilaisella. Tiedä mikä siellä on tulehtunut ja mikä paikka hieroutunut verille.

      Lainaa

    2. Leuto mandariini 11.4.2024 0:20
      Tulos: -35 (145 ääntä)
      Helmi ei ilmeisesti tiedä ettei hetun loppuosa ole vaan random numerosarja vaan parilliset on tyttöjä ja parittomat poikia, jos syntyy klo 00.01 ja on viides poika sinä päivänä on hetun loppuosan numero 009 + tarkistuskirjain/-numero

      Lainaa

    3. Puuton monni 11.4.2024 0:58
      Tulos: +175 (185 ääntä)
      Vain kytketty tv-piuha auttaa.

      Lainaa

    4. Tulos: +177 (203 ääntä)
      Ihan turhan yksityiskohtainen toi rajuseksijuttu. Ihan ku olis kirjottanu jotain pornofantasianovellia. Pointti olis tullu selväks vähemmälläkin.

      Lainaa

    5. Pieni koala 11.4.2024 3:51
      Tulos: +160 (170 ääntä)
      Omilla neljällä lapsella on kaikilla ärsyttävän lähellä toisiaan olevat loppuosat, siis ovat tyyliin 123a, 132b, 213a ja 231b. Kaikilla siis samat numerot ja kirjaimet ovat myös samoja, numeroiden järjestys vain vaihtelee. Ei omat aivot aina muista oikeaa, ja sitten lopputulos on "kokeillaas tätä, ei kun sittenkin tätä" kyllä meinaan hävettää

      Lainaa

    6. Löyhkäävä fretti 11.4.2024 4:50
      Tulos: -68 (90 ääntä)
      Leuto mandariini: Helmi ei ilmeisesti tiedä ettei hetun loppuosa ole vaan random numerosarja vaan parilliset on tyttöjä ja parittomat poikia, jos syntyy klo 00.01 ja on viides poika sinä päivänä on hetun loppuosan numero 009 + tarkistuskirjain/-numero
      Olen miettinyt, että voiko tämä pitää paikkansa nykyään. Oma lapsi on 597. Tuskin noin paljoa lapsia päivässä syntyy ja tokkopa maahanmuuttajien hetut noin paljoa asiaan vaikuttaa?

      Lainaa

    7. Kelloton luovuttaja 11.4.2024 6:45
      Tulos: +94 (104 ääntä)
      Emilia joo, olin ollut tinderissä tyyliin 3 vuotta sitten ja parin kanssa siirryttiin samalla tapaa whatsappiin ja todettiin, että ei nappaa. Aloin jo seurustelemaan ja sitten tulee joltain noista viestiä. Ihmettelin hetken että kuka hitto tää on ja sit totesin, että tosissaanko 3 vuoden jälkeen laittaa viestiä. Ja hänen mielestään siinä oli vain "hetki" mennyt. "Eiku vähän aika sitten juteltiin, sun nimi on Kelloton luovuttaja ja oot Kellosta?" Silleen joo, mut siit on silti se 3 vuotta aikaa 😅

      Lainaa

    8. Suonensisäinen lokki 11.4.2024 7:05
      Tulos: +113 (127 ääntä)
      Eiköhän noi deittaajat ekalla kerralla ole olleet parisuhteessa ja ovat vaan etsineet sivupanoa ja nyt on suhde loppu niin on "mieli muuttunut"

      Lainaa

    9. Kursivoitu taikuri 11.4.2024 7:06
      Tulos: -8 (52 ääntä)
      Itsellä käynyt toisinpäin kuin Emilialla. Tinder tuli vastaan sellainen joka rivien välistä luettuna haki FWBtä. Ja kyseessä siis nainen. Eronnut, ei halunnut uutta vakavaa suhdetta ja oikeastaan ei halunnut draamaa. Laastari suhteeksi sitä kai myös sanotaan. Näin ainakin asian kuvaili ja painotti. Hyvin juttu luisti ja innoissaan oltiin tapaamassa. Nähtiin sen yhden kerran ja sen jälkeen ilmoitti että hän löytänyt toisen kiinnostavan jonka kanssa halusi vakavampaa suhdetta. Ei siinä, niin kuin oli sovittu ei draamaa, poistin numeron ja jatkoin eteenpäin sen enempää edes "hyvästelemättä". Mutta sen oppinut tinderissä että sieltä voi esittelyistä sun muusta huolimatta tulla ihan muuta.

      Lainaa

    10. Tulos: -87 (115 ääntä)
      Leuto mandariini: Helmi ei ilmeisesti tiedä ettei hetun loppuosa ole vaan random numerosarja vaan parilliset on tyttöjä ja parittomat poikia, jos syntyy klo 00.01 ja on viides poika sinä päivänä on hetun loppuosan numero 009 + tarkistuskirjain/-numero
      Tämähän ei pidä paikkaansa.
      Itselläni on pimppara ja hetuni on pariton. Kun kuulin tämän väitteen, piti selvittää olenko sittenkin intersukupuolinen, jolta on vauvana leikattu miessukupuolielimet pois. 
      Wikipedia kertoo, että länsimaissa on toimittu näin jopa lähitulevaisuudessa: "Yhdeksän kymmenestä intersukupuolisesta vauvasta on leikattu tytöiksi, koska kivesten poisto ja häpykielen pienentäminen on helpompaa kuin häpykielen suurentaminen. Lapsen intersukupuolisuus on saatettu jopa salata lasten vanhemmilta."
      Meni hyvä salaliittoteoria ja kahvipöytätarina sivu suun kun hetu väittämä ei pidäkään paikkaansa.

      Lainaa

    11. Tulos: +126 (136 ääntä)
      Kielletään sana pimppara

      Lainaa

    12. Itämätön nauta 11.4.2024 7:31
      Tulos: +82 (104 ääntä)
      Minkähän ikäinen Noora on? Itselläni oli sama tv:n piuhaongelma kun muutin teininä omaan kotiin. Katselin vuosia vain dvd:ltä ohjelmia. Imuroin myös kaksi vuotta samalla pölypussilla ennen kuin tajusin, että sen voi välillä vaihtaakin.

      Lainaa

    13. Tulos: +31 (39 ääntä)
      Lähitulevaisuudella tarkoitan kuitenkin lähimenneisyyttä. Lähimenneisyydellä viitataan 1960 luvulta alkaen, mutta en äkkiseltään löytänyt tietoa milloin tämä leikkaaminen on lopetettu.

      Lainaa

    14. Häikäilemätön myyrä 11.4.2024 7:53
      Tulos: +19 (39 ääntä)
      Löyhkäävä fretti: Olen miettinyt, että voiko tämä pitää paikkansa nykyään. Oma lapsi on 597. Tuskin noin paljoa lapsia päivässä syntyy ja tokkopa maahanmuuttajien hetut noin paljoa asiaan vaikuttaa?
      Saatan muistaa väärinkin. Mutta loppuosat eivät ala ykkösestä, vaan siitä mihin 100 vuotta sitten jäätiin, ettei tule hetuja joissa vain välimerkki erottaisi kaksi ihmistä toisistaan.

      Lainaa

    15. Tulos: +113 (123 ääntä)
      Jooei: Tämähän ei pidä paikkaansa. Itselläni on pimppara ja hetuni on pariton. Kun kuulin tämän väitteen, piti selvittää olenko sittenkin intersukupuolinen, jolta on vauvana leikattu miessukupuolielimet pois.  Wikipedia kertoo, että länsimaissa on toimittu näin jopa lähitulevaisuudessa: "Yhdeksän kymmenestä [...]
      Luitko tuon tekstin ihan huolella? Onko hetusi loppuosan kolmas numero parillinen vai pariton? Viimeinen numero on tarkastusnumero ja sillä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.

      Lainaa

    16. Syyntakeeton raparperi 11.4.2024 8:08
      Tulos: +87 (109 ääntä)
      Jooei: Lähitulevaisuudella tarkoitan kuitenkin lähimenneisyyttä. Lähimenneisyydellä viitataan 1960 luvulta alkaen, mutta en äkkiseltään löytänyt tietoa milloin tämä leikkaaminen on lopetettu.
      https://yle.fi/a/3-12020118 "nykyään lasten rakennekorjausleikkauksia tehdään Suomessa lähinnä Helsingissä, koska ne vaativat erityisosaamista. Vuosittain leikkauksia tehdään 0–3. Halilan mukaan 2010-luvulla korjausleikkaukset lopetettiin hetkellisesti julkisen keskustelun vuoksi, mutta niihin on palattu."
      Eli barbaarinen lasten silpominen jatkuu. :( Jos on pakko genitaaleja leikata, pitäisi odottaa, kunnes ihminen itse on kykenevä tekemään asiassa päätöksen.

      Lainaa

    17. Tulos: -12 (30 ääntä)
      Leuto mandariini: Helmi ei ilmeisesti tiedä ettei hetun loppuosa ole vaan random numerosarja vaan parilliset on tyttöjä ja parittomat poikia, jos syntyy klo 00.01 ja on viides poika sinä päivänä on hetun loppuosan numero 009 + tarkistuskirjain/-numero
      Tuo henkilötunnus annetaan jo neljännelle pojalle, sillä tarkistusnumerot alkaa 002:sta.

      Lainaa

    18. Tulos: +8 (38 ääntä)
      Jooei: Tämähän ei pidä paikkaansa. Itselläni on pimppara ja hetuni on pariton. Kun kuulin tämän väitteen, piti selvittää olenko sittenkin intersukupuolinen, jolta on vauvana leikattu miessukupuolielimet pois.  Wikipedia kertoo, että länsimaissa on toimittu näin jopa lähitulevaisuudessa: "Yhdeksän kymmenestä [...]
      Didi- ja väestötietovirasto ei ole samaa mieltä kanssasi. Sen mukaan parilliset jaetaan naisille ja parittomat miehille. Siellä myös sanotaan että vaikka hetu on tarkoitettu pysyväksi, sen voi vaihtaa mm. silloin jos sukupuoli vaihtuu. Syitä miksi sinulla on "väärä" tarkistusluku voi olla muitakin kuin intersukupuolisuus, kuten vaikka inhimillinen virhe.
      https://dvv.fi/henkilotunnus

      Lainaa

    19. Timmi riikinkukko 11.4.2024 8:23
      Tulos: +64 (76 ääntä)
      Kursivoitu taikuri: Itsellä käynyt toisinpäin kuin Emilialla. Tinder tuli vastaan sellainen joka rivien välistä luettuna haki FWBtä. Ja kyseessä siis nainen. Eronnut, ei halunnut uutta vakavaa suhdetta ja oikeastaan ei halunnut draamaa. Laastari suhteeksi sitä kai myös sanotaan. Näin ainakin asian kuvaili ja [...]
      Mitä sellaista tässä siis tapahtui, että koit olosi petetyksi? Sekö, että nainen valitsi laastariksi jonkun toisen miehen, vaikka oli ehtinyt sinun kanssa jo käydä jo yksillä treffeillä? Vaikka haluaisi "vain" fwb:n, niin ei siihen pidä ketä vaan ottaa, vaan tottakai se, joka kiinnostaa eniten.

      Lainaa

    20. Johdoton persikka 11.4.2024 8:29
      Tulos: +69 (75 ääntä)
      Jooei: Tämähän ei pidä paikkaansa. Itselläni on pimppara ja hetuni on pariton. Kun kuulin tämän väitteen, piti selvittää olenko sittenkin intersukupuolinen, jolta on vauvana leikattu miessukupuolielimet pois.  Wikipedia kertoo, että länsimaissa on toimittu näin jopa lähitulevaisuudessa: "Yhdeksän kymmenestä [...]
      Tämä ei ole mahdollista. Olen töissä sosiaalitoimessa ja meillä koko tietojärjestelmä perustuu tähän: kun syöttää henkilötunnuksen järjestelmään, se poimii siitä automaattisesti sukupuolen loppuosan kolmannen numeron perusteella. Jos tämmönen virhe olisi käynyt, että annettu väärä loppuosa, se olisi varmasti jossain vaiheessa huomattu ja korjattu. Ja tosiaan: loppuosan viimeisellä merkillä ei ole tämän asian kanssa tekemistä, vaikka olisikin numero.

      Lainaa

    21. Vähennetty karpalo 11.4.2024 8:41
      Tulos: +9 (19 ääntä)
      Mulla on kaksi lasta, tyttö ja poika. Toinen syntynyt heti puoliyön jälkeen, toinen taas pitkälle iltapäivään. Hetun vikoissa numeroissa (ennen sitä kirjainta) 1 eroa. Ainakin helppo muistaa

      Lainaa

    22. Peruuttamaton riikinkukko 11.4.2024 8:53
      Tulos: -9 (41 ääntä)
      Häikäilemätön myyrä: Saatan muistaa väärinkin. Mutta loppuosat eivät ala ykkösestä, vaan siitä mihin 100 vuotta sitten jäätiin, ettei tule hetuja joissa vain välimerkki erottaisi kaksi ihmistä toisistaan.
      Vuosituhannen vaihteessa aiemmin käytetty väliviiva vaihtui A-kirjaimeksi. Sillä estetään kahden täsmälleen samanlaisen hetun muodostuminen.

      Lainaa

    23. Itseasiassa 11.4.2024 9:04
      Tulos: +40 (56 ääntä)
      Häikäilemätön myyrä: Saatan muistaa väärinkin. Mutta loppuosat eivät ala ykkösestä, vaan siitä mihin 100 vuotta sitten jäätiin, ettei tule hetuja joissa vain välimerkki erottaisi kaksi ihmistä toisistaan.
      Ei, vuosisadat erottaa se merkki välissä. 1800-luvulla syntyneet ovat +, 1900-luvulla - ja 2000-luvulla A. Loppuosan numeroon ei vaikuta edellinen vuosisata.

      Lainaa

    24. Itseasiassa 11.4.2024 9:06
      Tulos: +64 (66 ääntä)
      Itämätön nauta: Minkähän ikäinen Noora on? Itselläni oli sama tv:n piuhaongelma kun muutin teininä omaan kotiin. Katselin vuosia vain dvd:ltä ohjelmia. Imuroin myös kaksi vuotta samalla pölypussilla ennen kuin tajusin, että sen voi välillä vaihtaakin.
      Olen kerran auttanut viisikymppistä henkilöä, joka ihmetteli kun osaan asunnosta ei tule valot päälle. Ei ollut ikinä kuullutkaan sulakkeista, onneksi oli automaattisulakkeet, niin ongelma oli helppo korjata. Mutta kyllä näitä löytyy, jotka eivät ole tällaisiin perehtyneet.

      Lainaa

    25. Itseasiassa 11.4.2024 9:11
      Tulos: +33 (35 ääntä)
      Suonensisäinen lokki: Eiköhän noi deittaajat ekalla kerralla ole olleet parisuhteessa ja ovat vaan etsineet sivupanoa ja nyt on suhde loppu niin on "mieli muuttunut"
      Tai ovat olleet sinkku mja ja kokeilevat irtoisko sittenkin, kun muualla ei ole natsannut. Just yks tuttu mies kirosi, kun on ollut hyvää seksiä monen naisen kanssa, mutta ovat olleet eri mieltä parisuhteesta. Jostain syystä naiset eivät kuulemma vastaa hänelle enää. En sitten tiedä, kauanko mies on tätä keskustelua seurustelusta pihdannut.

      Lainaa

    26. Tulos: -5 (25 ääntä)
      Itseasiassa: Ei, vuosisadat erottaa se merkki välissä. 1800-luvulla syntyneet ovat +, 1900-luvulla - ja 2000-luvulla A. Loppuosan numeroon ei vaikuta edellinen vuosisata.
      Kyllä, mutta pitäisin silti mahdollisena että lisäksi numerointi jatkuu entisten perään. Meillä kaikilla (2000-luvulla syntyneillä) lapsilla loppuosan ensimmäinen numero suurempi kuin 4 ja yksi kuitenkin syntynyt vähän puolen yön jälkeen.

      Lainaa

    27. Tulos: +20 (58 ääntä)
      Armeijassa jouduin käsittelee henk.tunnuksia ja kerran tuli vastaan täysin sama kuin itsellä mutta vain viimeinen kirjain oli eri. Mainitsin hänelle siitä ja meistä tuli "henkkari kaimat". 13v jälkeen ollaan edelleen ystäviä vaikka välimatkaa 300km. :)

      Lainaa

    28. Luodinkestävä lihapiirakka 11.4.2024 9:43
      Tulos: -65 (75 ääntä)
      -x-x-: Luitko tuon tekstin ihan huolella? Onko hetusi loppuosan kolmas numero parillinen vai pariton? Viimeinen numero on tarkastusnumero ja sillä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.
      Eikös se oli, että kolme ensimmäistä numeroa on parillinen tai pariton? Mulla on nimittäin kolmas numero 0 eli siitä ei voi sanoa onko pariton/parillinen. Niistä kolmesta kyllä muodostuu parillinen luku.

      Lainaa

    29. Kunnioitettava kuguaari 11.4.2024 9:46
      Tulos: +19 (35 ääntä)
      Timmi riikinkukko: Mitä sellaista tässä siis tapahtui, että koit olosi petetyksi? Sekö, että nainen valitsi laastariksi jonkun toisen miehen, vaikka oli ehtinyt sinun kanssa jo käydä jo yksillä treffeillä? Vaikka haluaisi "vain" fwb:n, niin ei siihen pidä ketä vaan ottaa, vaan tottakai se, joka kiinnostaa eniten.
      Mistä kohdasta saa sellaisen käsityksen, että kirjoittaja olisi ollut pettynyt?

      Lainaa

    30. Maineeton tiikeri 11.4.2024 9:48
      Tulos: -22 (34 ääntä)
      Moni mies puntaroi, haluaako oikeasti parisuhdetta, jos seksiä saa muutenkin.

      Lainaa

    31. Kokematon kettu 11.4.2024 9:53
      Tulos: +24 (32 ääntä)
      Kursivoitu taikuri: Itsellä käynyt toisinpäin kuin Emilialla. Tinder tuli vastaan sellainen joka rivien välistä luettuna haki FWBtä. Ja kyseessä siis nainen. Eronnut, ei halunnut uutta vakavaa suhdetta ja oikeastaan ei halunnut draamaa. Laastari suhteeksi sitä kai myös sanotaan. Näin ainakin asian kuvaili ja [...]
      Ajatella. Voi käydä samoin kuin muuallakin elämässä! Mieli muuttuu, tilanne muuttuu tai valehdellaan alusta saakka tai myöhemmin.

      Lainaa

    32. Huikea kissa 11.4.2024 10:08
      Tulos: +43 (49 ääntä)
      Pimppara, pyllerö ja reikilö samassa lauseessa kyl piristi mun päivää kummasti.

      Lainaa

    33. Tulos: +24 (48 ääntä)
      Naketin: Armeijassa jouduin käsittelee henk.tunnuksia ja kerran tuli vastaan täysin sama kuin itsellä mutta vain viimeinen kirjain oli eri. Mainitsin hänelle siitä ja meistä tuli "henkkari kaimat". 13v jälkeen ollaan edelleen ystäviä vaikka välimatkaa 300km. 😊
      Ei voi pitää paikkaansa. Se viimeinen kirjain on tarkistusmerkki joka lasketaan tietyllä laskentanaavalla niistä yhdeksästä ensimmäisestä. Kannattaa perua kaveruus. Jompaakumpaa teistä ei voi olla virallisesti olemassa koska väärällä tarkistusmerkillä henkilöä ei saa syötettyä väestötietojärjestelmään.

      Lainaa

    34. Sujuva maksamakkara 11.4.2024 10:14
      Tulos: +47 (57 ääntä)
      Naketin: Armeijassa jouduin käsittelee henk.tunnuksia ja kerran tuli vastaan täysin sama kuin itsellä mutta vain viimeinen kirjain oli eri. Mainitsin hänelle siitä ja meistä tuli "henkkari kaimat". 13v jälkeen ollaan edelleen ystäviä vaikka välimatkaa 300km. 😊
      Ja tämähän ei nyt tietenkään pidä paikkaansa. Viimeinen kirjain/numero on tarkastusmerkki, joka lasketaan edeltävistä numeroista aina samalla kaavalla. Eli ei ole mitenkään mahdollista, että olisi kaksi muuten samaa hetua, mutta viimeinen merkki on eri.

      Lainaa

    35. Sujuva maksamakkara 11.4.2024 10:24
      Tulos: +19 (25 ääntä)
      Ja lisätään nyt vielä tuo kaava. Syntymäajan ja loppuosan numerot (9kpl) jaettuna 31. Tarkastusmerkki saadaan jakojäännöksestä. Eli 120199-113 -> 120199113/31=3877390,74 Jakojäännös on 23 eli tarkastusmerkki on R

      Lainaa

    36. Tulos: +5 (15 ääntä)
      Löyhkäävä fretti: Olen miettinyt, että voiko tämä pitää paikkansa nykyään. Oma lapsi on 597. Tuskin noin paljoa lapsia päivässä syntyy ja tokkopa maahanmuuttajien hetut noin paljoa asiaan vaikuttaa?
      Aika paljon on poikia ko päivänä ilmeisesti syntynyt. Keskimäärin syntyvyys on jotain 120-130 lasta päivässä. Mutta ei kai ne tasaisesti jakaudu. Ruuhkahuiput on n 9 kk päästä juhannuksesta ja muutamasta muusta parittelua trigggeröivästä ajankohdasta.

      Lainaa

    37. Valittu mestari 11.4.2024 10:55
      Tulos: -8 (30 ääntä)
      "Pimppara tuntuu hassulle". Todella kiihottavaa tuhmien puhumista, joka johtaa rajuun tuntikausien seksiin.

      Lainaa

    38. Ohikiitävä ilonpilaaja 11.4.2024 10:59
      Tulos: +21 (23 ääntä)
      Löyhkäävä fretti: Olen miettinyt, että voiko tämä pitää paikkansa nykyään. Oma lapsi on 597. Tuskin noin paljoa lapsia päivässä syntyy ja tokkopa maahanmuuttajien hetut noin paljoa asiaan vaikuttaa?
      Joo, meilläkin lapsella yli 600 tuo yksilönumero. Toisaalta: "Henkilötunnuksia oli aiemmin päivä- ja sukupuolikohtaisesti käytössä hyvin rajallisesti, koska henkilötunnuksen välimerkkiä ei ennen vuotta 2023 pidetty erottelevana merkkinä tunnusta annettaessa, toisin sanoen aiemmilla vuosisadoilla samana päivänä syntyneille annettuja yksilönumeroja ei annettu yksilönumeroksi vastaavana päivänä myöhemmillä vuosisadoilla syntyneille."

      Lainaa

    39. Sydämetön albatrossi 11.4.2024 11:01
      Tulos: +22 (28 ääntä)
      Naketin: Armeijassa jouduin käsittelee henk.tunnuksia ja kerran tuli vastaan täysin sama kuin itsellä mutta vain viimeinen kirjain oli eri. Mainitsin hänelle siitä ja meistä tuli "henkkari kaimat". 13v jälkeen ollaan edelleen ystäviä vaikka välimatkaa 300km. 😊
      Ei ole mahdollista olla viimeistä merkkiä lukuunottamatta samat.
      Ensinnäkin koska samana päivänä syntyneillä on varmasti eri järjestysluvut.
      Toiseksi, jos syntymäpäivä ja järjestysluku olisi teillä jostain syystä sama (mikä siis ei ole mahdollista), olisi myös viimeinen merkki sama, koska viimeinen merkki määräytyy yksikäsitteisesti niiden muiden perusteella.
      Viimeinen merkki (tarkistusmerkki) saadaan kun jakamalla syntymäajan ja järjestysnumeron muodostama luku kolmellakymmenelläyhdellä. Jos jakojäännös on 0, tarkistusmerkki on 0. Jos jakojäännös on 1, merkki on 1. ... Jos jakojäännös on 10, merkki on A. Jos jakojäännös on 11, merkki on B. Ja niin edelleen.

      Lainaa

    40. Tulos: +59 (67 ääntä)
      Luodinkestävä lihapiirakka: Eikös se oli, että kolme ensimmäistä numeroa on parillinen tai pariton? Mulla on nimittäin kolmas numero 0 eli siitä ei voi sanoa onko pariton/parillinen. Niistä kolmesta kyllä muodostuu parillinen luku.
      Newsflash: nolla on parillinen. Vertaa lukuihin 10 tai 100.

      Lainaa

    41. Tiheä guava 11.4.2024 11:21
      Tulos: +32 (46 ääntä)
      Seksi! Mua hämmästyttää tollanen seksielämä pitkäaikaisen kumppanin kanssa, että tuntikausia jyystetään ja useita kertoja viikonlopun aikana. Pitää varmaan googlata joku finsex tutkimus ja ihmetellä oonko itse jotenkin poikkeava kun toi ei edes kuulosta mukavalta.

      Lainaa

    42. Kykenevä maahinen 11.4.2024 11:22
      Tulos: +11 (21 ääntä)
      Luodinkestävä lihapiirakka: Eikös se oli, että kolme ensimmäistä numeroa on parillinen tai pariton? Mulla on nimittäin kolmas numero 0 eli siitä ei voi sanoa onko pariton/parillinen. Niistä kolmesta kyllä muodostuu parillinen luku.
      Jos oikein kunnolla yrität, niin kyllä siitä nollastakin voi sanoa onko se pariton vai parillinen.
      Vinkki 1: Luku n on parillinen jos ja vain jos on olemassa kokonaisluku k, jolle n=2k.
      Vinkki 2: Luku n on pariton jos ja vain jos on olemassa kokonaisluku k, jolle n=2k+1.
      Harjoitustehtävä 1: Todista, että jokainen kokonaisluku on pariton tai parillinen.
      Harjoitustehtävä 2: Todista, että mikään kokonaisluku ei ole pariton ja parillinen.

      Lainaa

    43. Puhelias norsu 11.4.2024 11:48
      Tulos: +70 (80 ääntä)
      Syyntakeeton raparperi: yle.fi/a/3-12020118 "nykyään lasten rakennekorjausleikkauksia tehdään Suomessa lähinnä Helsingissä, koska ne vaativat erityisosaamista. Vuosittain leikkauksia tehdään 0–3. Halilan mukaan 2010-luvulla korjausleikkaukset lopetettiin hetkellisesti julkisen keskustelun vuoksi, mutta niihin on palattu." Eli barbaarinen [...]
      Tää on kyllä mielenkiintoista kun joidenkin mielestä sukupuolielinten korjausleikkaukset on väärin PAITSI JOS ne tehdään yksilölle joka ei pysty millään tavalla toivomaan/antamaan suostumustaan/päättämään toimenpiteestä. Make it make sense

      Lainaa

    44. Korvamerkitty henkilö 11.4.2024 11:48
      Tulos: +11 (35 ääntä)
      Luodinkestävä lihapiirakka: Eikös se oli, että kolme ensimmäistä numeroa on parillinen tai pariton? Mulla on nimittäin kolmas numero 0 eli siitä ei voi sanoa onko pariton/parillinen. Niistä kolmesta kyllä muodostuu parillinen luku.

      Pliis älä sano ettet tiedä, et 0 on parillinen :S olihan vitsi? 

      Lainaa

    45. Luodinkestävä lihapiirakka 11.4.2024 11:50
      Tulos: -58 (66 ääntä)
      P: Newsflash: nolla on parillinen. Vertaa lukuihin 10 tai 100.
      Pointtini oli juuri se, että 0 on parillinen osana toista lukua, eli tarvitaan ne kaksi muuta lukua... Eli pelkkä kolmas ei riitä.

      Lainaa

    46. Täpötäysi ankerias 11.4.2024 11:57
      Tulos: -47 (53 ääntä)
      Syyntakeeton raparperi: yle.fi/a/3-12020118 "nykyään lasten rakennekorjausleikkauksia tehdään Suomessa lähinnä Helsingissä, koska ne vaativat erityisosaamista. Vuosittain leikkauksia tehdään 0–3. Halilan mukaan 2010-luvulla korjausleikkaukset lopetettiin hetkellisesti julkisen keskustelun vuoksi, mutta niihin on palattu." Eli barbaarinen [...]
      Jos sukupuoli on sosiaalinen konstruktio, lienee ihan hyvä kasvattaa lapsi täsmäämään värkkiin, jonka lääkäri fiksaa.

      Lainaa

    47. Piukka satuhahmo 11.4.2024 12:08
      Tulos: +14 (30 ääntä)
      Korvamerkitty henkilö: Pliis älä sano ettet tiedä, et 0 on parillinen 😡 olihan vitsi? 
      Huvittaa raivohymiön käyttö tässä 😄
      Tuliko vahingossa vai menikö oikeasti tunteisiin?

      Lainaa

    48. Pöllö pöllö 11.4.2024 12:33
      Tulos: -8 (22 ääntä)
      tumis80: Kyllä, mutta pitäisin silti mahdollisena että lisäksi numerointi jatkuu entisten perään. Meillä kaikilla (2000-luvulla syntyneillä) lapsilla loppuosan ensimmäinen numero suurempi kuin 4 ja yksi kuitenkin syntynyt vähän puolen yön jälkeen.
      Voit pitää sitä mahdollisena, mutta olet silti väärässä. Henkilötunnuksen loppuosassa oleva yksilönumero ei ole järjestysnumero sinä päivänä syntyneistä lapsista.

      Lainaa

    49. Trendikäs karhu 11.4.2024 12:50
      Tulos: +27 (33 ääntä)
      Luodinkestävä lihapiirakka: Pointtini oli juuri se, että 0 on parillinen osana toista lukua, eli tarvitaan ne kaksi muuta lukua... Eli pelkkä kolmas ei riitä.
      Nolla on parillinen joka tapauksessa, koska se on jaollinen kahdella. Jos sinulla on nolla omenaa ja ne pitäisi jakaa kokonaisina tasan Matille ja Lorenzolle, se onnistuu. Kumpikin saa nolla omenaa.

      Lainaa

    50. Trendikäs karhu 11.4.2024 12:54
      Tulos: +15 (25 ääntä)
      Pöllö pöllö: Voit pitää sitä mahdollisena, mutta olet silti väärässä. Henkilötunnuksen loppuosassa oleva yksilönumero ei ole järjestysnumero sinä päivänä syntyneistä lapsista.
      Ei varsinaisesti järjestysnumero, mutta silti numero, joita jaetaan syntymisjärjestyksessä.
      Jos viimeisin syntynyt poika on saanut numeron 103, seuraava saa numeron 105, ja sitä seuraava 107. Tytöille sama, mutta parillisilla luvuilla.

      Lainaa

    51. Hillitty varis 11.4.2024 12:56
      Tulos: 0 (18 ääntä)
      P: Newsflash: nolla on parillinen. Vertaa lukuihin 10 tai 100.
      Kyllä, nolla on parillinen, mutta miksi sitä pitäisi verrata kymppiin tai sataan?

      Lainaa

    52. Hermostumaton lepakko 11.4.2024 13:16
      Tulos: +47 (49 ääntä)
      Kursivoitu taikuri: Itsellä käynyt toisinpäin kuin Emilialla. Tinder tuli vastaan sellainen joka rivien välistä luettuna haki FWBtä. Ja kyseessä siis nainen. Eronnut, ei halunnut uutta vakavaa suhdetta ja oikeastaan ei halunnut draamaa. Laastari suhteeksi sitä kai myös sanotaan. Näin ainakin asian kuvaili ja [...]
      Siis tässähän ei ole mitään erikoista. Ihminen voi ajatella että nyt ei ole hyvä aika vakavalle suhteelle ja ihan tosissaan vain kaivata kevyempää hauskanpitoa, mutta tunteetpa ei aina noudata suunnitelmia ja kun kohdalle osuukin se ihminen johon rakastuu niin kyllähän se sitoutuminen alkaakin houkuttaa, kuten ilmeisesti tapaamallesi ihmiselle oli käynyt. Näin on käynyt kautta aikain ja kauan ennen tinderiä.

      Lainaa

    53. Korvamerkitty henkilö 11.4.2024 13:16
      Tulos: +17 (21 ääntä)
      Piukka satuhahmo: Huvittaa raivohymiön käyttö tässä 😄Tuliko vahingossa vai menikö oikeasti tunteisiin?

      Tuli vahingossa xD katoin iteki äsken, et mit vit :D mutta se teki tästä hymiöstä : S viha hymiön...

      Lainaa

    54. Keittiömestarin vihaama kurkku 11.4.2024 13:25
      Tulos: -7 (17 ääntä)
      Hetun kolmas numero on pariton pojilla ja parillinen tytöillä. Itselläni on täysin sama hetun loppuosa kuin isälläni.

      Lainaa

    55. Tulos: +27 (31 ääntä)
      Luodinkestävä lihapiirakka: Eikös se oli, että kolme ensimmäistä numeroa on parillinen tai pariton? Mulla on nimittäin kolmas numero 0 eli siitä ei voi sanoa onko pariton/parillinen. Niistä kolmesta kyllä muodostuu parillinen luku.
      Nolla jaettuna kahdella on nolla, eli kokonaisluku, eli nolla on parillinen. Jos viimeinen numero luvusta on parillinen, koko se luku on parillinen ihan riippumatta, kuinka monta numeroa siinä on edessä ja ovatko ne parillisia vai parittomia. 2, 112 ja 6238403730348283012 ovat kaikki parillisia lukuja.

      Lainaa

    56. Tulos: -8 (18 ääntä)
      Häikäilemätön myyrä: Saatan muistaa väärinkin. Mutta loppuosat eivät ala ykkösestä, vaan siitä mihin 100 vuotta sitten jäätiin, ettei tule hetuja joissa vain välimerkki erottaisi kaksi ihmistä toisistaan.
      Mulla, vaimolla ja yhdellä lapsella alkaa ykkösellä. Lapsi syntynyt eri vuosisadalla.

      Lainaa

    57. Tulos: +32 (34 ääntä)
      Kursivoitu taikuri: Itsellä käynyt toisinpäin kuin Emilialla. Tinder tuli vastaan sellainen joka rivien välistä luettuna haki FWBtä. Ja kyseessä siis nainen. Eronnut, ei halunnut uutta vakavaa suhdetta ja oikeastaan ei halunnut draamaa. Laastari suhteeksi sitä kai myös sanotaan. Näin ainakin asian kuvaili ja [...]
      Joskus se unelmien kumppani löytyy juuri siihen aikaan, kun sitä ei ihmeemmin etsi tai odota, minkäs sille mahtaa. Ei sitä nyt pakkejakaan tarvitse tai kannata antaa vain siksi, että jollekin entiselle tinder-fwb:lle voi tulla paha mieli.

      Lainaa

    58. Televisioitu flamingo 11.4.2024 17:07
      Tulos: -51 (55 ääntä)
      -x-x-: Luitko tuon tekstin ihan huolella? Onko hetusi loppuosan kolmas numero parillinen vai pariton? Viimeinen numero on tarkastusnumero ja sillä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.
      Mutta mulla se on 0. Ei kai se ole sen paremmin parillinen kuin paritonkaan?

      Lainaa

    59. Esteetön maito 11.4.2024 18:05
      Tulos: +37 (41 ääntä)
      Televisioitu flamingo: Mutta mulla se on 0. Ei kai se ole sen paremmin parillinen kuin paritonkaan?
      Kyllä se on parillinen.

      Lainaa

    60. Tulos: +31 (35 ääntä)
      Trendikäs karhu: Ei varsinaisesti järjestysnumero, mutta silti numero, joita jaetaan syntymisjärjestyksessä. Jos viimeisin syntynyt poika on saanut numeron 103, seuraava saa numeron 105, ja sitä seuraava 107. Tytöille sama, mutta parillisilla luvuilla.
      Saatavilla olevien tietojen perusteella numeroita ei jaeta syntymisjärjestyksessä. En löytänyt mistää täysin tarkkaa kuvausta siitä, miten homma toimii, mutta kovasti vaikuttaa sitä, että numerot annetaan siinä järjestyksessä, missä pyyntö uudesta hetusta Digi- ja väestötietovirastoon sattuu saapumaan. Tarkalla syntymisajalla ei näytä olevan mitään merkitystä ja varmaa on, että pyyntöä uudesta hetusta ei lähde sillä sekunnilla kun napanuora katkaistaan.

      Lainaa

    61. Karsea paprika 11.4.2024 21:00
      Tulos: -18 (24 ääntä)
      Kursivoitu taikuri: Itsellä käynyt toisinpäin kuin Emilialla. Tinder tuli vastaan sellainen joka rivien välistä luettuna haki FWBtä. Ja kyseessä siis nainen. Eronnut, ei halunnut uutta vakavaa suhdetta ja oikeastaan ei halunnut draamaa. Laastari suhteeksi sitä kai myös sanotaan. Näin ainakin asian kuvaili ja [...]
      MIksi negaa? Mieshän kirjoitti ja toimi ihan asiallisesti. Melkoista miesvihaa ilmassa.

      Lainaa

    62. Ilmaapitävä lihapulla 11.4.2024 21:27
      Tulos: 0 (22 ääntä)
      foo: Saatavilla olevien tietojen perusteella numeroita ei jaeta syntymisjärjestyksessä. En löytänyt mistää täysin tarkkaa kuvausta siitä, miten homma toimii, mutta kovasti vaikuttaa sitä, että numerot annetaan siinä järjestyksessä, missä pyyntö uudesta hetusta Digi- ja väestötietovirastoon sattuu saapumaan. Tarkalla [...]
      Itse asiassa vauva saa henkilötunnuksen jo synnytyssalissa, joten kyllä se hetu-pyyntö lähtee aika lailla sillä hetkellä kun napanuora katkaistaan 😊 Itse kysyin kuopuksen syntymän yhteydessä 1,5 vuotta sitten kätilöltä, tietääkö hän, miten loppuosa määräytyy ja hän sanoi sen tulevan heille tietokoneelta heti, kun merkitsevät vauvan syntymän sinne. Vauva poistuu synnytyssalista vuodeosastolle kädessään/jalassaan ranneke, jossa hetu lukee.
      Esikoiseni on syntynyt aamuyöllä ja hänen loppuosansa on 533+tarkistusnumero. Se on varmaa, ettei hän ollut juuri sen kyseisen päivän 533. vauva, mutta todennäköisesti luvussa ovat mukana myös samana päivämääränä 1900-luvulla syntyneet, kuten joku aiempi kirjoittaja täällä jo arvelikin. DVV:n sivuillakin sanotaan, että tuo luku on juoksevaan numerointiin perustuva.

      Lainaa

    63. Avaimeton paprika 11.4.2024 22:18
      Tulos: +27 (27 ääntä)
      Ilmaapitävä lihapulla: Itse asiassa vauva saa henkilötunnuksen jo synnytyssalissa, joten kyllä se hetu-pyyntö lähtee aika lailla sillä hetkellä kun napanuora katkaistaan 😊 Itse kysyin kuopuksen syntymän yhteydessä 1,5 vuotta sitten kätilöltä, tietääkö hän, miten loppuosa määräytyy ja hän sanoi sen tulevan heille tietokoneelta heti, kun [...]
      Mun esikoinen syntyi pian kymmenen vuotta sitten lauantaina vähän keskiyön jälkeen ja silloin mulle sanottiin, että vauvalle annettu henkilötunnus on väliaikainen henkilötunnus, joka saattaa pysyä samana tai muuttua kunhan arki koittaa. Meillä se pysyi samana, mutta ainakaan silloin järjestelmä ei siis vielä ollut aivan täysin reaaliaikainen ainakaan viikonloppuöisin. Nykyään se jo saattaa ollakin.

      Lainaa

    64. Lenko appelsiini 12.4.2024 5:09
      Tulos: -15 (35 ääntä)
      Hermostumaton lepakko: Siis tässähän ei ole mitään erikoista. Ihminen voi ajatella että nyt ei ole hyvä aika vakavalle suhteelle ja ihan tosissaan vain kaivata kevyempää hauskanpitoa, mutta tunteetpa ei aina noudata suunnitelmia ja kun kohdalle osuukin se ihminen johon rakastuu niin kyllähän se sitoutuminen alkaakin houkuttaa, kuten [...]
      Ei siinä alkuperäisessä jutussakaan ollut mitään erikoista. Mieli muuttuu. Jantterit tulleet katumapäälle, kuten Emilia itsekin totesi. Epätoivoista joo, mutta deittisovelluksissa on aika epätoivoista porukkaa. Ei senkään pitäisi suoranaisesti yllättää tässä maailmanajassa. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, miten joku nauttii fwb nussinussinussinussi -elämästä, jossa ei näytä olevan mitään sisältöä. Onko mies ylpeä kuusikymppisenä, kun oli fwb:tä fwb:n perään ja nussinussinussinussi menemään antaumuksella ja kappas, mitään ei siitä lopulta jäänyt käteen?  Mitäpä itsensä sivistämisestä, terveellisistä elintavoista, toisten auttamisesta, kannanhoidollisesta metsästyksestä, neulomisesta, valokuvaamisesta tai hiihtämisestä? Mitäpä yhtikäs mistään, se kun veisi liikaa kallisarvoista aikaa nussinussinussinussimiselta. Prioriteetit hukassa.

      Lainaa

    65. Tulos: +22 (24 ääntä)
      Lenko appelsiini: Ei siinä alkuperäisessä jutussakaan ollut mitään erikoista. Mieli muuttuu. Jantterit tulleet katumapäälle, kuten Emilia itsekin totesi. Epätoivoista joo, mutta deittisovelluksissa on aika epätoivoista porukkaa. Ei senkään pitäisi suoranaisesti yllättää tässä maailmanajassa. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, miten joku [...]
      Mitä

      Lainaa

    66. Rapee kirsikka 12.4.2024 10:46
      Tulos: +16 (16 ääntä)
      Jooei: Tämähän ei pidä paikkaansa. Itselläni on pimppara ja hetuni on pariton. Kun kuulin tämän väitteen, piti selvittää olenko sittenkin intersukupuolinen, jolta on vauvana leikattu miessukupuolielimet pois.  Wikipedia kertoo, että länsimaissa on toimittu näin jopa lähitulevaisuudessa: "Yhdeksän kymmenestä [...]
      Se on se tokavika numero, ei viimeinen, sehän voi olla vaikka kirjain ja kirjaimet ei oo parittomia tai parillisia. Itsellänikin vika pariton, mutta tokavika parillinen

      Lainaa

    67. Vissi perhonen 12.4.2024 11:34
      Tulos: +28 (28 ääntä)
      Kaikella sitä haetaan huomiota, eiköhän se ihan selvä oo et paikat voi vähän kipiytyä jos monta päivää tunteja jyystetään.

      Lainaa

    68. Järjestyksetön mehiläinen 12.4.2024 12:16
      Tulos: +23 (25 ääntä)
      Näin monta kommenttia, eikä yksikään ole kommentoinut, miksei missään nimessä näitä pornosta opittuja ”pantiin joka reikään” tekniikoita kannata toteuttaa oikeassa elämässä ja varsinkaan ilman minkäänlaista suojausta…? No, toivotaan että se tulehdus ei ole mikään kummoisempi, eikä esimerkiksi bartholin rauhanen ole päässyt tulehtumaan/tullut haavaumia/paiseita/repeämiä, joihin sitten ne peräsuolen bakteerit ja muut tarttuu oikein innoissaan… 😬

      Lainaa

    69. Tulos: +5 (11 ääntä)
      Minusta oli yllättävää, että tässäkin keskusteluketjussa ainakin kahdella eri nimimerkillä on se harhakäsitys, ettei nolla olisi parillinen. Mietin, olisiko se mahdollisesti peräisin ruletin säännöistä. Ruletissahan voi asettaa panoksen monenlaisille yhdistelmille, mm. "parillisille", joihin nollaa ei kuitenkaan lasketa mukaan. Tämä nollan pois jättäminen "parillisista" on kuitenkin vain ruletin sääntö, joka poikkeaa sanan "parillinen" normaalista, matemaattisesti korrektista merkityksestä.

      Lainaa

    70. Aktiivinen pulu 13.4.2024 10:18
      Tulos: +6 (6 ääntä)
      Mulla on aika monta lasta, ja ainakaan vielä vuonna 2010 synnytyssalissa annettu hetu ei tosiaankaan ollut lopullinen. Jokaisen rannekkeessa loppuosa alkoi ysillä. Esikoinen syntyi 00:23 ja rannekkeessa oli 999, kirjainta en muista. Oikea hetu tuli sit väestörekisterin kirjeessä viikon sisällä, ja hetun loppuosa oli 531+kirjain. Sitä en tarkasti tiedä, miten loppuosa määräytyy, mutta takuulla ei ainakaan kyseisen päivän syntymäjärjestyksen mukaan. Ihan jo senkin perusteella, että kyseisenä vuonna lapsia syntyi keskimäärin ~155 per päivä. Sen jälkeen syntyvyys on jatkuvasti laskenut "koronavauvojen" luomaa tilastopiikkiä lukuunottamtta. Meidän lasten hetujen loppuosat alkaa kaikki numeroilla 5-7. Jotain järkeä siis voisi olla siinä, että järjestysluku jatkuu siitä, mihin sata vuotta aiemmin jäätiin: vuosisadassa syntyvyys per päivä oli laskenut noin 80 vauvalla. Kun ottaa huomioon ettei tyttöjen ja poikien määrä ole vakio, EHKÄ (tosin sekin olis aika optimista päättelyä) noin 388 syntynyttä vauvaa voisi johtaa siihen, että 2000-luvun vauvan järjestysluku olisi yli viisisataa. Se tosin vaatisi, että poikia olisi kyseisinä päivinä yhteensä syntynyt noin 120 enemmän kuin tyttöjä - siis hyyyyyvin karkeasti kaksi kolmesta syntyneestä olisi poikia. Ei kuulosta kovin todennäköiseltä. Ja kun huomioi vielä sen, että esikoisen hetun "järjestysnumero" on lapsistamme pienin (ero suurimpaan on yli 200) samalla kun tosiaan syntyvyys on edelleen laskenut, niin ei tuo logiikka kyllä oikein vakuuta. Puhumattakaan tosiaan että alle puolessa tunnissa edes ennätyssyntyvyyden vuotena 1947 (karkeasti 300 elävänä syntynyttä päivässä) olisi syntynyt about 250 vauvaa. Rekisteröimisjärjestys on syntymäjärjestystä loogisempi - ja myös stat.fi:n mukaan oikea - selitys, mutta kumpikaan täällä esitetyistä määräytymisperusteista ei syntyvyystilastojen valossa ole uskottava. Eiköhän siihen ole kehitetty jokin algoritmi, jossa rekisteröintihetken mukaista järjestyslukua muokataan jollain *x/z+y -tyyppisellä kaavalla.

      Lainaa

    71. Hellä herukka 13.4.2024 13:05
      Tulos: -4 (10 ääntä)
      foo: Saatavilla olevien tietojen perusteella numeroita ei jaeta syntymisjärjestyksessä. En löytänyt mistää täysin tarkkaa kuvausta siitä, miten homma toimii, mutta kovasti vaikuttaa sitä, että numerot annetaan siinä järjestyksessä, missä pyyntö uudesta hetusta Digi- ja väestötietovirastoon sattuu saapumaan. Tarkalla [...]
      Taisi olla hetu nilkassa ennen napanuoran leikkaamista. Saman tien se tulee. Varma en toki ole, onhan tästä synnytyksestä jo viikko aikaa.

      Lainaa

    72. Rönsyilevä pulu 14.4.2024 8:30
      Tulos: +3 (7 ääntä)
      Järjestyksetön mehiläinen: Näin monta kommenttia, eikä yksikään ole kommentoinut, miksei missään nimessä näitä pornosta opittuja ”pantiin joka reikään” tekniikoita kannata toteuttaa oikeassa elämässä ja varsinkaan ilman minkäänlaista suojausta…? No, toivotaan että se tulehdus ei ole mikään kummoisempi, eikä [...]
      Kiitos. Palautit uskoni ihmiskuntaan.
      Tosin nuo ”0 ei ole pariton”-kirjoittajat veivät sen uudestaan.

      Lainaa

    73. Tulos: +5 (9 ääntä)
      Lenko appelsiini: Ei siinä alkuperäisessä jutussakaan ollut mitään erikoista. Mieli muuttuu. Jantterit tulleet katumapäälle, kuten Emilia itsekin totesi. Epätoivoista joo, mutta deittisovelluksissa on aika epätoivoista porukkaa. Ei senkään pitäisi suoranaisesti yllättää tässä maailmanajassa. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, miten joku [...]
        Hukkasit kyllä minut kun aloit kannanhoidolliseen metsästykseen, varsin harvinainen kiinnostuksenkohde. Jotkut eivät osaa kutoa, mutta tykkäävät lukea -kuten minä. Jotkut tykkäävät harrastaa seksiä, ja rehellisesti sanoen jos se on hyvää niin kyllähän sekin sitten on järkyttävän hauskaa. Voi ihan vakisuhteessakin tehdä, ei tarvitse mennä deittisovelluksiin, joskin lukemani mukaan (en ole sellaisessa koskaan ollut), nuorempi sukupolvi näkee ne "pelillistettyinä" ja haahuilee siellä ihan ajanvietteeksi, ilman ajatustakaan mistään sen kummemmasta. Onko se nyt sitten oudompaa kuin Feissarimokissa kommentointi ajanvietteenä? Kukin tyylillään.
        Tuo seksielämästä avautuminen pornotyyliin oli kyllä epäasiallista ilman sisältövaroitusta ja siten moka -en minä halua tietää ventovieraiden rei'istä, eikä varmaan moni muukaan. Sivu omaolo ja numero 116117 ovat olemassa aiheesta, sieltä löytyy sairaanhoitaja jota ei paljon hetkauta, ja joka jopa tietää, mistä puhuu. 

      Lainaa

    74. Tulos: +9 (9 ääntä)
      Itämätön nauta: Minkähän ikäinen Noora on? Itselläni oli sama tv:n piuhaongelma kun muutin teininä omaan kotiin. Katselin vuosia vain dvd:ltä ohjelmia. Imuroin myös kaksi vuotta samalla pölypussilla ennen kuin tajusin, että sen voi välillä vaihtaakin.
      Meillä oli täällä edelliseltä omistajalta jäänyt antiikki-imuri kun muutettiin. Siihen ei enää saanut pusseja, niin täytyi käsin aina tyhjentää. Nyt on onneksi sen verran uudempi, että vielä saa pusseja.
      Antenniliitännän toiminnan tosin tunsin kotoa muuttaessani.

      Lainaa

    75. Pompöösi paarma 15.4.2024 16:24
      Tulos: +1 (5 ääntä)
      Vau, nimettömänä keksitty seksitarina.

      Lainaa

    76. Valitettava leijona 16.4.2024 16:33
      Tulos: +5 (7 ääntä)
      Muistan, kun koulussa (ehkä yläasteella?) käytiin läpi sitä, miten hetu muodostuu. Ja ai saakeli, kun siinä sai sitten kavereille selittää, että on munkin hetu ihan oikein ja "laillinen" vaikka mulla on neljä numeroa siellä lopussa. Ilmeisesti kaikilla mun luokkakavereilla oli kirjain siinä loppuosassa, ja oli oletus, että vain kirjaimelliset hetut on oikeita. Onneksi myös opettaja sitten kertoi, että kyllä voi olla myös neljästä numerosta koostuva hetu.

      Lainaa

    77. Silmiinpistävä unikeko 16.4.2024 18:51
      Tulos: -2 (4 ääntä)
      Huoh, nämä jotka täällä kuvittelevat, että kellonaika vaikuttaa jotenkin hetuun, niin miten ajattelitte että ulkomailta Suomeen muuttavat sen hetunsa saavat?

      Lainaa

    78. Pystysuora flamingo 16.4.2024 22:25
      Tulos: 0 (2 ääntä)
      Hellä herukka: Taisi olla hetu nilkassa ennen napanuoran leikkaamista. Saman tien se tulee. Varma en toki ole, onhan tästä synnytyksestä jo viikko aikaa.
      Se synnärillä annettu hetu on väliaikainen ja virallinen hetu voi olla eri. Meillä se muuttui.

      Lainaa

    79. Valtionhoitaja 17.4.2024 6:20
      Tulos: +4 (6 ääntä)
      Leuto mandariini: Helmi ei ilmeisesti tiedä ettei hetun loppuosa ole vaan random numerosarja vaan parilliset on tyttöjä ja parittomat poikia, jos syntyy klo 00.01 ja on viides poika sinä päivänä on hetun loppuosan numero 009 + tarkistuskirjain/-numero
      Se riippuu ihan siitä, kuinka nopeasti kerkiävät synnäriltä ilmoittamaan. Omat lapset ovat syntyneet pian puolen yön jälkeen, mutta loppuosan numero-osa on 800 tienoilla. Ei ole siis syntymäjärjestyksen kanssa mitään tekemistä vaan rekisteröintijärjestyksen.

      Lainaa

    80. Valtionhoitaja 17.4.2024 8:35
      Tulos: 0 (2 ääntä)
      Ja vielä lisään, ettei joka sairaalassa todellakaan lue minkään valtakunnan hetua sairaalarannekkeessa vaan sukunimi, sukupuoli syntymäpäivä ja syntymäkellonaika. Ei ole yhdenkään lapseni rannekkeessa alkeellisintakaan hetua, samassa sairaalassa syntyneet.

      Lainaa

    81. Kopioitu Metsätonttu 17.4.2024 15:01
      Tulos: +2 (4 ääntä)
      Rastas: Meillä oli täällä edelliseltä omistajalta jäänyt antiikki-imuri kun muutettiin. Siihen ei enää saanut pusseja, niin täytyi käsin aina tyhjentää. Nyt on onneksi sen verran uudempi, että vielä saa pusseja. Antenniliitännän toiminnan tosin tunsin kotoa muuttaessani.
      Itselläni on autoimurina sellainen antiikkinen malli, johon ei tahdo saada enää pölypusseja. Olen ratkaissut ongelman siten, että olen leikannut vanhasta pussista sen pahviosan, joka kytkeytyy imurin letkuun ja teippaan sen sitten ilmastointiteipillä kaupasta löytämällä halvimman mahdollisen pölypussin vastaavaan osaan kiinni, niin sopii hyvin ja on tiivis. Hyvin on toiminut, eikä kovin usein tarvitse vaihtaa, niin ei vaivakaan ole suuri. Imuri kuitenkin pelaa moitteettomasti, niin en raaski vaihtaa sitä uudempaan. Täysinäinen käytetty pölypussi tukkiutuu mielellään huokosistaan eikä läpihengitä niin kuin kuuluisi, jolloin imuteho heikkenee. Siksi olisi suositeltavampaa vaihtaa pussi mieluummin uuteen, kuin vain tyhjentää. En ole pihi vaan kannatan kestävää kehitystä.

      Lainaa

    82. Nukkuva manaatti 18.4.2024 7:02
      Tulos: -8 (8 ääntä)
      Kopioitu Metsätonttu: Itselläni on autoimurina sellainen antiikkinen malli, johon ei tahdo saada enää pölypusseja. Olen ratkaissut ongelman siten, että olen leikannut vanhasta pussista sen pahviosan, joka kytkeytyy imurin letkuun ja teippaan sen sitten ilmastointiteipillä kaupasta löytämällä halvimman mahdollisen pölypussin vastaavaan [...]
      Miksi kerrot tämän?

      Lainaa

    83. Uniikki sohvaperuna 19.4.2024 21:08
      Tulos: -8 (8 ääntä)
      Leuto mandariini: Helmi ei ilmeisesti tiedä ettei hetun loppuosa ole vaan random numerosarja vaan parilliset on tyttöjä ja parittomat poikia, jos syntyy klo 00.01 ja on viides poika sinä päivänä on hetun loppuosan numero 009 + tarkistuskirjain/-numero
      Ilmeisesti poikani onkin tyttö.  Hitto tätä nykymaailmaa, nelivuotiaskin jo vaihtanut sukupuolta eikä mulle edes kerrottu!!

      Lainaa

    84. Tyyppivika perhonen 21.4.2024 14:56
      Tulos: -1 (3 ääntä)
      Eikö FWB:n etsiminen Tinderistä ole vähän outoa? Onhan se jo nimessä, että se henkilö on nimenomaan kaveri ja "edut" tulee siihen päälle. Etsivätkö ihmiset siis oikeasti uusia kavereita sillä oletuksella, että seksi kuuluu myös sopimukseen vai unohdetaanko termistä tuo "kaveri"?

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: antennijohto, henkilötunnus, hetu, kevät, kuva, käärmeet, loppuosa, pimppara, televisio, telkkari, tv