Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Uutiskatsaus, osa 68

Naiset saavat uida yläosattomissa – some reagoi.
Uutiskatsaus, osa 68

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 84 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Arvaamaton pelikaani 30.7.2024 0:14
      Tulos: -357 (651 ääntä)
      YLE on kyllä DEIn ja wokeilun kyllästämä valemedia. Saisi tosiaan ajaa alas koko laitoksen.

      Lainaa

    2. Hämy lokki 30.7.2024 0:43
      Tulos: +15 (77 ääntä)
      Olipas hauskat mokat!

      Lainaa

    3. Hämy lokki 30.7.2024 0:44
      Tulos: +242 (252 ääntä)
      Kiitos

      Lainaa

    4. Nätti puhveli 30.7.2024 0:52
      Tulos: +129 (145 ääntä)
      T: Alex

      Lainaa

    5. Riihikuiva dinosaurus 30.7.2024 1:43
      Tulos: +326 (348 ääntä)
      se on kumma kun mainostetaan suomalaisia aina saunakansana jotka saunoo alasti kaikkien kesken ja alastomuus on normaalia koska sauna. Mutta uimarannalla ei saa näkyä naisten tissit. Miehet saa olla yläosattomissa joskus jopa baarin terassilla mutta nainen ei edes uimarannalla. Se mikä myös outoa tässä on että naisten yläosattomuutta vastustaa myös moni mies. Joskus on joku maininnut että sitten siellä näkyy vaan niitä rumia rintoja, mutta jos ei arvosteltaisi ja annettaisi kaikkien kukkien kukkia, ne sievemmätkin uskaltaisi. Kun näkyisi monenlaista kehoa edes siellä uimarannalla, ei ehkä olisi nuoretkaan niin ahdistuneita omistaan.

      Lainaa

    6. Suihkunraikas pomelo 30.7.2024 1:45
      Tulos: +87 (93 ääntä)
      Kiittää tykkäyksestä luultavasti 🙂.

      Lainaa

    7. Sisukseton matelija 30.7.2024 1:48
      Tulos: +341 (369 ääntä)
      Miehet ovat saaneet olla yläosattomissa uimarannalla iät kaiket, mutta minä en ole heitä nähdessäni ikinä kiihottunut niin paljon etten olisi pystynyt hillitsemään käytöstäni. Jos joku kokee, ettei pysty hillitsemään itseään nähdessään naisen rinnat, niin pitäiskö opetella vaikka kääntämään päätä? Jo pienille lapsille opetetaan, ettei ole kohteliasta tuijottaa.

      Lainaa

    8. Tulos: +241 (259 ääntä)
      Kyllä noilla uskovaisilla on pornoa ja seksiä joka suunnassa. Me tavikset eletään ihan kuivaa kautta ja samaan aikaan uskiksilla on hurja seksielämä ihan vaan uimarannalla kävellessä.

      Lainaa

    9. Säännötön öykkäri 30.7.2024 2:16
      Tulos: +29 (79 ääntä)
      Shameless sarjan vikalla kaudella oli juttu etteivät voineet nimetä koulua Mahatma Gandhin mukaan, koska 40-luvulla kuollut tyyppi oli kutsunut reilu 100v sitten Afrikkalaisia n sanalla.

      Lainaa

    10. Tuplattu sorsa 30.7.2024 2:32
      Tulos: +292 (320 ääntä)
      Jännä kun erilaisuus saa monet ihmiset ajattelemaan pelkkää seksiä, heillä taitaa olla aika pervo mieli.. Tai homoista kun puhutaan, niin heti seksi mielessä, kun ovat kommentoimassa siitä nämä tietyt ihmiset. Ja nyt kun puhutaan ihan vaan uimisesta uimarannalla, niin jollakin tuli mieleen paneminen telkkarissa kaiken kansan edessä. Tai kun oliko silloin joku draq artisti kirjoja lukemassa lapsille, niin heti jotkut pervot huutelemassa itse pervouksia lapsien kuullen siellä, kun kukaan muu ei mitään pervoja puhunut, siellä luettiin vain kirjaa. Ehkä nämä ihmiset ovat siitä saatanasta ja pitäisi isosta kirjasta katsoa mitä heille kuuluisi tehdä?

      Lainaa

    11. Järjestyksetön mehiläinen 30.7.2024 2:53
      Tulos: +222 (272 ääntä)
      Aaro oli melkein pääsemässä jyvälle siitä, mitä ruumiinosien seksualisointi tarkoittaa, mutta hissi ei kumminkaan ihan yltänyt ylös asti. Se, että naiset saavat uida tissit paljaana on nimenomaan verrattavissa juuri siihen, miten miehetkin tällä hetkellä saavat uida tissit paljaana, eikä niitä nännejä tosiaan pidetä seksuaalisina. Se muuten on jännä, kun naisten nänneillä on ihan oikea tarkoituskin - imettää jälkeläisiä - eivätkä ne ole millään tapaa seksuaaliset, mutta silti jostain syystä niitä miesten nännejä ei ollenkaan samalla tavalla seksualisoida. Niillähän juuri ei ole mitään virkaa muuta kuin erogeenisina alueina, joiden hipelöinti kuuluu joillekin osaksi seksuaalista kanssakäymistä. Kuka oikein meni tekemään näinkin nurinkurisen päätöksen, että lastenimetysvälineet ovat kiihottavia, mutta miesten turhakkeet eivät, vaikka samalla tavalla jotkut niistä saavat mielihyvää?

      Lainaa

    12. Sipulinhajuinen aasi 30.7.2024 4:58
      Tulos: -98 (132 ääntä)
      Pitääpäs käydä Tampereella rannalla... Ihan aurinkoa ottamassa vaan, kuulema hyvät maisemat

      Lainaa

    13. Rikkoutunut herne 30.7.2024 5:06
      Tulos: -91 (165 ääntä)
      Järjestyksetön mehiläinen: Aaro oli melkein pääsemässä jyvälle siitä, mitä ruumiinosien seksualisointi tarkoittaa, mutta hissi ei kumminkaan ihan yltänyt ylös asti. Se, että naiset saavat uida tissit paljaana on nimenomaan verrattavissa juuri siihen, miten miehetkin tällä hetkellä saavat uida tissit paljaana, eikä [...]
      Naisten rintarauhaset ovat kookkaat ihan evoluution muokkaamana seksuaalisen vetovoiman ja sitä myötä lisääntymismahdollisuuksien parantamiseksi. Naisen rinnat ovat jälkeläisten ruokkimisen lisäksi ihan lajityypillisesti pariutumiseen liittyvä kehon osa. Vähän sama kuin miesten penis on tarpeettoman kookas tehtäväänsä nähden. Tämä jotenkin unohtuu aina näissä avautumisissa. Maidon tuottamisen takia rintarauhasissa ei tarvitsisi olla niin paljon rasvakudosta.

      Lainaa

    14. Tulos: +75 (93 ääntä)
      Tuplattu sorsa: Jännä kun erilaisuus saa monet ihmiset ajattelemaan pelkkää seksiä, heillä taitaa olla aika pervo mieli.. Tai homoista kun puhutaan, niin heti seksi mielessä, kun ovat kommentoimassa siitä nämä tietyt ihmiset. Ja nyt kun puhutaan ihan vaan uimisesta uimarannalla, niin jollakin tuli [...]
      Minulla tulee tommosista ihmisistä mieleen simpanssit jotka rupee oikein pumppaa mölinää, kunnes huutaa sekavassa hurmiossa.

      Lainaa

    15. Suonensisäinen lokki 30.7.2024 5:56
      Tulos: +153 (187 ääntä)
      Säännötön öykkäri: Shameless sarjan vikalla kaudella oli juttu etteivät voineet nimetä koulua Mahatma Gandhin mukaan, koska 40-luvulla kuollut tyyppi oli kutsunut reilu 100v sitten Afrikkalaisia n sanalla.
      Niin... N-sanahan tulee sanasta negro, joka tarkoittaa mustaa. Perinteiset lauluthan tunnetaan nimellä negro spiritual.
      Menneisyydessä n-sanalla ei ollut rasistista merkitystä, se vain kuvasi mustaa ihmistä. Kunnes siitä muotoutui rasistinen termi.
      Hakaristi on onnen symboli buddhalaisuudessa ja paljon muuallakin käytetty tuomaan onnea. Sitten sen merkitys muuttui.
      Mä olen sitä koulukuntaa, että jaksojen ja elokuvien poistaminen on nimenomaan sensuuria. Jokainen tuotos on aikansa tekele ja pitää ottaa vastaan siinä kontekstissa. Saatesanoja voi laittaa varoitukseksi.
      Jotkin suoratoistothan hyllyttivät Casablancan kun patsaiden kaataminen oli kovimmilmaan.
      Ei historian häivyttäminen muuta mitään. Ei Yhdysvalloissa patsaiden poisto tai nimien muuttaminen muuta sitä asiaa, että maa on rakennettu orjuudella ja rasismilla. 
      Pahan historiasta pitää oppia ettei tee virheitä uudelleen..historian unohtaminen saa ihmiset tekemään samat virheet uudelleen.

      Lainaa

    16. Suonensisäinen lokki 30.7.2024 5:58
      Tulos: +40 (66 ääntä)
      Järjestyksetön mehiläinen: Aaro oli melkein pääsemässä jyvälle siitä, mitä ruumiinosien seksualisointi tarkoittaa, mutta hissi ei kumminkaan ihan yltänyt ylös asti. Se, että naiset saavat uida tissit paljaana on nimenomaan verrattavissa juuri siihen, miten miehetkin tällä hetkellä saavat uida tissit paljaana, eikä [...]
      Ja jos en nyt ihan väärin muista niin 90-luvulla oli ihan normi että kaikki oli tissit paljaana.
      Eiköhän se rintojen seksualisointi ole tullut pornon kautta, aivan kuten alapään karvattomuuden ihannointi.
      Ennen kun vain yleisten naiset sheivas ettei satiaiset tartu.

      Lainaa

    17. Suomangusti 30.7.2024 6:07
      Tulos: +12 (18 ääntä)
      Voi Veikkoa :D

      Lainaa

    18. Tunnekylmä myyrä 30.7.2024 6:36
      Tulos: -93 (147 ääntä)
      Ennen natsit järjestivät kirjarovioita, nykyajan natsit canceloivat vanhoja viihdeohjelmia

      Lainaa

    19. Peseytymätön mäyrä 30.7.2024 6:50
      Tulos: -152 (198 ääntä)
      Nää naiset, jotka meuhkaa, ettei naisten rinnat oo seksuaaliset eivät varmaankaan seksuaalisessa kanssakäymisessä pidä, että heidän ei rintoja hyväillään?

      Lainaa

    20. Intolerantti neuvonantaja 30.7.2024 7:01
      Tulos: -67 (117 ääntä)
      Järjestyksetön mehiläinen: Aaro oli melkein pääsemässä jyvälle siitä, mitä ruumiinosien seksualisointi tarkoittaa, mutta hissi ei kumminkaan ihan yltänyt ylös asti. Se, että naiset saavat uida tissit paljaana on nimenomaan verrattavissa juuri siihen, miten miehetkin tällä hetkellä saavat uida tissit paljaana, eikä [...]
      Ei biologia ja seksuaalisuus ole mitään aktiivisia päätöksiä. Evoluution valossa hyvin loogista, että rinnat on seksuaaliset. 
      Myös leveä lantio mielletään naiselliseksi, seksuaaliseksikin, ja sellainenhan on hyvä synnyttäjän lantio. Samalla ajatuksella rinnat kiinnostavat alitajuisesti miehiä, koska tulevalle lapselle tarvitaan ruokaa. 

      Lainaa

    21. Vikuri noita 30.7.2024 7:03
      Tulos: -64 (140 ääntä)
      Järjestyksetön mehiläinen:
      Se muuten on jännä, kun naisten nänneillä on ihan oikea tarkoituskin - imettää jälkeläisiä - eivätkä ne ole millään tapaa seksuaaliset, mutta silti jostain syystä niitä miesten nännejä ei ollenkaan samalla tavalla seksualisoida. Niillähän juuri ei ole mitään virkaa muuta kuin erogeenisina alueina, joiden hipelöinti kuuluu joillekin osaksi seksuaalista kanssakäymistä. Kuka oikein meni tekemään näinkin nurinkurisen päätöksen, että lastenimetysvälineet ovat kiihottavia, mutta miesten turhakkeet eivät, vaikka samalla tavalla jotkut niistä saavat mielihyvää?
      Kyllä mun nännit on seksuaaliset, ja se on mulle niiden ainoa tarkoitus, vaikken mies olekaan. Mulla ei ole todellakaan mitään imetysvälineitä, iljettävä ajatus.

      Lainaa

    22. Intolerantti neuvonantaja 30.7.2024 7:07
      Tulos: +66 (72 ääntä)
      Suonensisäinen lokki: Niin... N-sanahan tulee sanasta negro, joka tarkoittaa mustaa. Perinteiset lauluthan tunnetaan nimellä negro spiritual. Menneisyydessä n-sanalla ei ollut rasistista merkitystä, se vain kuvasi mustaa ihmistä. Kunnes siitä muotoutui rasistinen termi. Hakaristi on onnen symboli buddhalaisuudessa ja paljon muuallakin [...]
      Olen tavallaan samaa mieltä. 
      En ole kuitenkaan ihan varma siitä, onko jossain 80- tai 90-luvun kulttuurituotteisss käytetyt sanat valittu ihan vaan neutraaalisti. Kyllä siihen aikaan osattiin olla ihan avoimen rasistisen syrjiviä. 
      Irwininkin eräs kappale julkaistiin vuonna -89, ja vaikka se kai Vexi Salmen mukaan oli satiiria, niin monet ottivat sen tosissaan. Erään YouTubesta löytyvän Neil Hardwick Talk Show’n jakson perusteella ainakin kappaleen esittäjä saattoi ajatella asiasta toisin. 

      Lainaa

    23. Seuraava albatrossi 30.7.2024 7:23
      Tulos: +212 (232 ääntä)
      Peseytymätön mäyrä: Nää naiset, jotka meuhkaa, ettei naisten rinnat oo seksuaaliset eivät varmaankaan seksuaalisessa kanssakäymisessä pidä, että heidän ei rintoja hyväillään?
      Jos joku pitää siitä, että hänen niskaansa tai korviaan hyväillään seksin aikana niin pitääkö ne sitten peittää julkisesti?

      Lainaa

    24. Kuiduton mäyrä 30.7.2024 7:56
      Tulos: +66 (86 ääntä)
      Suonensisäinen lokki: Niin... N-sanahan tulee sanasta negro, joka tarkoittaa mustaa. Perinteiset lauluthan tunnetaan nimellä negro spiritual. Menneisyydessä n-sanalla ei ollut rasistista merkitystä, se vain kuvasi mustaa ihmistä. Kunnes siitä muotoutui rasistinen termi. Hakaristi on onnen symboli buddhalaisuudessa ja paljon muuallakin [...]
      Jonkin sortin suvakkikategoriaan itseni mieltäneenä olen kyllä kanssasi täysin samaa mieltä tuosta sensuurista. En ole koskaan ymmärtänyt miten kaiken poistaminen näkyviltä ja aikoinaan tehdyistä ohjelmista, taiteesta tai mistä tahansa olisi oikeasti kovinkaan hyvä asia. Kuvittelisin, että ollaan jo sen verran älykäs laji, että osataan historia ottaa nimenomaan historiana ja käyttäytyä silti asiallisesti. Idiootteja nyt on toki aina ollut ja tulee aina olemaan, mutta ne tuskin siitä mihinkään muuttuu vaikka poistettaisiinkin tiettyjä sanoja tai asioita kokonaan pois historiasta.

      Lainaa

    25. Tulos: +27 (67 ääntä)
      Tunnekylmä myyrä: Ennen natsit järjestivät kirjarovioita, nykyajan natsit canceloivat vanhoja viihdeohjelmia
      Ei kun natsithan ne juuri haluavat ettei vanhojen viihdeohjelmien arveluttavaan sisältöön kajota.

      Lainaa

    26. Timmi riikinkukko 30.7.2024 8:12
      Tulos: +130 (142 ääntä)
      Rikkoutunut herne: Naisten rintarauhaset ovat kookkaat ihan evoluution muokkaamana seksuaalisen vetovoiman ja sitä myötä lisääntymismahdollisuuksien parantamiseksi. Naisen rinnat ovat jälkeläisten ruokkimisen lisäksi ihan lajityypillisesti pariutumiseen liittyvä kehon osa. Vähän sama kuin miesten penis on tarpeettoman kookas [...]
      Entä kun ne rintarauhaset eivät ole kookkaat, vaan pienemmät kuin suurella osalla miehistä? Saako sitten olla yläosattomissa?

      Lainaa

    27. Liittoutumaton taikuri 30.7.2024 8:33
      Tulos: +89 (97 ääntä)
      Rikkoutunut herne: Naisten rintarauhaset ovat kookkaat ihan evoluution muokkaamana seksuaalisen vetovoiman ja sitä myötä lisääntymismahdollisuuksien parantamiseksi. Naisen rinnat ovat jälkeläisten ruokkimisen lisäksi ihan lajityypillisesti pariutumiseen liittyvä kehon osa. Vähän sama kuin miesten penis on tarpeettoman kookas [...]
      Se ylimääräinen rasvakin kerääntyy naisen kehoon tulevia vauvoja, ei miehiä, varten. Raskaus ja imetys ovat kropalle kovia koetuksia, joten on molempien kannalta parempi, että sillä joka ruokkii molemmat, on jotain varalla myös huonon ruokatilanteen sattuessa.

      Lainaa

    28. Tulenarka liitu 30.7.2024 8:38
      Tulos: -118 (138 ääntä)
      Tuplattu sorsa: Jännä kun erilaisuus saa monet ihmiset ajattelemaan pelkkää seksiä, heillä taitaa olla aika pervo mieli.. Tai homoista kun puhutaan, niin heti seksi mielessä, kun ovat kommentoimassa siitä nämä tietyt ihmiset. Ja nyt kun puhutaan ihan vaan uimisesta uimarannalla, niin jollakin tuli [...]
      Tämä on ihan naurettavaa ajatusvolttia että sen jälkeen kun seksuaalivähemmistöt ja drag-transut tekevät asian poikkeavasta seksuaalisuudestaan, niin jotenkin ihmeen kaupalla se on koko muu yhteiskunta kun on vastuussa heidän seksualisoinnistaan.

      Lainaa

    29. Ahne haukka 30.7.2024 8:43
      Tulos: +123 (139 ääntä)
      Peseytymätön mäyrä: Nää naiset, jotka meuhkaa, ettei naisten rinnat oo seksuaaliset eivät varmaankaan seksuaalisessa kanssakäymisessä pidä, että heidän ei rintoja hyväillään?
      Tällä logiikalla pitää varmaan jatkossa peittää ihan jokainen ruumiinosa kasvoja myöten seuraavan kerran, kun lähtee julkiselle paikalle. Katsos kun niitä hyväiltäviä paikkoja on vähän enemmänkin kuin rinnat.

      Lainaa

    30. Tulos: +133 (137 ääntä)
      Järjestyksetön mehiläinen: Aaro oli melkein pääsemässä jyvälle siitä, mitä ruumiinosien seksualisointi tarkoittaa, mutta hissi ei kumminkaan ihan yltänyt ylös asti. Se, että naiset saavat uida tissit paljaana on nimenomaan verrattavissa juuri siihen, miten miehetkin tällä hetkellä saavat uida tissit paljaana, eikä [...]
      Ja länsimaissakin - täällä Suomessakin - oli aika jolloin esim naisten nilkkojen näkyminen oli skandaalimaista. Tai se jos nainen pukeutui housuihin tai ajoi polkupyörällä, eihän siinä kunnon kristilliset miehet voi keskittyä kun saatanallisesti herutetaan naisellisia muotoja. 
      Mutta niin vaan siitäkin selvittiin sillä että näistä asioista tuli arkipäivää ja poistui se typerä tabu ja seksualisointi.

      Lainaa

    31. Iäkäs susi 30.7.2024 9:24
      Tulos: -134 (164 ääntä)
      Miksi naiset haluavat arkipäiväistää rintansa niin, että niiden seksuaalinen arvo laskee? Milloin pukeutuminen (tai pukeutumatta jättäminen) menee seksuaalisen häirinnän puolelle?

      Lainaa

    32. Tulos: +94 (108 ääntä)
      Peseytymätön mäyrä: Nää naiset, jotka meuhkaa, ettei naisten rinnat oo seksuaaliset eivät varmaankaan seksuaalisessa kanssakäymisessä pidä, että heidän ei rintoja hyväillään?
      Tykkään myös, että suudellaan. Vaadin tällä perusteella, että kaikki peittävät julkisella paikalla suun. Vai olisinko vaatimatta sittenkin?

      Lainaa

    33. Haudattu ahven 30.7.2024 9:36
      Tulos: +78 (96 ääntä)
      Arvaamaton pelikaani: YLE on kyllä DEIn ja wokeilun kyllästämä valemedia. Saisi tosiaan ajaa alas koko laitoksen.
      Sanoo ihminen joka ei ole ikinä lukenut ainuttakaan uutisartikkelia. Jos YLE on "valemediaa" niin sitten kuule on jokaikinen muukin suomalainen uutispalvelu. Ihan samoista asioista siellä uutisoidaan kuin muissakin uutispalveluissa. Huomattavasti vähemmän klikkiotsikoita ja joutavanpäiväistä krääsää mitä iltalehdessä ja -sanomissa, mutta jälkimmäiset muistuttavatkin uutisarvoltaan nykypäivänä enemmän Seiska-lehteä kuin oikeaa uutispalvelua. Jätä tuo jenkkisalaliittoteoria-paska rapakon taakse jossa uutispalvelut ovat oikeasti politisoituja, toisin kuin maissa joissa on vapaa media.

      Lainaa

    34. Rapsakka unikeko 30.7.2024 10:23
      Tulos: +71 (75 ääntä)
      Intolerantti neuvonantaja: Ei biologia ja seksuaalisuus ole mitään aktiivisia päätöksiä. Evoluution valossa hyvin loogista, että rinnat on seksuaaliset.  Myös leveä lantio mielletään naiselliseksi, seksuaaliseksikin, ja sellainenhan on hyvä synnyttäjän lantio. Samalla ajatuksella rinnat kiinnostavat alitajuisesti miehiä, koska tulevalle lapselle tarvitaan ruokaa. 
      Totta kai ne on aktiivisia paatoksia. Ei tarvitse menna montaa sataa vuotta taaksepain kun Englannin hovissakin saattoi olla tissit kokonaan nakyvilla, mutta nilkan vilahdus oli skandaali.

      Lainaa

    35. Käsitetty hedelmä 30.7.2024 10:35
      Tulos: +37 (41 ääntä)
      Nyt ne turvat tukkoon! Ilona tietää asijoista!

      Lainaa

    36. Kirpeä Ahven 30.7.2024 10:47
      Tulos: +58 (64 ääntä)
      Kaikenlaista. Uimisessa tai saunomisessa ei ole sinällään mitään seksuaalista. Minun puolesta saisi kuka tahansa harrastaa niitä alasti. Julkisilla paikoilla lienee kohtuus, että sukuelimet peitetään.

      Lainaa

    37. Vakavissaan norppa 30.7.2024 11:30
      Tulos: +17 (25 ääntä)
      Intolerantti neuvonantaja: Olen tavallaan samaa mieltä.  En ole kuitenkaan ihan varma siitä, onko jossain 80- tai 90-luvun kulttuurituotteisss käytetyt sanat valittu ihan vaan neutraaalisti. Kyllä siihen aikaan osattiin olla ihan avoimen rasistisen syrjiviä.  Irwininkin eräs kappale julkaistiin vuonna -89, ja vaikka se kai Vexi Salmen mukaan [...]
      No tottakai sana on voitu valita loukkaamistarkoituksessa, jos ideana on, että osoitetaan esim. Kyllä isä osaa -sarjan hahmojen junttius, ja jotta Vexin sanoituksen satiiri tulisi ilmeiseksi. Irwinhän itsekin otti kappaleen tosissaan, Vexin harmiksi meni siitä suorassa tv-lähetyksessäkin sanomaan. Eikä sekään, että jotain on sanottu loukkaavasti tarkoita, että se pitäisi poistaa historiasta ja nykypäivän katsojilta.

      Lainaa

    38. Varakas vihannes 30.7.2024 11:35
      Tulos: +78 (84 ääntä)
      Peseytymätön mäyrä: Nää naiset, jotka meuhkaa, ettei naisten rinnat oo seksuaaliset eivät varmaankaan seksuaalisessa kanssakäymisessä pidä, että heidän ei rintoja hyväillään?
      Jep, on naisia jotka ei tosiaan tästä välitä. Asialla ei silti ole mitään tekemistä tämän kanssa. Seksuuaalisessa kanssakäymisessä kun yleensä kosketellaan ympäri kehoa eikä vain roikuta rinnoissa tai peniksessä.

      Lainaa

    39. Muodoton timantti 30.7.2024 11:42
      Tulos: +88 (104 ääntä)
      Peseytymätön mäyrä: Nää naiset, jotka meuhkaa, ettei naisten rinnat oo seksuaaliset eivät varmaankaan seksuaalisessa kanssakäymisessä pidä, että heidän ei rintoja hyväillään?
      Ideana on se, että rintojen kantajalla on oikeus päättää, milloin ja missä ne rinnat on seksuaaliset. Ei peseytymättömällä mäyrällä tai muilla satunnaisilla vastaantulijoilla. Monet kun tahtovat seksualisoida toisten ruumiinosia milloin ja missä vaan riippumatta siitä, miten ne on peitetty.

      Lainaa

    40. Peseytymätön mäyrä 30.7.2024 11:51
      Tulos: -63 (91 ääntä)
      Seuraava albatrossi: Jos joku pitää siitä, että hänen niskaansa tai korviaan hyväillään seksin aikana niin pitääkö ne sitten peittää julkisesti?
      Ei, vaan pointti oli siinä, että jotkut naiset väittävät ettei rinnat ole seksuaaliset. Onhan ne, miksi sitä kiistämään?

      Lainaa

    41. Söpö kissa 30.7.2024 12:06
      Tulos: +2 (18 ääntä)
      Sipulinhajuinen aasi: Pitääpäs käydä Tampereella rannalla... Ihan aurinkoa ottamassa vaan, kuulema hyvät maisemat
      Käyttäjänimi tarkastaa ulos.

      Lainaa

    42. Söpö kissa 30.7.2024 12:10
      Tulos: +59 (69 ääntä)
      Peseytymätön mäyrä: Nää naiset, jotka meuhkaa, ettei naisten rinnat oo seksuaaliset eivät varmaankaan seksuaalisessa kanssakäymisessä pidä, että heidän ei rintoja hyväillään?
      Tykkään seksuaalisessa kanssakäymisessä siitä, että reisiäni, kylkiäni, käsivarsiani, kaulaani ja poskiani hyväillään. Burqassako meikäläisen olisi sitten ulkona käyskenneltävä?

      Lainaa

    43. Järjestyksetön mehiläinen 30.7.2024 12:10
      Tulos: +78 (84 ääntä)
      Intolerantti neuvonantaja: Ei biologia ja seksuaalisuus ole mitään aktiivisia päätöksiä. Evoluution valossa hyvin loogista, että rinnat on seksuaaliset.  Myös leveä lantio mielletään naiselliseksi, seksuaaliseksikin, ja sellainenhan on hyvä synnyttäjän lantio. Samalla ajatuksella rinnat kiinnostavat alitajuisesti miehiä, koska tulevalle lapselle tarvitaan ruokaa. 
      Selitäpä nyt seuraavaksi sit, miksei sitä leveää lantiota sitten tule peittää siellä rannalla, vaan bikinit ovat ihan normaali varuste, kuten perseen ja lantion alueen ylipäätään paljastavat uimapuvut? Jään tähän odottamaan.

      Lainaa

    44. Reseptivapaa satuhahmo 30.7.2024 12:30
      Tulos: +86 (90 ääntä)
      Olen matkustellut ympäri Eurooppaa ja monissa maissa saattaa rannalla näkyä myös naisia yläosattomissa se ei sekoita yhteiskuntaa sen kummemmin, joten pelko pois. Se että auringon ottaminen tai uiminen rannalla sallitaan kaikille ilman yläosaa tuskin muuttaa meillä kovin paljon. Se ei myöskään tarkoita etteikö halutessaan voi kuitenkin sen yläosan pukea. Kommentointi osalla porukasta menee ihan järjettömyyksiin tässä aiheessa.

      Lainaa

    45. Parrakas riesa 30.7.2024 12:41
      Tulos: -45 (67 ääntä)
      Arvaamaton pelikaani: YLE on kyllä DEIn ja wokeilun kyllästämä valemedia. Saisi tosiaan ajaa alas koko laitoksen.
      No eihän tästä ole viikkoakaan kun jäivät kiinni tuosta DEI paskasta.

      Lainaa

    46. Parrakas riesa 30.7.2024 12:47
      Tulos: -35 (59 ääntä)
      Haudattu ahven: Sanoo ihminen joka ei ole ikinä lukenut ainuttakaan uutisartikkelia. Jos YLE on "valemediaa" niin sitten kuule on jokaikinen muukin suomalainen uutispalvelu. Ihan samoista asioista siellä uutisoidaan kuin muissakin uutispalveluissa. Huomattavasti vähemmän klikkiotsikoita ja joutavanpäiväistä krääsää mitä [...]
      Ylessä on vaan se paha, että tietyt uutiset jätetään julkaisematta, jos aihe ei sovi heidän agendaan.

      Lainaa

    47. It's a deal 30.7.2024 13:14
      Tulos: +42 (44 ääntä)
      Säännötön öykkäri: Shameless sarjan vikalla kaudella oli juttu etteivät voineet nimetä koulua Mahatma Gandhin mukaan, koska 40-luvulla kuollut tyyppi oli kutsunut reilu 100v sitten Afrikkalaisia n sanalla.
      Gandhin kohdalla ei ollut kyse hänen sanavalinnoistaan, vaan tavasta, jolla hän arvotti kansakuntia ihonvärin perusteella. Erittäin kahtiajakoinen henkilö riippuen siitä, katsooko Euroopasta vai Afrikasta.

      Lainaa

    48. Tulos: +56 (68 ääntä)
      Arvaamaton pelikaani: YLE on kyllä DEIn ja wokeilun kyllästämä valemedia. Saisi tosiaan ajaa alas koko laitoksen.
      Jos nyt pitäisit tuon jenkkien kulttuurisotaspedeilyn ihan siellä twitterissä.

      Lainaa

    49. Liittoutumaton taikuri 30.7.2024 15:19
      Tulos: +33 (57 ääntä)
      Parrakas riesa: No eihän tästä ole viikkoakaan kun jäivät kiinni tuosta DEI paskasta.
      Tuota DEItä kritisoiva porukka on kyllä sellaista, että ihan sillä perusteella voi jo jokainen ei siihen porukkaan kuuluva päätellä, ettei se DEI ihan paskaa ole.

      Lainaa

    50. Tulos: +4 (8 ääntä)
      Ole hyvä

      Lainaa

    51. Itseasiassa 30.7.2024 15:42
      Tulos: +45 (49 ääntä)
      Nimesi: Kyllä noilla uskovaisilla on pornoa ja seksiä joka suunnassa. Me tavikset eletään ihan kuivaa kautta ja samaan aikaan uskiksilla on hurja seksielämä ihan vaan uimarannalla kävellessä.
      Siitähän se iso kirja kertoo. Sieltä kyllä löytyy kaikenlaista orjaan sekaantumista, insestiä ja pedofiliaa.

      Lainaa

    52. Itseasiassa 30.7.2024 15:53
      Tulos: +43 (47 ääntä)
      Seuraava albatrossi: Jos joku pitää siitä, että hänen niskaansa tai korviaan hyväillään seksin aikana niin pitääkö ne sitten peittää julkisesti?
      Ainakin suun voisi peittää. Mokat todistavat, että se tekisi ympäristölle hyvää aika monen ihmisen kohdalla.

      Lainaa

    53. Itseasiassa 30.7.2024 16:00
      Tulos: +67 (69 ääntä)
      Laura: Ja länsimaissakin - täällä Suomessakin - oli aika jolloin esim naisten nilkkojen näkyminen oli skandaalimaista. Tai se jos nainen pukeutui housuihin tai ajoi polkupyörällä, eihän siinä kunnon kristilliset miehet voi keskittyä kun saatanallisesti herutetaan naisellisia muotoja.  Mutta niin vaan siitäkin selvittiin [...]
      70-luvulla naiset eivät saaneet mennä yksin edes baariin, jotta miehet eivät mene siellä ihan sekaisin halussaan naisen nähdessään. Seksualisoituja koko naiset.

      Lainaa

    54. Klara Nacktberg (nackt tarkoittaa makua) 30.7.2024 17:02
      Tulos: +35 (41 ääntä)
      Saksassa on FKK-kulttuuri eli frei Körper Kultur. FKK-rannoilla saa uida nakuna eikä kukaan tuijota tai muutenkaan ahdistus moisesta. Suomessa ollaan tässä suhteessa tosi takapajuisia. Tänne pitäisi saada FKK myös juurtumaan, se opettaisi hyväksymää alastomuuden luonnollisena asiana eikä minään ihme sekoomisen aiheena. Oli nimittäin Saksan lomalla aika upea kokemus vaan mennä nakuna uimaan ja kokea, ettei ketään kiinnosta, kun se on niin luonnollinen juttu.

      Lainaa

    55. Klara Nacktberg (nackt tarkoittaa nakua) 30.7.2024 17:04
      Tulos: +15 (17 ääntä)
      Typotti nimimerkissä, prkl, nyt se on korjattu 😅

      Lainaa

    56. Solakka unikeko 30.7.2024 18:10
      Tulos: -17 (29 ääntä)
      Arvaamaton pelikaani: YLE on kyllä DEIn ja wokeilun kyllästämä valemedia. Saisi tosiaan ajaa alas koko laitoksen.
      Sinut saisi ajaa yli.

      Lainaa

    57. Tulos: +28 (46 ääntä)
      Arvaamaton pelikaani: YLE on kyllä DEIn ja wokeilun kyllästämä valemedia. Saisi tosiaan ajaa alas koko laitoksen.
      Persun elämä on kylläl vaikeaa ja vihaista.

      Lainaa

    58. Tulos: +19 (25 ääntä)
      Riihikuiva dinosaurus: se on kumma kun mainostetaan suomalaisia aina saunakansana jotka saunoo alasti kaikkien kesken ja alastomuus on normaalia koska sauna. Mutta uimarannalla ei saa näkyä naisten tissit. Miehet saa olla yläosattomissa joskus jopa baarin terassilla mutta nainen ei edes uimarannalla. Se mikä myös [...]
      omast puolest vois miehetki pitää paitansa pääl

      Lainaa

    59. Koroton pupu 30.7.2024 20:11
      Tulos: +16 (24 ääntä)
      Parrakas riesa: Ylessä on vaan se paha, että tietyt uutiset jätetään julkaisematta, jos aihe ei sovi heidän agendaan.
      Kuten mikä tahansa taho.

      Lainaa

    60. Tulos: -9 (31 ääntä)
      Liittoutumaton taikuri: Tuota DEItä kritisoiva porukka on kyllä sellaista, että ihan sillä perusteella voi jo jokainen ei siihen porukkaan kuuluva päätellä, ettei se DEI ihan paskaa ole.
      DEI on hyvä mutta YLE veti taas tuttuun tapaansa sen ihan pieleen. DEI piti vaikuttaa siten että työ- tms yhteisössä pystytään toimimaan yhteistyössä eri taustoista tulevien tms erilaisten ihmisten kesken koska kaikki ovat valikoituneet joukkoon osaamisensa perusteella. YLEssä homma meni reisille kun siellä päätettiin ettei sitä porukkaa enää valikoida ammattitaidon perusteella vaan pyritään tietoisesti etsimään eri taustoista tulevia tai muuten massasta erottuvia ihmisiä. Näin sen ei pitänyt mennä.

      Lainaa

    61. Korska kirjohylje 31.7.2024 0:14
      Tulos: +27 (29 ääntä)
      Itseasiassa: Siitähän se iso kirja kertoo. Sieltä kyllä löytyy kaikenlaista orjaan sekaantumista, insestiä ja pedofiliaa.
      Lootin tyttäretkin juotti isänsä humalaan jotta saivat sen siirtämään heidät paksuksi. Ei edes pornossa ole tätä juonta. Toisinpäin ehkä. Ja silloinkin isäpuoli.

      Lainaa

    62. Ylväs myyrä 31.7.2024 0:29
      Tulos: +2 (16 ääntä)
      Koroton pupu: Kuten mikä tahansa taho.
      Joo HS syyllistyy myös tähän.

      Lainaa

    63. Ylväs myyrä 31.7.2024 0:29
      Tulos: -9 (21 ääntä)
      MerryXmas: Persun elämä on kylläl vaikeaa ja vihaista.
      Mitäs jos onkin demari?

      Lainaa

    64. Tarpeeton leijona 31.7.2024 6:54
      Tulos: +22 (36 ääntä)
      YLEstä, DEIstä, wokettamisesta, WEFfistä, ilmastonmuutoksesta ja rokotepiikeistä puhuu tasan yksi porukka. Liikaa venäjän salaliittoteorioita netissä lukeneet tyhjimmät tynnyrit. Aikanaan sanottiin myös hyödyllisiksi idi ooteiksi.

      Lainaa

    65. Hontelo banaani 31.7.2024 8:13
      Tulos: +43 (47 ääntä)
      Kyllähän jotkut voi kiihottua miesten paljaista rintakehistä, miksei niitä sitten vaadita peittämään? Joku kiihottuu jaloistakin, pitäisikö ne sitten verhota saappaisiin? Pitäisikö mennä kaikki joissain jättiponchoissa rannoille, jottei kukaan vain pahoittaisi mieltään? Kyllä se vain näin menee, että jos et osaa hillitä itseäsi, pysy pois rannalta. Vastuu käytöksestäsi on vain sinulla itselläsi, ei muilla.

      Lainaa

    66. Hontelo banaani 31.7.2024 8:24
      Tulos: +11 (31 ääntä)
      Arvaamaton pelikaani: YLE on kyllä DEIn ja wokeilun kyllästämä valemedia. Saisi tosiaan ajaa alas koko laitoksen.
      Jos wokeilu on ihmisten kunnioittamista ja hyväksymistä sellaisena kuin he ovat (huom: ei koske rikollista toimintaa), olivat sitten cis-heteroita, ei-binäärisiä tai transnaisia/-miehiä, niin olen sitten ylpeä wokeilija. Mikä ihme on DEI? Jotain alt-right foliohattutermejä taas? Ja valemedia millä perusteella? Jos Yle ajettaisiin alas, mitä vaihtoehtoja tilalle? Suomen (Roska)uutiset?

      Lainaa

    67. Ylväs myyrä 31.7.2024 8:39
      Tulos: +15 (19 ääntä)
      Hontelo banaani: Jos wokeilu on ihmisten kunnioittamista ja hyväksymistä sellaisena kuin he ovat (huom: ei koske rikollista toimintaa), olivat sitten cis-heteroita, ei-binäärisiä tai transnaisia/-miehiä, niin olen sitten ylpeä wokeilija. Mikä ihme on DEI? Jotain alt-right foliohattutermejä taas? Ja valemedia millä perusteella? Jos Yle ajettaisiin alas, mitä vaihtoehtoja tilalle? Suomen (Roska)uutiset?
      Diversity, equity, and inclusion

      Lainaa

    68. Ryhditön rotta 31.7.2024 9:24
      Tulos: +15 (19 ääntä)
      Ylväs myyrä: Joo HS syyllistyy myös tähän.
      Kuten mikä tahansa taho. Mikä tahansa.

      Lainaa

    69. Norski kesyhanhi 31.7.2024 12:37
      Tulos: -20 (32 ääntä)
      Tylsimys: DEI on hyvä mutta YLE veti taas tuttuun tapaansa sen ihan pieleen. DEI piti vaikuttaa siten että työ- tms yhteisössä pystytään toimimaan yhteistyössä eri taustoista tulevien tms erilaisten ihmisten kesken koska kaikki ovat valikoituneet joukkoon osaamisensa perusteella. YLEssä homma meni reisille kun siellä [...]
      Eiköhän se ole mennyt just niin kuin oli tarkoituskin. Sen ovat kuitenkin keksineet ihmiset joiden mielestä rotuun katsominen on hyvä asia ja syrjintää ei lasketa jos se on valkoisia vastaan. Eivät tietenkään sitä ääneen myönnä, niin kuin ei rasistit yleensäkkään. Ammattitaidon perusteella väki valittiin ennen. Siihen ei tarvittu kiintiöitä eikä kirjainyhdistelmiä.

      Lainaa

    70. Pesemätön rakki 31.7.2024 16:37
      Tulos: +18 (22 ääntä)
      Kuinka suuri ero on paljailla rinnoilla ja rinnoilla, joita hieman peitetty ohuella bikiniliivillä? Aikalailla yhtä seksuaalisia ne ovat minulle. Vai väittääkö joku mies ettei muka ole katsonut bikinirintoja himoiten?

      Lainaa

    71. Mätä kana 31.7.2024 21:20
      Tulos: +5 (11 ääntä)
      Pesemätön rakki: Kuinka suuri ero on paljailla rinnoilla ja rinnoilla, joita hieman peitetty ohuella bikiniliivillä? Aikalailla yhtä seksuaalisia ne ovat minulle. Vai väittääkö joku mies ettei muka ole katsonut bikinirintoja himoiten?
      Joo kyllä parempi on sopivasti peitetty kuin täysin alaston. Minun mielestäni.

      Lainaa

    72. Tuplattu sorsa 31.7.2024 21:43
      Tulos: +24 (30 ääntä)
      Tulenarka liitu: Tämä on ihan naurettavaa ajatusvolttia että sen jälkeen kun seksuaalivähemmistöt ja drag-transut tekevät asian poikkeavasta seksuaalisuudestaan, niin jotenkin ihmeen kaupalla se on koko muu yhteiskunta kun on vastuussa heidän seksualisoinnistaan.
      Täh?

      Lainaa

    73. Liika ahven 1.8.2024 4:27
      Tulos: +8 (20 ääntä)
      Parrakas riesa: Ylessä on vaan se paha, että tietyt uutiset jätetään julkaisematta, jos aihe ei sovi heidän agendaan.
      Voitko vähän avata näitä sun kryptisiä viestejä. Mikä on DEI ja miten YLE jäi kiinni? Minkälaiset uutiset ei sovi agendaan? Voisitko kertoa nyt ihan silleen niin kuin kertoisit sellaiselle joka ei ole tietoinen näistä salaliittoteorioista? Vai onko liian paksua tekstiä?

      Lainaa

    74. Liika ahven 1.8.2024 4:35
      Tulos: +24 (32 ääntä)
      Norski kesyhanhi: … Ammattitaidon perusteella väki valittiin ennen. Siihen ei tarvittu kiintiöitä eikä kirjainyhdistelmiä.
      Aika utopistinen ’ennen oli asiat paremmin’ -asenne sulla 😂

      Lainaa

    75. Siivo ihminen 1.8.2024 9:05
      Tulos: +18 (24 ääntä)
      Rikkoutunut herne: Naisten rintarauhaset ovat kookkaat ihan evoluution muokkaamana seksuaalisen vetovoiman ja sitä myötä lisääntymismahdollisuuksien parantamiseksi. Naisen rinnat ovat jälkeläisten ruokkimisen lisäksi ihan lajityypillisesti pariutumiseen liittyvä kehon osa. Vähän sama kuin miesten penis on tarpeettoman kookas [...]
      Kaksi kommenttia tähän: Aika moni kyllä tietää ja ymmärtää, että evoluutio on tosiaan muokannut naisen rintoja myös tuon seksuaalisen vetovoiman lisäämiseksi. Itse en ymmärrä miten tämä tarkoittaa sitä, ettei ihmisellä nykymaailmassa olisi oikeus itse päättää milloin haluaa käyttää kehoaan seksuaalisesti ja milloin ihan vaan olla olemassa. Kyllä se on niistä kiihottuvien ihan oma ongelma, jos eivät osaa pitää silmiään, suutaan ja näppejään kurissa. Siitä ei tule rangaista viattomasti rannalla vapaapäivää viettävää. Rinnat eivät myöskään suomalaisessakaan kulttuurissa ole ikiaikoja olleet superseksualisoitu osa naisen kehoa eli tämä asia voi heilua puolelta toiselle eri aikoina. Meillä on siis täysi oikeus ja mahdollisuus ottaa ja muuttaa tämänhetkistä vallitsevaa käsitystä, koska se ei ole mikään muuttumaton luonnonlaki. Se, että infantilisoidaan miehiä pikkulasten kaltaisiksi itsehallintakyvyttömiksi viettiensä perässä juoksijoiksi, joiden vuoksi naisten kehoa täytyy hallita on minusta vanhanaikaista ja miehiä väheksyvää vai meinaatko, etteivät miehet ole kykeneviä rationaalisiin päätöksiin? Toinen asia on se, että miehen penis ei ole tehtäväänsä nähden liian suuri. Naisen emätin on suurempi kuin suurimmalla osalla muista nisäkkäistä sen takia, että ihmisvauvojen päät ovat aivojen suuremman koon vuoksi huomattavasti isommat kuin suurimmalla osalla muista nisäkkäistä. Koska emätin on suurempi, peniksenkin kannattaa olla suurempi. Tämä siksi, koska nainen haluaa todennäköisemmin seksiä, jos se tuntuukin jossain = hedelmöityksen todennäköisyys lisääntyy sekä siksi, että patonkia porttikongissa heilutellessa miehen orgasmin todennäköisyys pienenee = hedelmöityksen todennäköisyys.vähenee. Kaikki toimii siis paremmin, kun avain ja lukko sopivat toisiinsa.

      Lainaa

    76. Pikkuvanha sakaali 1.8.2024 10:51
      Tulos: +25 (31 ääntä)
      Norski kesyhanhi: Ammattitaidon perusteella väki valittiin ennen. Siihen ei tarvittu kiintiöitä eikä kirjainyhdistelmiä.
      Vissiin aika kullannut muistoja ihan kunnolla, tai sitten olet tavallista naiivimpi. Kyllä ne ihmiset aiemmin valittiin enemmän suhteilla kuin nykyään. Vai oikeastiko ajattelit silloin että ihan puhtaasti sattumalta uudet työntekijät ovat vanhojen työntekijöiden sukulaisia, heidän kavereitaan ja kavereiden lapsia? Ammattitaito sitten opittiin tai ei.

      Lainaa

    77. It's a deal 1.8.2024 13:44
      Tulos: +17 (21 ääntä)
      Pikkuvanha sakaali: Vissiin aika kullannut muistoja ihan kunnolla, tai sitten olet tavallista naiivimpi. Kyllä ne ihmiset aiemmin valittiin enemmän suhteilla kuin nykyään. Vai oikeastiko ajattelit silloin että ihan puhtaasti sattumalta uudet työntekijät ovat vanhojen työntekijöiden sukulaisia, heidän kavereitaan ja kavereiden lapsia? Ammattitaito sitten opittiin tai ei.
      Yhdellä pikkupaikkakunnan paperitehtaalla oli 1990-luvulla työhakemuksessa kohta "Työskenteleekö kukaan sukulaisistasi yrityksemme palveluksessa?" Varmaan ihan viattomasta uteliaisuudesta kyselivät, kun sukunimestä ei välttämättä tiedä kenen siskonlapsia saatat olla.

      Lainaa

    78. Sokeriton alligaattori 2.8.2024 0:41
      Tulos: +1 (3 ääntä)
      Klara Nacktberg (nackt tarkoittaa makua): Saksassa on FKK-kulttuuri eli frei Körper Kultur. FKK-rannoilla saa uida nakuna eikä kukaan tuijota tai muutenkaan ahdistus moisesta. Suomessa ollaan tässä suhteessa tosi takapajuisia. Tänne pitäisi saada FKK myös juurtumaan, se opettaisi hyväksymää alastomuuden luonnollisena asiana eikä [...]
      Asioille löytyy yleensä enemmän ja erilaista kiinnostusta Iltalehden kommenteissa kuin tosielämässä. Saksassakin varmaan somekommentoijia on joka lähtöön. Ne vain viettävät aikansa kotisohvalla puhelin kourassa, ei uimarannalla.

      Lainaa

    79. Laiska hylje 2.8.2024 21:35
      Tulos: -13 (27 ääntä)
      Vein työpaikan seinälle topless-kalenterin. Järkytyksekseni työpaikan naiset valittivat siitä ja sanoivat sen olevan alentava. Kärsivällisesti ja isällisesti selitin heille, että nyt eletään 2020-lukua ja kaikkien pitäisi jo tietää, etteivät rinnat ole seksuaaliset. Onneksi he ymmärsivät virheensä, ja tuo kalenteri somistaa seinäämme jatkossakin.

      Lainaa

    80. Sanallinen paarma 3.8.2024 1:16
      Tulos: +7 (9 ääntä)
      Pesemätön rakki: Kuinka suuri ero on paljailla rinnoilla ja rinnoilla, joita hieman peitetty ohuella bikiniliivillä? Aikalailla yhtä seksuaalisia ne ovat minulle. Vai väittääkö joku mies ettei muka ole katsonut bikinirintoja himoiten?
      En väitä. Joskus jopa se pieni peittäminen on kiinnostavampaa.

      Lainaa

    81. jukkapalmu 3.8.2024 16:48
      Tulos: -9 (9 ääntä)
      Nykyään kun kaikilla on netti josta näkee rintoja jos haluaa niin tuolla näyttäytyvät sloppy flopperit on sellasta kamaa mitä ei halua nähdä koska tosiasiahan on että esim. nudistirannalla kävijät ovat karavaanaritason porukkaa jotka ovat huomattavasti asiallisempia vaatteet päällä. Ja kuka muutenkaan haluaisi nähdä alastomuutta? Se on mautonta ja tahditonta jos sen tekee tahallaan tarkoituksenaan näyttää alastomuutensa.

      Lainaa

    82. Tulos: +8 (12 ääntä)
      Peseytymätön mäyrä: Nää naiset, jotka meuhkaa, ettei naisten rinnat oo seksuaaliset eivät varmaankaan seksuaalisessa kanssakäymisessä pidä, että heidän ei rintoja hyväillään?
        Ehkä, ehkä ei, mutta siitä huolimatta rinnat ovat naiselle olemassa kaiken aikaa. Niitä tungetaan urheiluliiveihin ettei treenatessa loikkiminen sattuisi, niille haetaan sopivia juhlaliivejä joissa onnistuisi hihaton mekko, niillä tosiaan ruokitaan lapsia harsoa paikalleen repien ja jälkeenpäin purtujen maitohinkkojen kärsinyttä ihoa lanolilla rasvaten (ja imetysliivit vasta seksipommi ovatkin, niissä on jopa avattavat laput joista saa nännit ulos). Samaan tapaan kuin homoparit n. 99% ajasta tiskaavat, katsovat netfliksiä, pohtivat asuntolainaansa ja mitä nyt parit yleensä tekevät, naiselle tissit aivan valtaosan ajasta eivät ole seksuaalinen juttu, ja uimarannalla käymisen voi mielikuvitusta venyttämättä lisätä tilanteisiin, jotka eivät ole seksuaalisia (epäilemättä moni haluaa kesäksi kivan uimapuvun jossa voi rannalla pyöriä, mutta niinpä sitä halutaan kiva mekko rippijuhlaankin). Itse haluaisin burkinin, jos sellaisen jostain saisi, koska auringonpaisteessa näytän puolessa minuutissa keitetyltä ravulta -tässäkin näkökulma käytännöllinen, ei siveellinen. 
        Vai onko tämä joku lahkolaisten käännytyskikka: liity meihin, ja entinen tavallisenharmaa elämäsi muuttuu loputtomaksi orgiaksi? 

      Lainaa

    83. Lojaali patsas 5.8.2024 15:16
      Tulos: -7 (9 ääntä)
      Kivi:   Ehkä, ehkä ei, mutta siitä huolimatta rinnat ovat naiselle olemassa kaiken aikaa. Niitä tungetaan urheiluliiveihin ettei treenatessa loikkiminen sattuisi, niille haetaan sopivia juhlaliivejä joissa onnistuisi hihaton mekko, niillä tosiaan ruokitaan lapsia harsoa paikalleen repien ja jälkeenpäin purtujen [...]
      Miksi jaarittelet? Opettele tiivistämään. Tuossakaan ole mitään asiaa.

      Lainaa

    84. Saletti alligaattori 13.8.2024 0:01
      Tulos: 0 (4 ääntä)
      Ai Tampereella naiset ei saa peittää rintojaan enää kaupassa ja miestenkin pitää olla munasillaan. Oh-hoh mihin se maailma meni kun ei oltu tarkkoina.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: harri heliövaara, kiitos, kuva, kyllä isä osaa, matkalla, rasismi, sensuuri, tasa-arvo, tennis, uutiset, wimbledon