Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Naistenhuoneen ovi jäi auki, osa 308

Onko tässä hedelmällisyysvinkissä mitään perää?
Naistenhuoneen ovi jäi auki, osa 308

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 39 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +212 (250 ääntä)
      Lopettakaa nyt jo hyvät ihmiset se k*sen juominen?!

      Lainaa

    2. Reseptivapaa satuhahmo 3.9.2024 0:21
      Tulos: +64 (74 ääntä)
      Kiiwi: Lopettakaa nyt jo hyvät ihmiset se k*sen juominen?!
      Ei kai kukaan..?

      Lainaa

    3. Intiimi peura 3.9.2024 0:49
      Tulos: +172 (204 ääntä)
      Kiiwi: Lopettakaa nyt jo hyvät ihmiset se k*sen juominen?!
      Jos et halua käyttää sanaa "kusi" niin älä sitten käytä.

      Lainaa

    4. Tulos: -24 (76 ääntä)
      Intiimi peura: Jos et halua käyttää sanaa "kusi" niin älä sitten käytä.
      Pissa, pissi, limonaati, elämän eliksiiri, pyhä vesi, kultasuihku ja mitä näitä muita nimiä nyt onkaan.

      Lainaa

    5. Korvamerkitty kobra 3.9.2024 1:42
      Tulos: +56 (72 ääntä)
      Eipä taida kusen juominen auttaa mihinkään muuhun kuin joihinkin taiteilijoihin, jotka tekee entistä himmeämpiä teoksia. Ja siinäkin epäilys on ettei se aamupissa ole se oleellisin vaikuttava aine 😆.

      Lainaa

    6. Mustankipeä riepu 3.9.2024 1:58
      Tulos: +68 (76 ääntä)
      Napael: Pissa, pissi, limonaati, elämän eliksiiri, pyhä vesi, kultasuihku ja mitä näitä muita nimiä nyt onkaan.
      Virtsa

      Lainaa

    7. Aiempi lepakko 3.9.2024 2:04
      Tulos: +413 (417 ääntä)
      Hetkinen siis. Pitämättömät isyysvapaat maksetaan äidille veronpalautuksessa? Ei jessus mitä kusetuksia sitä keksitäänkään?

      Lainaa

    8. Altis hirmulisko 3.9.2024 3:37
      Tulos: +257 (261 ääntä)
      No kaikkea sitä ihmiset keksiikin. Isä päättää ettei pidä omia isyysvapaitaan, joten äiti on se joka heidän lasta hoitaa, ja äidin kuuluisi vielä maksaakin siitä. No, toki pidetyistä vanhempainvapaista tulee usein veronpalautuksia, ehkä isä tarkoitti että hänelle kuuluu näin sitten osa äidinkin äitiysrahoista, kun ei raukka nyt omiaan sitten käyttänyt. 🙃

      Lainaa

    9. Hiuksenhieno sarvikuono 3.9.2024 4:13
      Tulos: -54 (98 ääntä)
      Ei auta oman nesteen juominen mutta jos ennen yhdyntää juo puolisonsa pissaa niin se auttaa. Tästä aiheesta on kuulemma saatavilla useita dokumentteja, tai niin ainakin kaverit kertoivat.

      Lainaa

    10. Vaatelias maksamakkara 3.9.2024 5:14
      Tulos: +44 (62 ääntä)
      Älä, Laura, ikinä lisäänny.

      Lainaa

    11. Tukeva hyttynen 3.9.2024 6:19
      Tulos: +130 (134 ääntä)
      Sen rahan saa jos sellaisen pitää, millä logiikalla sen saa nyhtää joltain muulta jos sitä ei itse pitänyt?

      Lainaa

    12. Tunnekylmä myyrä 3.9.2024 6:54
      Tulos: -33 (49 ääntä)
      Kiiwi: Lopettakaa nyt jo hyvät ihmiset se k*sen juominen?!
      Mikä kusen juomisessa vikana, etenkin jos tarjoiluastia on sopiva?

      Lainaa

    13. Painoton patsas 3.9.2024 7:11
      Tulos: +88 (90 ääntä)
      Missä on ihmisten kyky kyseenalaistaa kuulemaansa? Jos minulle tulisi joku sanomaan, että juo kustasi, se tekee hiuksistasi kiiltävät ja valkaisee hampaat - niin onhan se ilmiselvää, että kyseinen neuvonantaja vain v*ttuilee saadakseen naurut.

      Lainaa

    14. Sitkas tomaatti 3.9.2024 7:39
      Tulos: +70 (80 ääntä)
      Kusen juomisessa on sen verran perää, että tällaisiin uskovat tuntuvat sikiävän muuta väestöä herkemmin.

      Lainaa

    15. Massiivinen henkilö 3.9.2024 7:53
      Tulos: +30 (46 ääntä)
      Hiuksenhieno sarvikuono: Ei auta oman nesteen juominen mutta jos ennen yhdyntää juo puolisonsa pissaa niin se auttaa. Tästä aiheesta on kuulemma saatavilla useita dokumentteja, tai niin ainakin kaverit kertoivat.
      Olet hieman oikeilla jäljillä, mutta ymmärtänyt väärin mitä puolison ”tuotetta” kannattaa juoda:
      ”Suuseksi voi auttaa lapsen saamisessa, sillä fellaatio ja siemennesteen nieleminen vähentävät raskausmyrkytyksen riskiä. Ne altistavat naisen kehon miehen DNA:lle, mikä vähentää raskauden aiheuttaman immuunireaktion todennäköisyyttä.”
      - Journal of reproductive immunology, March 2000.
      Kusen juomisesta sen sijaan ei ole mitään terveyshyötyä kenellekään missään olosuhteissa. Ei - edes nestehukassa, kun muuta juotavaa ei ole, ei kannata juoda virtsaa tai muutakaan suolavettä.

      Lainaa

    16. Toj Karin 3.9.2024 8:19
      Tulos: +60 (68 ääntä)
      Puhun vain omasta puolestani enkä yritä yhtään kink-sheimata, mutta näin miehenä jos tietäisin että nainen juo kusta, hänen raskaaksi saattaminen olisi viimeisiä asioita mitä ikinä haluaisin tehdä. Ei ole varmaa tietoa, mutta luulen myös pissan juomisesta pitäviä ihmisiä olevan niin vähän että tilastollisesti se kaikkea muuta kuin helpottaa raskaaksi tulemista. Ainakin toivon että niitä olisi niin vähän.

      Lainaa

    17. Tulos: +101 (103 ääntä)
      Altis hirmulisko: No kaikkea sitä ihmiset keksiikin. Isä päättää ettei pidä omia isyysvapaitaan, joten äiti on se joka heidän lasta hoitaa, ja äidin kuuluisi vielä maksaakin siitä. No, toki pidetyistä vanhempainvapaista tulee usein veronpalautuksia, ehkä isä tarkoitti että hänelle kuuluu näin sitten osa [...]
      Ukkoa ei kiinnostanut mikään lapsen hoitaminen…ennen kuin nyt, kun sai myöhemmin jostain kuulla että siitä olisi saanut itselleen verohyötyä. (Mutta tokihan nyt ex-puoliso mielellään hoiti sen lapsen silloin JA antaa vielä takautuvasti omat veroetunsa ukolle. 🙄)

      Lainaa

    18. Laaja paprika 3.9.2024 8:41
      Tulos: +66 (68 ääntä)
      Onhan tossa Lauran jutussa ehkä vähän perääkin. Ihan uskottava ajatus, että hyväuskoiset tulee muita todennäköisemmin raskaaksi. "No ei me kortsuu tarvita ku emmä kato sisään tuu."

      Lainaa

    19. Tulos: +10 (14 ääntä)
      Massiivinen henkilö: Olet hieman oikeilla jäljillä, mutta ymmärtänyt väärin mitä puolison ”tuotetta” kannattaa juoda: ”Suuseksi voi auttaa lapsen saamisessa, sillä fellaatio ja siemennesteen nieleminen vähentävät raskausmyrkytyksen riskiä. Ne altistavat naisen kehon miehen DNA:lle, mikä vähentää raskauden aiheuttaman immuunireaktion [...]
      Artikkeli löytyy helposti netistä. Varsinainen sisältö on maksumuurin takana, mutta tiivistelmä on vapaasti luettavissa. Otsikko on ”Correlation between oral sex and a low incidence of preeclampsia: a role for soluble HLA in seminal fludi?”

      Lainaa

    20. Puuhakas preeriasusi 3.9.2024 9:09
      Tulos: +73 (75 ääntä)
      Olisi pitänyt isyysvapaan. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, sinne meni vapaat ja sai vielä elatusmaksut palkkiona.

      Lainaa

    21. Elinkelpoinen rotta 3.9.2024 9:25
      Tulos: -104 (116 ääntä)
      Laura: Ukkoa ei kiinnostanut mikään lapsen hoitaminen…ennen kuin nyt, kun sai myöhemmin jostain kuulla että siitä olisi saanut itselleen verohyötyä. (Mutta tokihan nyt ex-puoliso mielellään hoiti sen lapsen silloin JA antaa vielä takautuvasti omat veroetunsa ukolle. 🙄)
      Onko kirjoittamasi faktaa? Tiedät tuon tapauksen?
      Mikäli ei, niin laitan omankin mahdollisen version tilanteesta.
      Ukko tienannut huomattavasti enemmän rahaa, mitä akka(käytän akka sanaa, koska itse sanoit ukoksi). Akka vaatinut, että ukko ei jää isyysvapaalle, vaan tuo rahaa pöytään.
      Akka tämän jälkeen pettänyt miestään, vaatii eroa ja tässä yhteydessä elatusapua, vaikka heille on määrätty yhteishuoltajuus ja lapsia hoidetaan 50/50 periaatteella.
      Miltäs tuo kuulostaa?

      Lainaa

    22. Nurja jyrsijä 3.9.2024 9:41
      Tulos: +120 (122 ääntä)
      Elinkelpoinen rotta: Onko kirjoittamasi faktaa? Tiedät tuon tapauksen?Mikäli ei, niin laitan omankin mahdollisen version tilanteesta. Ukko tienannut huomattavasti enemmän rahaa, mitä akka(käytän akka sanaa, koska itse sanoit ukoksi). Akka vaatinut, että ukko ei jää isyysvapaalle, vaan tuo rahaa pöytään.Akka tämän jälkeen pettänyt [...]
      Ei niitä pitämättömiä vapaita silti makseta (ex)puolisolle veronpalautuksena. Akalla ei ole mitään velvollisuutta luovuttaa osaa veronpalautuksesta ukolle.

      Lainaa

    23. Kalarikas käärme 3.9.2024 9:43
      Tulos: +112 (114 ääntä)
      Elinkelpoinen rotta: Onko kirjoittamasi faktaa? Tiedät tuon tapauksen?Mikäli ei, niin laitan omankin mahdollisen version tilanteesta. Ukko tienannut huomattavasti enemmän rahaa, mitä akka(käytän akka sanaa, koska itse sanoit ukoksi). Akka vaatinut, että ukko ei jää isyysvapaalle, vaan tuo rahaa pöytään.Akka tämän jälkeen pettänyt [...]
      Se mistä perheen tulot ovat tulleet ja miksi ovat lopulta eronneet, vaikuttaa varmasti kunkin kokemiin sympatioihin, mutta noilla yksityiskohdilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että miehen pitäisi saada osa naisen veronpalautuksista.

      Lainaa

    24. Neuloutuva sohvaperuna 3.9.2024 10:13
      Tulos: +103 (105 ääntä)
      Elinkelpoinen rotta: Onko kirjoittamasi faktaa? Tiedät tuon tapauksen?Mikäli ei, niin laitan omankin mahdollisen version tilanteesta. Ukko tienannut huomattavasti enemmän rahaa, mitä akka(käytän akka sanaa, koska itse sanoit ukoksi). Akka vaatinut, että ukko ei jää isyysvapaalle, vaan tuo rahaa pöytään.Akka tämän jälkeen pettänyt [...]
      Semmoinen huomio että elatusapua maksettaisi tossa tilanteessa siksi että lapsella olis ruokaa ja vaatetta myös siellä pienituloisemman vanhemman luona ollessa. Elatus ei siis ole mitään hyväntekeväisyyttä äidille, vaan tasoittaa lapsen elintasoa molemmissa kodeissa.

      Lainaa

    25. Elinkelpoinen rotta 3.9.2024 10:17
      Tulos: -61 (69 ääntä)
      Kalarikas käärme: Se mistä perheen tulot ovat tulleet ja miksi ovat lopulta eronneet, vaikuttaa varmasti kunkin kokemiin sympatioihin, mutta noilla yksityiskohdilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että miehen pitäisi saada osa naisen veronpalautuksista.
      Olet oikeassa. En ole näin väittänytkään, että miehen pitäisi saada naisen veronpalautuksia. Sehän on jo ajatuksena täysin absurdi.
      Kommentoin lähinnä tuohon "Ukkoa ei kiinnostanut mikään lapsen hoitaminen".

      Lainaa

    26. Tulos: +4 (8 ääntä)
      Taru on luetun ymmärtämisen tohtori luetun ymmärtämisen yliopistosta.

      Lainaa

    27. Liiska kurkku 3.9.2024 12:29
      Tulos: +44 (46 ääntä)
      No nyt on kyllä kusetuksen makua

      Lainaa

    28. Seuraava albatrossi 3.9.2024 15:21
      Tulos: +79 (81 ääntä)
      Elinkelpoinen rotta: Olet oikeassa. En ole näin väittänytkään, että miehen pitäisi saada naisen veronpalautuksia. Sehän on jo ajatuksena täysin absurdi. Kommentoin lähinnä tuohon "Ukkoa ei kiinnostanut mikään lapsen hoitaminen".
      No eihän sitä selvästi kiinnotanut, kun ei vapaita pitänyt. Ei naisella ole mitään juridista oikeutta estää miestä pitämästä vapaita, jos niin kuvittelet. Jos mies haluaa pitää vapaansa, hän myös pitää.

      Lainaa

    29. Arkkienkeli 3.9.2024 17:25
      Tulos: -24 (30 ääntä)
      Haluaisin nähdä Lauran juomassa aamukustaan livenä. Varsin taipuisa keho.

      Lainaa

    30. Syyntakeeton mustikkamehukeitto 3.9.2024 19:02
      Tulos: +42 (44 ääntä)
      Seuraava albatrossi: No eihän sitä selvästi kiinnotanut, kun ei vapaita pitänyt. Ei naisella ole mitään juridista oikeutta estää miestä pitämästä vapaita, jos niin kuvittelet. Jos mies haluaa pitää vapaansa, hän myös pitää.
      Varsinkin kun viimeiset ~kolme vuotta on ollut voimassa uusi vanhempainvapaa, jolla tasoitetaan näitä "lapsivapaita". Sitä isän pakollista osuutta ei pidä kukaan, jos isä itse ei sitä pidä. Sen tilalta voi toki siirtyä aiemmin hoitovapaalle, mutta sillä 300 €:lla ei kyllä kukaan rikastu vaikka veroprosentti pieneneekin.

      Lainaa

    31. Saamaton sankari 3.9.2024 23:46
      Tulos: -12 (16 ääntä)
      Jos saat naisen juomaan omaa kustaan, niin saman naisen saa keskivertoa helpommin sänkyyn ja raskaaksi.

      Lainaa

    32. Nurja päärynä 3.9.2024 23:50
      Tulos: +34 (36 ääntä)
      Elinkelpoinen rotta: Onko kirjoittamasi faktaa? Tiedät tuon tapauksen?Mikäli ei, niin laitan omankin mahdollisen version tilanteesta. Ukko tienannut huomattavasti enemmän rahaa, mitä akka(käytän akka sanaa, koska itse sanoit ukoksi). Akka vaatinut, että ukko ei jää isyysvapaalle, vaan tuo rahaa pöytään.Akka tämän jälkeen pettänyt [...]
      Hoida nyt sinä vaan sitä lastasi äläkä valehdellen yritä hyötyä eksän rahoista. En usko, että eksä sua ase ohimolla sinne töihin pakotti.

      Lainaa

    33. Tulos: -5 (15 ääntä)
      Altis hirmulisko: No kaikkea sitä ihmiset keksiikin. Isä päättää ettei pidä omia isyysvapaitaan, joten äiti on se joka heidän lasta hoitaa, ja äidin kuuluisi vielä maksaakin siitä. No, toki pidetyistä vanhempainvapaista tulee usein veronpalautuksia, ehkä isä tarkoitti että hänelle kuuluu näin sitten osa [...]
      No kun ei enää ole mitään isyysvapaita. Jos isä ei pidä omiaan voi äidille niitä päiviä antaa. Veronpalautukset ei liity mitenkään koko hommaan. Äiti saa päivärahaa omistaan käytön mukaan kuten isäkin. Jos isä ei halua käytää, oma häviö. Suosittelen tutustumaan Kelan käytäntöön. Ne päivät on käytössä monta vuotta.

      Lainaa

    34. Arkkienkeli 4.9.2024 11:19
      Tulos: -3 (11 ääntä)
      Reseptivapaa satuhahmo: Ei kai kukaan..?
      Purra ainakin juo, todistettu paikan päällä Kirkkonummella, ja Orposta en ole varma.

      Lainaa

    35. Elinkelpoinen rotta 4.9.2024 12:43
      Tulos: -22 (24 ääntä)
      Nurja päärynä: Hoida nyt sinä vaan sitä lastasi äläkä valehdellen yritä hyötyä eksän rahoista. En usko, että eksä sua ase ohimolla sinne töihin pakotti.
      Olipas äkäinen kommentti :D
      En ole kyiseisen tapauksen kanssa mitenkään tekemisissä.
      Toin vaan ilmi vaihtoehtoisen näkemyksen asiaan, koska ylemmässä kommentissa niin tylysti mainittiin, ettei miestä ole kiinnostanut olla lapsen kanssa.
      Asioissa on monta puolta ja varsinkin täällä feissarimokissa sen on huomannut todella monta kertaa, että kun keskusteluun saadaan toinenkin näkökulma, niin koko asia muuttuu päinvastaiseksi, kuin alkuperäinen julkaisu.

      Lainaa

    36. Moderni biisoni 4.9.2024 15:03
      Tulos: +34 (38 ääntä)
      Elinkelpoinen rotta: Olet oikeassa. En ole näin väittänytkään, että miehen pitäisi saada naisen veronpalautuksia. Sehän on jo ajatuksena täysin absurdi. Kommentoin lähinnä tuohon "Ukkoa ei kiinnostanut mikään lapsen hoitaminen".
      No jos ei pidetä isyysvapaata niin kyllä se aika selkeästi vaikuttaa siltä että ei kiinnosta. Sä nyt tykkäät ajatella että äidillä on niin paljon valtaa että voi painostaa lapsen isää pysymään töissä, mutta eihän siinä väitteessä ole järkeä kun se toimeentulo on jokatapauksessa taattu sen vapaan ajan. Ja tarinahan ei kerro onko pariskunta ollut edes yhdessä enää siinä vaiheessa.

      Lainaa

    37. Kätevä kani 4.9.2024 19:04
      Tulos: -12 (16 ääntä)
      Tyhmä ei ole joka pyytää. Silja on voinutkin saada kyytiä joltain setämieheltä. Tai siis setämies on saanut kyytiä Siljalta, joka halusi itse ajaa.

      Lainaa

    38. Valtionhoitaja 8.9.2024 23:36
      Tulos: -5 (7 ääntä)
      Jos ei pidä isyysvapaata, on saattanut isä olla työttömänä kotona hoitamassa muksua yhdessä äidin kanssa ja jopa pidempäänkin, mutta tilastollisesti näyttää siltä, ettei häntä muka kiinnosta. Jotkut naiset ovat aiemin vain ilmoitaneet jäävänsä lapsen kanssa kotiin riippumatta puolison mielipiteestä. Siinähän voi sitten isä valita eron ja töissäpysymisen väliltä, kun äiti on järkähtämätön. Uusi isälle korvamerkityt vapaat ovat kyllä hyvä asia.

      Lainaa

    39. Tulos: +3 (3 ääntä)
      Valtionhoitaja: Jos ei pidä isyysvapaata, on saattanut isä olla työttömänä kotona hoitamassa muksua yhdessä äidin kanssa ja jopa pidempäänkin, mutta tilastollisesti näyttää siltä, ettei häntä muka kiinnosta. Jotkut naiset ovat aiemin vain ilmoitaneet jäävänsä lapsen kanssa kotiin riippumatta puolison [...]
      Suurin osa äideistä olisi ihan helvetin iloisia jos isä jäisi myös vanhempainvapaalle. Vastasyntyneen niskapaskojen peseminen 24/7 ja 2 tuntia nukkuminen yössä ei oo mitään herkkua yhtään kellekään, ja eka juttu mitä parisuhdeterapeutit toitottaa että eka vuosi syntymän jälkeen on rankin vaihe suhteessa.
       Auttaa myös Isää luomaan suhdetta vauvaan, toisin kuin ennenaikainen käsitys että isät alkaa vanhemmiksi sitten kun lapsi on n. 6 vuotias ja sen kanssa voi tehä muutakin kuin siivota sen paskaa.
      Isän puolusteleminen tässä kohtaa on melko turhaa, tekstistä saadaan selville että yrittää kusettaa exältä rahaa valheellisin syin & ei pitänyt vanhempainvapaata. Vapaan pitäminen on oma valinta, mutta se että yrittää viedä lapsen vanhemmalta rahaa valheellisin keinoin on suoraan yritys viedä siltä lapseltaan ne rahat.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: ajaa, eurajoki, ex, hedelmällisyys, kimppakyyti, meri, raskaus, rauma, uida, veronpalautus